harrypottercat.CAT

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: harrypottercat.CAT

Entrada Autor: Jomast »

Severus Davnur ha escrit:A mi em fa coses rares quan entro la sessió! Be, no sabria explicar que exactament...el més evident es que he escrit a varis temes i no veig que hagi quedat registrat i que tot i està registrat no apareixo a la pàgina principal xD

P.D: tampoc veig al google que aparegui el domini .cat
Es que la pagina principal i el fòrum van independents xD :oops:
Has d'iniciar sessió als dos llocs!!

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Re: harrypottercat.CAT

Entrada Autor: Marc Riera »

Iep!

Quan de temps sense escriureeee! Va, va, digueu-me que em trobàveu a faltar, encara que sigui mentida vv'

Doncs res, que estava navegant pel flamant domini .cat i he vist que si fas clic al nom d'un usuari des de la pàgina principal i vols veure els seus missatges, l'enllaç és .COM:

http://www.harrypottercat.cat/usuari.ph ... usuari=728

Per cert, revisant la barra lateral: com és que l'apartat de ràdio porta directament a una carpeta FTP? No seria més "normal" que portés a una pàgina des d'on es puguin descarregar els arxius o escoltar-los?

PD: De tota manera, això s'hauria evitat fent servir direccions relatives, i no absolutes... Vull dir enllaçant a "/fixes/pelis/sisena" enlloc de a "http://www.harrypottercat.cat/fixes/pelis/sisena/"...

PD2: Diria que ni canviant els enllaços a .cat per veure els missatges d'un autor funciona... A més, acabo de veure que l'apartat "Qui som?" es veu fatal pels logos del fòrum... Alguna idea, a part de fer els logos més petitons?

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: harrypottercat.CAT

Entrada Autor: Jomast »

Marc Riera ha escrit:Iep!

Quan de temps sense escriureeee! Va, va, digueu-me que em trobàveu a faltar, encara que sigui mentida vv'
La veritat es que això estava totalment mort fins fa una setmana xD. Re-benvingut.!!! :clap: :clap:
Marc Riera ha escrit: Doncs res, que estava navegant pel flamant domini .cat i he vist que si fas clic al nom d'un usuari des de la pàgina principal i vols veure els seus missatges, l'enllaç és .COM:

http://www.harrypottercat.cat/usuari.ph ... usuari=728
Arreglat!;

Marc Riera ha escrit: Per cert, revisant la barra lateral: com és que l'apartat de ràdio porta directament a una carpeta FTP? No seria més "normal" que portés a una pàgina des d'on es puguin descarregar els arxius o escoltar-los?
.
Es que encara no he tingut temps de fer la secció :oops: xD


Marc Riera ha escrit: PD: De tota manera, això s'hauria evitat fent servir direccions relatives, i no absolutes... Vull dir enllaçant a "/fixes/pelis/sisena" enlloc de a "http://www.harrypottercat.cat/fixes/pelis/sisena/"...
Ara ja ho sé, quan vaig fer la pàgina no :atontat porto dos dies canviant-ho per rutes relatives XD ojalá ho hagués sabut fa 5 anys.

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Re: harrypottercat.CAT

Entrada Autor: Marc Riera »

Jomast ha escrit:
Marc Riera ha escrit: PD: De tota manera, això s'hauria evitat fent servir direccions relatives, i no absolutes... Vull dir enllaçant a "/fixes/pelis/sisena" enlloc de a "http://www.harrypottercat.cat/fixes/pelis/sisena/"...
Ara ja ho sé, quan vaig fer la pàgina no :atontat porto dos dies canviant-ho per rutes relatives XD ojalá ho hagués sabut fa 5 anys.
Les imatges de la web també estan enllaçades amb URLs absolutes... Vull dir imatges com ara les que formen les caixes de la barra lateral (que, per cert, hauria sigut força més "net" fer-ho amb divs i CSS...) Ho dic per si de cas, aviam si t'hi veus en cor de canviar-ho...

