Moments curiosos o divertits de la vostra vida

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

uan granota jejeje que bo....... cruac cruac...jejej XDXD, jo pensava que se thavia cagat un muxo o algo( bon rollo)
i resulta que era una granota XDXD.
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Giny_Bell ha escrit:jajaja, no no, Alzira?On cau axo?jajajaja. No no, jo sok a 10 minuts d girona jo jeje
Alzira està a mitja horeta en cotxe de València capital, crec que cap al sud xo no em fages molt de cas... :wink:
XÈ"!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

Jo des de petit k soc molt aimal, i d petit tenia una gan afficio a pujar als arbres, (em vaig llegir tot HP 4 d'alt d'na noguera XD) un any vam anar d colonies a una casa k esta al mig dl bosc, i tothom s'enfil als arbres, i jo sempre anava + amunt k ningu, el penultim dia vam troar na alzina d'akelles tan grossesk al davant i tenen una placa, k diu k és centenaria... Tots ens hi vam enfilar i com no, jo vaix pujar més amunt k ningu. xo al vaixar la mestra em va dir:
- Salta k t'agafo!!! (ho deia en conya)
- Vale!!!
hi jo k salto, des de 3 metres i pico (segons la mestra) i la ostia santa k em vaig fotre!!!
I com k era petit, jo dient:
- No me fet res, no me fet res (i un mal k em fotia la cama i el cul)
Ja ta.
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Be, ara us explicare un fet que em va passar ahir (flippy, neus_snich, ja el sabeu de primera ma... :roll: ) i es que jo, que soc molt despistada, sempre porto les claus a la ma, aixi estic segura que les tinc. I el d'expe, sempre em diu que algun dia les perdre, i clar, em vaig haver de deixar les claus al laboratori.

Vaig estar buscant-lo durant l'hora del pati, a veure si les havia trobat, i mel vaig trobar al passadis amb un got de cafe de plastic (tamany gran :coffeemachine: ) i li demanu amb cara de bona nena si a vist les meves claus. I em comença a engegar: laia, quantes vagades te dit que portis les claus a un altre lloc, que te les deixaries...etc... i una meva amiga (las d'expe de la classe, es un crac :P ) mirant-me am cara: aixo et passa per no fer cas. :roll:

I de sobte, per darrere, veig venir a una profe (baixeta, gordeta) amb la tele (de rodes) que no guipa res... i jo no reacciono, perque estic totalment implicada amb la bronca que mesta foten. Pero quan la tele ja era a tocar la cristina (l meva amiga) diu: ALBERT, VIGILAAA!!! i.....

PLAF!!!!! :jawdrop:

La Gaja (la profe) semporta al d'expe i ell, que per culpa meva no s'havia enterat de res, es tira tot el cafe per sobre... :ballar:

i apa!, camisa xopa, pantalons xops i jo partint-me el cul pero intentant fer cara seria perque m'acabava de dir que m'havia posat un exelent ( :airborne: :ballar: :boohoo: :graduate: )... total, el tio emprenyat, la Gaja: Ostres albert, ho sento.... i jo corrnts a buscar paper abans no em toques el rebre..... xDDD

I aqui la meva historia realment com va ser: una parida total.

esperem que sobrevisqui xDDD

APA SIAU!!!

Laia
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: anna_xo »

eis us explicaré la meva història !!!

les classes de mates i de castellà últimamen són força aburrides per això es busquen altres maneres de distreure's: per exemple fer sudokus. a l'insti ens porten un diari gratuit on cada dia en surt un de diferent. una meva amiga i jo passavem per davant on son els diaris i vaig jo i dic: mira n'agaferm un per l'hora de mates. acabo de dir aixo i veig k el profe de mates ens venia pel darrere sortint del labaodbo xdxdxd. jo m vaig posar a riure km ua boja sork n vo va sentir res .............

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

ginny_winky ha escrit:no us a passat mai d petits confondre una senyora am la teva mare i agafar-li de la cama???xD kuan mnrecordu m fa vergonya!!!
kla...pro erem petits...hi ha excusa :mrgreen:

Més d'una volta, i jo em moria de vergonya, com he pogut ser tan burra?!?! Em passava prou a sovint, i em cagava en tot... :oops:
Lo millor per a les parides és eixir del país i arrear a un lloc i que no t'entenguen quan parles. A París, intenteu explicar-li a una dependenta del Astèrix Parc que voleu un d'aquells ninotets que es pengen al retrovisor del cotxe... Ahí ens teniu a mi i dues companyes diguent:
Oui, un mirror... un mirror pa'l cotx!
La dona amb cara de circumstàncies, i jo petant-me!

I a la cua per a l'atracció del Peter Pan, que com els francesos no pronuncien la ''rr'' Kris i jo ho parlavem tot amb ''rr'', per matar el temps... I ale! A fer el cuadro!
Krrristina, ta marre no te vol perrque erres una malparrida
Calla la teua preciosa boca que els frrancesos d'ací al costat estan descollonint-se...rr
Ai, quin records!

xè!
Imatge

Imatge

gEmMy

Entrada Autor: gEmMy »

Us en explicu una jo, que als meus amics els hi fa molta gràcia, a mi no tanta...

