INUYASHA O FUSHIGI YUUGI??

Aquí podeu comentar les vostres sèries d'anime i els vostres mangues preferits.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

jeje

Entrada Autor: Lary fricky potter »

Wenu a mi em mola mes fushigi yugi, o com s'escrigui...no sóc fan del manga i de tot això, simplement m'agrada i el Tamahome esta...wenu..per diru d'alguna manera...BUONISSSSSIM! :lol: :lol:

i clar, tots el tius d'akesta sèrie estan molt bé i m'agrada l'argument, jejeje!!!
akesta és la meua opinió i vusaltres, digueume, també penseu ke els paios de FY estan ke ti cagues???
jeje doneu la vostra opinió!!
wenu no, ke m'estik anant del tema, sorry... :mrgreen:
apa dew makus!!!
:wink: :wink:
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
hermionegranger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dl. maig 16, 2005 8:52 pm

j

Entrada Autor: hermionegranger »

jo triaria fushiri yugi perque m'agrada molt la história... i el protagonista :mrgreen: :mrgreen: :wink: :wink: en canvi a inuyasha u trobo tot massa nse...prefereixo les históries d'amor i guerra :wink:
mirar ventdelpla!!!!!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: j

Entrada Autor: HpConan »

hermionegranger ha escrit:...prefereixo les históries d'amor i guerra :wink:
Com Inuyasha? XD
Inu té amor i guerra.
:lol: :lol: :lol:

Ja ha sortit el 52 de Conaaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Per fiiiiiiiiii!!! Uooooh, ai pobre Kogoro :o :o :o
8)
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

A veure, a mi normalment m'agraden molt les històries d'amor, sóc una romàntica (a vegades cursi i tot xD) però a mi Fushigui yugi em mata... Es que és un amor taaaaant impossible! Per Déu una cosa és ser romàntic i l'altre masoquista... A mi m'agrada que hi hagi una història d'amor però també una mica de lluita i d'aventures, la gelosia (és molt graciós quan s'enfaden...) i que faci riure! Per això em quedo amb el Inuyasha, a més ja posats és més maco ell :heart:
Ismene l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 30, 2006 1:54 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
lyly
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: ds. oct. 08, 2005 2:43 pm
Contacta:

Entrada Autor: lyly »

a mi tambe magrada molt yu yu hakusho, :) apart de moltes altres series, una pregunta algu va entendre la serie els dotze regnes? jo no esq no la vaig poder seguir masa pq hi havia dies q no la podia veure. :?
i es van fer un peto
final romantic d'una historia d'amor

tot i que no sol ser aixi a la vida real


http://hinaco.myminicity.es/

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

Ara que ho dius Lyly a mi també m'agrada molt Yu Yu Hakusho, és molt més de lluita però la història d'amor entre els protagonistes és molt maca (la Keiko sempre pateix pobreta). És una serie que ja es bona des del primer capítol en que el protagonista és mor i ha d'evitar anar al món del morts, fins que derrota al malo malissimo xD Per història d'amor la de Karekano! Arimaaaa! :heart:

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

inuyashaaaa xk es 1 serie mol llarga i mol wapa a+ fushigui yugi lan dunat mols cops inuyasha te 41 komics serie oberta!
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Sectumsempra! ha escrit:inuyashaaaa xk es 1 serie mol llarga i mol wapa a+ fushigui yugi lan dunat mols cops inuyasha te 41 komics serie oberta!
Conan ja porta 65 mangues publicats a Espanya. :lol: :lol: I "sèrie oberta". :P
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

oh sento, però faré un misatge curt... si dius que inu es llarga... el HpConan ja t'ha dit... el Conan... fiu... a l'últim capítol, hi ha un especial per 500 files fets!!! uououo!!! :D És xulissim el COnan!!! Oi??? Aix... sento el misatge curt, però tampoc tinc gran cosa més a dir...
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

roni ha escrit:oh sento, però faré un misatge curt... si dius que inu es llarga... el HpConan ja t'ha dit... el Conan... fiu... a l'últim capítol, hi ha un especial per 500 files fets!!! uououo!!! :D És xulissim el COnan!!! Oi??? Aix... sento el misatge curt, però tampoc tinc gran cosa més a dir...
Sort que és un missatge.