Si se't complica massa la cosa al passar per subdirectoris, el que pots fer és donar a una variable tipus $url_de_la_pagina el valor "http://harrypottercat.cat" i la mostres a través d'un echo, i així només hauràs de canviar l'adreça un sol cop i podràs seguir fent servir urls absolutes xDD
Jomast ha escrit:
Severus Davnur ha escrit:A mi em fa coses rares quan entro la sessió! Be, no sabria explicar que exactament...el més evident es que he escrit a varis temes i no veig que hagi quedat registrat i que tot i està registrat no apareixo a la pàgina principal xD

P.D: tampoc veig al google que aparegui el domini .cat
Es que la pagina principal i el fòrum van independents xD :oops:
Has d'iniciar sessió als dos llocs!!
Merda. Precisament ahir vaig veure què s'ha de fer amb PHP per poder fer servir la mateixa sessió del phpBB en pàgines externes... Ho busco i t'ho passo, i així t'ho mires xDD

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: harrypottercat.CAT

Entrada Autor: Jomast »

Marc Riera ha escrit:
Jomast ha escrit:
Marc Riera ha escrit: PD: De tota manera, això s'hauria evitat fent servir direccions relatives, i no absolutes... Vull dir enllaçant a "/fixes/pelis/sisena" enlloc de a "http://www.harrypottercat.cat/fixes/pelis/sisena/"...
Ara ja ho sé, quan vaig fer la pàgina no :atontat porto dos dies canviant-ho per rutes relatives XD ojalá ho hagués sabut fa 5 anys.
Les imatges de la web també estan enllaçades amb URLs absolutes... Vull dir imatges com ara les que formen les caixes de la barra lateral (que, per cert, hauria sigut força més "net" fer-ho amb divs i CSS...) Ho dic per si de cas, aviam si t'hi veus en cor de canviar-ho...


Si se't complica massa la cosa al passar per subdirectoris, el que pots fer és donar a una variable tipus $url_de_la_pagina el valor "http://harrypottercat.cat" i la mostres a través d'un echo, i així només hauràs de canviar l'adreça un sol cop i podràs seguir fent servir urls absolutes xDD
Doncs a les capses dels cantons tinc exactament això una variable $arrel i m'ho canvia, i això també ho tinc per alguna secció, l'idea es evitar els traumes de canvi de lloc de secció. Ara bé en el cas d'arrel ho vaig fer per que no sabia que existia el "/". Sigui com sigui gràcies pels consells.
Pel que fa a DIV I CSS, quan vaig fer la majoria de seccions fixes, el css i el div npi. Ho feia tot incrustat!!!. Per tornar la pàgina negra, va ser més que traumàtic per en med3s.
Sigui com sigui passar la pàgina a DIV sense taules crec que no val la pena de moment, per què en definitiva vol dir repicar tot el codi des de 0 per total arribar al mateix punt on estem però complint els estàndards. Crec que és més interessant invertit el poc temps que disposem i volem gastar en la pàgina per posar-ho tot el dia!
Marc Riera ha escrit:
Jomast ha escrit:
Severus Davnur ha escrit:A mi em fa coses rares quan entro la sessió! Be, no sabria explicar que exactament...el més evident es que he escrit a varis temes i no veig que hagi quedat registrat i que tot i està registrat no apareixo a la pàgina principal xD

P.D: tampoc veig al google que aparegui el domini .cat
Es que la pagina principal i el fòrum van independents xD :oops:
Has d'iniciar sessió als dos llocs!!
Merda. Precisament ahir vaig veure què s'ha de fer amb PHP per poder fer servir la mateixa sessió del phpBB en pàgines externes... Ho busco i t'ho passo, i així t'ho mires xDD
[/quote]

Si m'ho passes t'ho agraïré, a veure quina sol·lució hi donen. Jo en tenia una que era guarrejant les galetes, ara bé el problema que es presentava que els temes no llegits del fòrum es marcaven llegits quan iniciaves sessió a la pàgina principal.