Jo estava de colònies amb dues amigues més, i un dia vam anar a banyar-nos a un riu... Anava tot bé i llavors jo me'n vaig anar a parlar amb un tiu a dalt d'una roca al mig d'un riu (si, no hi havien més llocs com per anar allà però bé...) i na xerran na xerran, una tia que estava super gorda em va caure a sobre. Em va fer patinar de la roca desprevinguda i caure dintre el riu amb la boca oberta... Ja era greu això que a sobre la gorda dels nassos no se que li va passar que no s'aixecava de sobre meu...
Jo ja m'ofegava desesperada pesigant-la i de tot i la tia continuava sobre meu... i ja al punt de desesperació màxima, mentra un peix a la boca i com que no em podia moure me'l vaig empassar sencer!
Quan ja vaig tenir el peix a l'estòmac, em van treure del riu... em cagava amb la gorda i a sobre em va fer perdre la gana... qualsevol es queda tan panxo havent-se empassat un peix viu... ecs... El vaig notar dintre meu fins que es van acabar les colònies, tot i que la tiorra aquella també es va recordar de mi... xD

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

jejej

Entrada Autor: Lary fricky potter »

pos mireu, wenu millo llegiu:

fa temps, com 4 o 5 anys enrere, al cole, kuan io anava a primària, per poder anar al lavabo haviem d'agafar un clauer que hi havia al costat de la porta de la classe, per si algun profe ens pillava fora de laula i poder tenir una justificasió.
el clauer estava penjat a un metre del terra al costat d'una prestatgeria i jo un dia vax pillar el clauer x na al water...

al cap de poc vax tornar i clar, les ports dakell colegi eren totes iguals i em vax cunfondre de classe i vax a entrar a una un curs mes petit ke io... :jawdrop:

wenu vax entrar i vax penjar la clau al custat de la porta però em vax adonar que la prestatgeria ja no hi era, em giru i vec que tota la classe em mira i em kedu :roll: :oops: :roll: :oops: :roll: :oops: :roll: :oops:

i jo, com una tonta els hi dic: wenu, jeje segui treballant ke jo men vax a latre classe...jejej
i vax pillar el clauer i vax surtir pitan dalla...ahahahahahaha kina pena!!! jeje :mrgreen: :riure: :riure: :riure: :riure:

wenu akesta es la meua istorria jjejejjejej :oops:
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
jeanne_crazy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: ds. març 11, 2006 7:26 pm

Entrada Autor: jeanne_crazy »

a mi el que em va pasar va ser quan jo anava a sise de primaria. Aquell any ens fotien la bacuna al cole, haviem d'entrar en una sala on hi havia dos metges, les noies anavem amb un i els nois amb l'altre, ens anaven cridant de 4 en 4 per ordre de llista, fins aqui tot bé, però resulta que el noi que m'agrada llavors, li va tocar al mateix temps que a mi, però ell aquell dia portava un jersei de maniga llarga i el metge li va fer treure, i jo amb lo cagada que sóc i que no podia mirar l'agulla perque em cagava em vaig kedar empanada amb la boca oberta mirant com el noi s'anava traient la samarreta! ja us ho podeu imaginar, quan vaig sortir d'allà anava mig mareja, mig confusa i molt vermella, a sobre el noi que va sortir al mateix temps que jo em va dir: "no se que t'ha pasat que se't keia la baba" en akell moment em volia morir...

ara ho recordo i em faig un fart de riure!!! :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

Una altra de les meves patosades:
a mi em va passar k akest any em va donar per fer un tiraxines huma amb els amics i llavorens el k va passar va ser k kuan em vaig posar perk em tiresin van fer massa força i vaig acabar como no a terra amb una ferida com deu mana pero en mes de plorar em vaig fotre a riure i ma kedat una marca de les grosses !
-Però havien guanyat amb justícia...Fins i tot el Roure o reconeix
-¿I on és?- va preguntar en harry que de sobte s'havia adonat que no hi era
-A la dutxa- va dir en Fred- Em sembla que es vol ofegar

Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: LUN@ »

L'altre dia em va passar una cosa extremadament forta:

