Exàmens de la web de la Rowling! - Ja no es poden fer!

Entrevistes, declaracions, actualitzacions de la seva web i qualsevol cosa relacionada amb l'autora dels llibres d'HP.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
ÒLIVA
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 9:53 pm

Entrada Autor: ÒLIVA »

ei! jo no vaig fer els TIMO 1 i m'han donat el certificat de TIMO 2 ¬¬ aixo es normal?¿ es igual, he tret un simple aprovado :cry: estic contenta com a minim he aprovat aqui diu que soc una bruixa de gran habilitat '¬¬ vols dir?¿
avisareu no quan es el tercer?¿
No tot el que és or és cosa que lluu,
no tot rodamón ha d'anar perdut;
el vell que és fort no sempre és marceix,
el gebre no glaça la rel que enfondeix.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Sí, tot i que no fessis el Nivell1, si vas fer correcte el 2 et surt el certificat.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

malenusky ha escrit:hgghk
Se que no soc mode ni tal...però siusplau...posa missatges amb un contingut llegible, amb més de quatre línies i que vagi del tema!! No quatre lletres aqui tìpu parides! no esguerris el forum siusplau!
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
malenusky
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dt. oct. 03, 2006 6:29 pm
Ubicació: Perduda...
Contacta:

Entrada Autor: malenusky »

ho sento, es k soc una mica destralera... i estava provant a enviar missatges.. sorry

k els puc fer els examens jo??
For ever an ever Hermy

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

No, ja no. Només es poden fer quan la porta de la Rowling s'obre i ja està tancada. Ho sento. Però...hhfgh no es el mateix que aixo que has posat;) vés més amb compte!
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
malenusky
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dt. oct. 03, 2006 6:29 pm
Ubicació: Perduda...
Contacta:

Entrada Autor: malenusky »

sorry!!!Es k es el primer cop k entro per chats tipu akests i clar.. no estava segura de kom enviar missatges.. Plis si es poden tornar a fer m'avisareu??? es k em faria molta ilusio poder provar-ho... K em podrieu ajudar una mica plis??? on hi ha algun lloc d'ajuda??
For ever an ever Hermy

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

Mira, t'esplico. Això sòn forums . Al fòrum hi han subfòrums . Als subfòrums temes. Als temes comentaris. Fàcil oi? Doncs a cada comentari hi han d'haver 4 línies almenys, ha d'està escrit normal, sense coses tipo SMS...si vas al subfòrum El Web allà hi han temes d'ajuda per els nous a la web. Els exàmens...crec que ja no els podràs fer més, perquè es feien tres avaluacions, de les tres dues ja s'han fet. La Rowling va donar una opurtunitat als que no havien fet la primera per fer la segona...però crec que ja no podràs fer la tercera si no has fet les altre...Alguna cosa no ha quedat clara? Ai si, m'en descuidava. Hi han dos fòrums...el de Harry Potter (aquest) a on es parla de HP i el muggle (l'altre) a on es parla de altres coses.

PD: En se eehh :P
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
malenusky
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dt. oct. 03, 2006 6:29 pm
Ubicació: Perduda...
Contacta:

Entrada Autor: malenusky »

Gracies, sorry per escriure tant poc pero es que no se que mes dir
For ever an ever Hermy

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Ja se que fa dies que es podien mirar les notes, però no m'enrecordava mai de mirar-ho, i m'he dit que d'avui no pasava ^^

Dons he tret un: fantastic Notable, com la majoria de gent d'aqui ;) Encara que em pensava que trauria menys, ho vaig fer namica a potra, però ja m'està bé la nota :P

I em diu que:

"El tribunal ha quedado gratamente impresionado por tus respuestas, juiciosas e inteligentes y nos es grato informarte de que tu puntuación te coloca por encima de la media. Has demostrado un elevado nivel de conocimientos mágicos. Esperamos que continues tus estudios i que en unos meses puedas aprovar el tercer y último TIMO."

M'ha fet gràcia i ilusió la nota, amb tot aixo que diu :mrgreen:

Fausto_8tavo
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: ds. març 04, 2006 9:10 pm

Entrada Autor: Fausto_8tavo »

Como se hacen estos examenes? jo no he hecho ninguno però los quiero HACER!!!! porfavor ayudadme!!!!!

:lol: :lol: :lol: :lol: 8O 8O 8O :o :o :o :x :x :x :evil: :evil: :evil: :x :x :x :o :o :o 8O 8O :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Doncs ho sento però vas tard, els exàmens ja no es poden fer. Tindràs l'oportunitat de fer la tercera part quan la Rowling ho torni a penjar, però aquesta part no la podràs tenir.

PD: Estem en un fòrum de Harry Potter en català, si pot ser utilitza aquesta llengua per escriure els missatges :wink:

Avatar de l’usuari
Hermy_0
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 9:45 pm
Ubicació: dins de lescola de hogwarts!
Contacta:

Entrada Autor: Hermy_0 »

ooola siusplau soc molt molt burra pero amb una ilusipo incomprensible a vera siusplau sigueu mes directes... tinc la ploma crec ke lo del llum es amb el llum tancat lo del llibre no u capto, llavors amb la goma vas a no se hon on hi ha un planta i crec ke si tira un dels likids el verd o e vermell i ah!!!! m'encallo!!!! porfa ajudeume!!!! :(
visca el món de la magia!!!!HG, RW, HP 4é!!!

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

aixo es per aconseguir informacio extra i coses especials de la rowling
et donare una pagina on surten tots: http://www.harrypotterla.com/loungesite_jkr.html
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Hermy, si llegeixes el missatge just damunt del teu veuràs que els exàmens ja no es poden fer, per tan no serveix que intentis fer les coses aquestes amb la ploma i tota la resta, no funcionarà.

Avatar de l’usuari
Hermy_0
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 9:45 pm
Ubicació: dins de lescola de hogwarts!
Contacta:

examnes

Entrada Autor: Hermy_0 »

han tret un missatge ke la porta sa tornat a obrir!!!!!
visca el món de la magia!!!!HG, RW, HP 4é!!!

Bloquejat