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Re: harrypottercat.CAT

Entrada Autor: Marc Riera »

Jomast ha escrit: Sigui com sigui passar la pàgina a DIV sense taules crec que no val la pena de moment, per què en definitiva vol dir repicar tot el codi des de 0 per total arribar al mateix punt on estem però complint els estàndards. Crec que és més interessant invertit el poc temps que disposem i volem gastar en la pàgina per posar-ho tot el dia!
Tens tota la raó, millor que aprofitem el temps en coses útils.
Jomast ha escrit:Si m'ho passes t'ho agraïré, a veure quina sol·lució hi donen. Jo en tenia una que era guarrejant les galetes, ara bé el problema que es presentava que els temes no llegits del fòrum es marcaven llegits quan iniciaves sessió a la pàgina principal.
No era aquest, però potser et fa servei igualment: http://www.forosdelweb.com/f121/integra ... eb-605735/

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: harrypottercat.CAT

Entrada Autor: Jomast »


Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Re: harrypottercat.CAT

Entrada Autor: Marc Riera »

Suposo que el millor hagués sigut seguir amb el domini .com, però fent que redireccionés cap al .cat i mostrant un avís... :think:

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: harrypottercat.CAT

Entrada Autor: Jomast »

Ja, Però el problema és el següent:
quan poses harrypottercat.com surt :This domain name expired on Jul 14 2009 08:21AM. Click here to renew it.

i si cliques renovar, surt :
http://dominios.hostinglmi.net/servlet/ ... e=customer

Taxan!!! Hostinglmi i el seu nefast servei :clap: :clap: :clap:
Ho havia d'haver fet amb un parell de mesos de previsió i no hagués passat..., però que hi farem.

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Re: harrypottercat.CAT

Entrada Autor: Marc Riera »

I entrant directament des de Hostinglmi.com per renovar-lo? En tot cas, si pogguessis fer allò dels emails que vas dir, no hi hauria (tants) problemes.

Nota mental: no fer servir Hostinglmi per a registrar dominis.

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: harrypottercat.CAT

Entrada Autor: Jomast »

Per motius laborals he hagut de tractar amb aquesta gent, i m'estimo més que em tallin dos cames que tornar a intentar contactar amb ells.... Són lo pitjor. Si busques per el google hosting lmi i verguenza ja ho entendràs tot... xD

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: harrypottercat.CAT

Entrada Autor: Padfoot »

I que tal si algú de nosaltres li contesta? xD

Avatar de l’usuari
Tooru
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 146
Membre des de: ds. març 15, 2008 1:47 pm

Re: harrypottercat.CAT

Entrada Autor: Tooru »

En algunes pagines en les que abans de cambiar de .com a .cat podia veure, ara em diuen que "no tinc autorització per llegir eixe fòrum". Aixo es per els missatgesm, les estrelles... que tenim?? O simplement per que no funciona??
Vivim en 2 mons:
En el de la realitat fem el nostre caràcter
mentres que en el regne dels somnis descobrim
el millor de nosaltres
.

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: harrypottercat.CAT

Entrada Autor: Jomast »

Ja no es pot respondre, em vaig registrar al yahoo però ho donen per tancat :S


Em podries posar un exemple de fòrum que no pots entrar? Gràcies!

Avatar de l’usuari
Tooru
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 146
Membre des de: ds. març 15, 2008 1:47 pm

Re: harrypottercat.CAT

Entrada Autor: Tooru »

Et posare algun exemple: viewtopic.php?f=23&p=67895#p67895, viewtopic.php?f=23&p=67889#p67889. Hi han més, pero ara no recorde com es deien.
Vivim en 2 mons:
En el de la realitat fem el nostre caràcter
mentres que en el regne dels somnis descobrim
el millor de nosaltres
.

Bloquejat