Perduts (Lost)

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Hahaha, que guai. Doncs això, que prou de criticar Lost perquè estic segura que és una de les millors sèries que s'han fet i es faran mai. Sóc l'única que se n'enyora? u.u com molava fer teories i seguir cada setmana els capítols i el Daniel Faraday, i la Claire, i el Jack... res no em podrà substituir Lost. Encara que trobi una sèrie que moli més que Lost, no serà com Lost, és insubstituïble. :cry: La seva pèrdua ens pesarà per sempre més.. xD No, això ja no, però jo estic segura que d'aquí molts anys me la tornaré a veure i com que no me'n recordaré tornaré a disfrutar-la (perdonin, gaudir-la, Sabeu que no és correcte disfrutar en català? Amb raó la gent no ho diu bé! Gaudir és com... horrible xD)
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

He trobat la cosa més friki que es pot tenir de lost xDDD un salva pantalles (millor si poses que s'activi cada 108 minuts) que comença a pitar i has de posar els números xDDD també el pots posar de despertador lol és genial! (tranquils, no me l'he posat, però el tinc lol)
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: BelitBlack »

Marta Potter Weasley ha escrit:He trobat la cosa més friki que es pot tenir de lost xDDD un salva pantalles (millor si poses que s'activi cada 108 minuts) que comença a pitar i has de posar els números xDDD també el pots posar de despertador lol és genial! (tranquils, no me l'he posat, però el tinc lol)
Uau! D'on l'has tret? Jo ho vull! (però què passa si no ho poses? S'apaga l'ordinador o algun avió s'estrella contra casa teva? xD)

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

home, si no s'estrella un avió a casa teva no té gràcia! Jo per si de cas no ho probaria... xDD és broma, no passa res, és un simple salvapantalles i es pot passar allà el temsp que faci falta lol. Si busques salva pantallas lost segur que et surt.
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Respon