Per ficar més d'una linia, diré que de les series de que va el tema no n'he vist cap, tot i que l'Inu el tinc pendent. La que si que he vist és Conan i està bé, tot i que fa molt que no ho miro.

Avatar de l’usuari
lyly
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: ds. oct. 08, 2005 2:43 pm
Contacta:

Entrada Autor: lyly »

jo penso igual que l'ismene pero la veritat esq conan mola molt :)

defet jo crec q el problema de fushigui yugui es q lan fet masa cops i a mi ja em ralla, un cop la veus dos cops, un per saver la istoria i l'altre pels capitols q et vas perdre ,dons llavors ja esta, no se si menteneu. En canvi conan es sert q lan fet tres cops ja, pero com q no sacava la gent la torna a mira no creieu? jejeje es el q jo faig almenys. 8) :roll: :wink: :)
i es van fer un peto
final romantic d'una historia d'amor

tot i que no sol ser aixi a la vida real


http://hinaco.myminicity.es/

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

Per la gent a ki li agradin els animes d'amor:

-Ahir va començar Maison Ikkoku, (k és una serie d la mateixa creadora k ranma i Inuyasha) és una serie k va d'un estudiant k les passa putes si k mai a prova i k ara a + a + s'ha enamorat d la nova portera.

-I d'aki poc ha d començar Ai Yori Aoshi k a ki sa traduit x ( Blau ), tmb és una seri d'akestes romantikes, jo em vaig llegir els dos primers dl manga xo em va cançar. Ai, l'amor és molt complicat i + al japó, k la gent és casa amb kivolen els pares, pobrets.

-------Aki s'hacab les series d amor-----------


Els dotze regnes, és una mica complicat, la historia és k una noia k un dia se lia pareix un tio i li di k vagi amb ell, total, k ella i va i alla lluita amb monstres i es va fent mes forta i al final descobreix k ella és una reian ad'un dles dotze regnes i acaba sent la reina. A mi no m'agrda gaire.

Per ki vulgui un bon manga o anime k es miri naruto una serie d ninjas molt ona k sera un boom ti pu ho va ser Pokemon, d'aki poc s'estrenara al canal Quatro, xo abans al Quatro mateix si estrenara Full Metal Alchemist, una serie k va d'uns alkimistes k lluiten i fan foc, jo nomes he vist 10min d'un capitol, xo ne sentit als amics parlar i he entes aixo.

Vinga dews
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Horcrux ha escrit:Per ki vulgui un bon manga o anime k es miri naruto una serie d ninjas molt ona k sera un boom ti pu ho va ser Pokemon, d'aki poc s'estrenara al canal Quatro, xo abans al Quatro mateix si estrenara Full Metal Alchemist, una serie k va d'uns alkimistes k lluiten i fan foc, jo nomes he vist 10min d'un capitol, xo ne sentit als amics parlar i he entes aixo.
Amb lo de Naruto 100% d'acord, l'acabarem avorrint i tot. El que a mi em fa por de Naruto és el doblatge al castellà i al català. En una pàgina vaig trobar (no és oficial) les traduccions d'algunes técniques tal com hi sortiran, aixi com una llista dels dobladors.

Full Metal Archemist és una serie que està molt bé, tracta d'uns germans alquimistes que volen solucionar un error que van cometre en el passat. La serie té trossos que són força tristos, més d'un cop he estat a punt de deixar anar una llagrimeta. Només he vist 8 capítols (els que em queden ja els aniré veien aquests dies) però us la recomano de debó.

Kimara
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 6:45 pm

Entrada Autor: Kimara »

fushigi yugi!!!!! Es una de les meves series favorites... m'encanta i com ja heu dit, el Tamahome esta bonissim.... Jo he intentat mirar Inuyasha, pero nosse... no m'agrada gaire... esclar que en gustos no hi ha res escrit... buano macus petons!!! :)

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

M ekivocat amb lo dl full metal alchemist, no ho faran al Quatro ho fan al Buzz, k és d pago llastima.
:cry:

Avui he anat al Otaku expresion (o com s'escrigui) i he vist k hi ha bastanta gent estida d'Inuyasha i cap d Fushigi Yugi.
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Respon