Un noi que es diu Christian, el seu germà i jo estavem tremant una broma per un noi amb el qual hem declarat la guerra (a la meva edat...). El plà era posar una galleda d'aigua a la porta del jardí de casa del Christian, perquè ell hi havia d'anar, ja que les nostres mares són molt amigues (per desgràcia). El plà no s'acavava així, continuava en que en el lavavo petit al obrir la porta cauria "per accident una galleda de farina". Però abans que arribés va arribar el pare del noi i nosaltres tres anavem xerrant quan de cop vam sentir "xoffffffffffff" vam pensar que el Jack havia arribat avans i quan vam veure qui era vam donar mitja volta pàlids com el paper. I això que no ens enrrecordem de avisar que no vagi al lavavo petit i "fuaaaaa" li va caure tota la farina a sobre del pare del Christian que habia anat a aixugar-se. Entre l'aigua i la farina se li va fer una espècie de "pastuxa" i ens va fer una bronca...XD!! Quan va ser l'hora de sopar va el nen i em diu que si vull sortir amb ell. El meu acte va ser escupir el refresc sobre el pare del Christian que seia al seu davant. Quan em vaig adonar del que havia passat l'únic que se'm va acudir dir va ser: "No m'ha agradat gaire el suc..." :roll: JAJAJAJA! Riure

Charlotte
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

A mi això em va passar quan vaig anar de colònies a 6è de primària. Ve el monitor a la nostra habitació de les nenes i ens diu: La puerta abierta, nada de poner maletas detras. I jo dic en conya: Ahora cuando se vaya las volvemos a poner, XD. I el tiu ho va sentir i es va pensar que havia sigut la meva amiga i s'acosta a 1mm de la cara de la meva companya tipu severus snape, XD i li diu: que has dicho?. Bueno em vaig lliurar, muhaha, XD!

Un altre, em van confiscar la llinternaaa a les colonies! I quan la vaig anar a recuperar, vaig saltar de la llitera, em vaig caure per el terra tipu spiderman fent el ridicul, em vaig enganxar amb la tira d'una maleta del terra, i vaig caure de boca a totes les llinternes que duia a la ma la monitora, XD!! Us ho imagineu? Jojojo :P
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

gEmMy

Entrada Autor: gEmMy »

Jo des de fa temps que vull una moto, però els meus pares no me la volen comprar, coses de la vida... i això que a mi no se m'enva del cap, i un dia miran concursos i tal em trobu que en un concurs sortejaven una moto. No vaig ni mirar la foto, senzillament, em vaig dedicar a omplir tantes botlletes com vaig poder, me les sabia de memoria i tot quan vaig deixar-ho estar.

Al cap de bastants dies miru i ja hi havien els resultats, estava amb dues amigues, i això que veig que m'havia tocat la moto! Saltava per tot l'estudi de l'alegria, i les meves amigues amb la boca oberta davant de la pantalla... Això que amb tants crits mira el meu pare que passava i li dic: ma tocat la moto! ma tocat la moto! em pudré treure el carnet siusplau?? - bé jo anava saltant, i ell va cap a l'ordinador, mira les fotos... era una moto teledirigida!
Al dirmu jo no m'ho creia, cla, qualsevol deixa que li prenguin tal il·lusió, les meves amigues ja reien i vaig haver de comprovar que efectivament era una moto teledirigida... m'assento a una botaca amb el cap cot, les meves amigues gairebé pel terra del riure, i el meu pare que es veia que li acabava de donar una alegria molt gran al veure que era teledirigida...

Durant uns dies tots els amics em feien bromes amb la moto... com per no fer-ho! i cla, jo cada cop tenia més ganes de que arribés...

Al cap de tres mesus arriba un paquet, jo il·lusionada l'obru tot i veure que era molt petit. Al acabar d'obrir-lo em vaig trobar que ni tan sols era una moto teledirigida... era un cotxe d'scalextric... snif snif, tots els meus amics riuen quan ho recorden, sobretot les meves cares... quina desil·lusió em vaig emportar...

PD: encara no tinc moto...

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

no us a passat mai d petits confondre una senyora am la teva mare i agafar-li de la cama???xD kuan mnrecordu m fa vergonya!!!
kla...pro erem petits...hi ha excusa Mr. Green

Je,m'en recordo d'un cop que em va passar :oops:

Estàvem la meva mare i jo en una botiga de roba.
Ma mare em diu:

No et moguis d'aquí,vaig a emprovar-me aquesta samarreta.
I jo tan contenta vaig veure que una dona es mirava el mirall i li vaig agafar la mà,no sé perquè,em devia pensar que era la meva mare però ja ho veia que no!!! :oops: i tinc gravat el reflex del mirall jo agafant la mà de la senyora i la senyora rient...

Coses de l'infància...


També em va passar un cop,a P5,que una amiga i jo ens vam canviar les sabates i m'en vaig anar a casa amb les seves sabates :oops: :lol: I un cop la mateixa amiga,a 1er de primària,em va regalar un jersei i jo m'el volia emportar però la meva mare...la meva mare...la meva mare no em va deixar :x :cry: :lol: :oops:
:lol:
Imatge

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

En molt poques paraules... El dia 24 de Juny... :heart: :heart:
Res més a dir.
No borreu el meu post (encara que és curt), plisssssss que jo sé de dos que els portarà records (bé, deurien ser tres però una molt gossarra no es passeja pel fòrum :P )
Au cacau!!

xè! :heart:
Imatge

Imatge

Respon