Pandora Hearts

Aquí podeu comentar les vostres sèries d'anime i els vostres mangues preferits.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon

Quin és el teu personatge preferit?

Oz
0
No hi ha cap vot
Gilbert
1
50%
Xerxes Break
1
50%
Alice
0
No hi ha cap vot
Sharon
0
No hi ha cap vot
Echo
0
No hi ha cap vot
Vincent Nightray
0
No hi ha cap vot
Elliott
0
No hi ha cap vot
Ada
0
No hi ha cap vot
Jack Bezarius
0
No hi ha cap vot
Oscar Bezarius
0
No hi ha cap vot
Liam
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 2

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Pandora Hearts

Entrada Autor: Potter_granger »

No pot ser que aquest manga no hi sigui!

Oz Bezarius, hereu d'un dels quatre grans ducats, ha fet 15 anys. Porta una vida tranquil·la, luxosa i lliure de preocupacions, només enfosquida per l'absència del seu pare, amb qui no sembla tenir una bona relació. Estan amb ell el seu tiet Oscar, Ada, la seva germana petita, i Gilbert, el seu fidel servent, en una antiga mansió on la cerimònia de majoria d'edat es portarà a terme. És en aquesta mansió on Oz trona, accidentalment, un petit cementiri d'una única làpida de la qual penja un rellotge de butxaca daurat. En agafar el rellotge, el noi experimenta una estranya visió en la qual una noia intenta matar-lo. La mateixa nit, a la cerimònia, la vida de l'Oz donarà un tomb radical: uns encaputxats apareixen i diuen haver vingut a jutjar el futur duc. Sense saber per què, l'Oz és desterrat a la presó de l'Abisme, una fosca dimensió habitada per terribles criatures, pel pecat que aparentment representa la seva simple existència. Allà entaularà relacions amb una Cadena (una criatura originària de l'Abisme) amb forma de conill negre tacat de sang, l'Alice.

Aquest manga m'agrada molt, i no sé si n'hi haurà algun altre fan per aquí, però m'he vist en la necessitat d'obrir-li un tema. No me l'he acabat, però me'l vaig llegint quan puc.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Respon