Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Com ja he comentat al tema de la primera temporada d'Herois, he decidit obrir aquest tema per tots aquells que seguim la sèrie al ritme americà perquè poguem anar comentant els capítols a mida que els emeten a Estats Units i perquè aquells que segueixen el ritme català no s'spoilegin i puguin seguir llegint i participant al tema de la primera temporaada.

Així doncs queda clar que tothom qui llegeixi aquest tema està avisat que hi hauran spoilers, després que ningú es queixi :wink:

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Apa doncs per inauguar el tema nou, faig un mega resum/opinió del capítol 1, Four months later!

Primer, personatges nous,

L’home que recluta al Mohinder, això sí que és una habilitat, la resta són tonteries xDD Un home que pot convertir en or tot el que vulgui, buf ojala conegués jo algú així xD Però per variar doncs és dels dolents 

Maya & Alejando, els germans hispans. No està clar encara quin és el seu poder però ja es veu que molt bo no és, almenys la noia, he llegit algunes teories en alguns forums que podria ser el mateix virus que afectava la Molly i la Shanti, però mutat, i que afectés a tothom i de manera més letatl. I el seu germà està clar que és alguna mena d’antídot/inhibidor que fa que la noia no sigui perillosa. Seguríssim que seran tots dos importantíssims durant tota la temporada!

West, el nou amiguet de la Claire. tan interès en si la claire era del tipus robot o del tipus alien era per algo xD El que m’ha estranyat és que volés igual que el Nathan…fins ara no s’havia repetit cap poder no? Potser serà algo rellevant que siguin iguals, o potser no són ben bé iguals…o potser se’ls ha acabat la imaginació i ja no saben quin poder inventar-se xD

Els vells,

Claire/Noah: Això de passar desapecebuda i aparentar ser una persona normal no està fet per la Claire i a sobre el primer dia ja coneix a un noi que tampoc és gaire normal xD I el seu pare igual, això de treballar en una fotocopisteria i aguantar un jefe pesat com aquell tampoc està fet per ell xD I només falta la trucada d’en Mohinder, ells dos solets volen carregar-se tota la organització? Em sembla que com no recolectin més gent ho tenen xungo xD Em va fer molta gràcia l’escena del sopar tots allà dient com havia estat de normal el seu dia xD

Nathan/Angela Petrelli: Ja era hora que es rebelés ni que fos una mica contra sa mare! L’any passat em queia malament, però ara al veure’l en aquell estat tan deplorable em fa pena, pobre Nathan xD I la imatge que es veu reflexada al mirall quan està al bar aquell? És una al•lucinació que està tenint? És una espècie d’alter-ego tipus Nikki/Jessica? Ja comencem amb les incògnites xD I pel que fa la mare, espero que la matin aviat, que em cau molt malament xD I que abans de morir ens expliqui tota la col•lecció de secrets que guarda evidentment xD

Hiro/Takezo Kensei: Està clar què passarà no? En Hiro serà el que anirà de cul amunt i avall fent la feina bruta d’en Takezo perquè acabi sent l’heroi de les llegendes que sentia en Hiro de petit xD

Ando/Kaito: Quina fe el pare d’en Hiro esperar 4 mesos a la mateixa plaça a veure si en Hiro torna xD Fins que apareix la misteriosa foto, van al famós terrat per on ha passat casi tothom, fan una petita xerrada amb la Petrelli i au, misterós personatge al canto i el pare d’en Hiro mort! Jo tinc les meves sospites (amb proves i tot xD) de qui pot ser aquest home encaputxat, ja us ho explicaré més endavant un altre dia xD

Molly/Matt Sembla ser que durant aquests 4 mesos que han passat les coses entre el poli i la dona han anat a pitjor i s’han divorciat. El que no m’imaginava mai és que estés capacitat per quedar-se la Molly i cuidar-la (a base de pizza pel que sembla xD). I com ja es veia a la primera temporada el nou dolent serà el paio aquest amb que té malsons la Molly…

Peter!! No s’ha moooooort!! Oleee oleee xDDD Ara que pobret, ja els hi val! Mira que deixar-lo sense memòria! Se suposa que ha estat cosa de l’Haitiano aquell no? perquè porta el seu penjoll… Algú s’enrecorda de que va ser l’últim que en vam saber d’ell a la primera temporada? És que no m’enrecordo com va acabar el desmemoritzador xD

Bueno, i aquest és el meu rollo de moment, a veure si hi ha més gent que s’anima a veure la versió americana i comentar-la!

Per cert, de la sèrie d’imatges ràpides que passen al principi, algunes són de la temporada passada, però n’hi ha de noves no? Surt un Nathan tot afeitat a dalt del famós terrat que crec que és nova i un Sylar pel carrer menjant gelat que també. Una noia negra obrint una porta, etc. Passarà al segon episodi?? Emoció, intriga, dolor de barrigaaa xDD

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

YATTA!!! Ja l' he vist! :o

No crec que escrigui tant com la Padfoot però també faré el meu resum :lol:

Ja m' agradaria tenir a mi l' habilitat d' aquell home :lol: Suposo que el Mohinder s' haurà quedat la cullera, no? XD

La Claire està guapíssima a aquest nou volum *.* M' ha caigut molt bé el West, i m' ha fet molta gràcia allò del robot i l' alien :lol: Jo diria que el seu poder és una mica diferent al d' en Nathan, ja que el Nathan vola rapidíssim i el West ho fa més lent :? Diria, també, que el West ja ha vist el poder de la Claire...

A mi la història de l' Alejandro i la Maya no m' ha agradat gaire, però suposo que ja m' anirà agradant. La Maya deu tenir un poder que no pot controlar i que pot fer matar al del seu voltant :| No crec que sigui això del virus de la Molyy i la Shanti, però podria ser :? Simplement crec, com he dit, que no pot controlar els poders :roll: I sí que sembla que l' Alejandro és una mena d' antídot per la Maya...

Al principi em semblava estrany que el sr. Bennet no fes cas a res, però després ja hem vist que li estava fent xantatge :lol:

M' ha agradat molt com s' han acabat "ajuntant" els del passat volum, primer el Noah amb el Mohinder, que no m' esperava que haguéssin ideat un plà per destruir Primatech Paper :o Després m' ha sorprés moltíssimque el Matt i el Mohinder es quedessin amb la Molly, poden dos homes sense cap relació tenir la custòdia d' una nena com la Molly?

No m' imaginava que el Matt i la seva dona (ara ex) es separresin... Ella estava embarassada! I a més ara el Matt ha adoptat a la Molly :o

Sembla que el Nathan està fatal O.O Quin canvi que ha fet... Ell està convençut que el Peter és viu i... ÉS VERITAT! El Peter està viuuuu, però li han borrat la memòria i el tenen allà tancat... :'(

Podria escriure molt més però ho deixo aquí que ja he escrit molt... :lol:

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Ueee gràcies al marc ja me l'he mirat:P

BUff no se per on començar a comentar... un capítol i tantes coses...

En Hiro perdut pel Japó "mediaval" amb un Kensei que no és el que es pensava... el seu pare amb la Petrelli que els amença algú de mort i al pare del Hiro l'acaben matant però... quí? i on collons va a parar quan cau?

En Nathan sap que el seu germà és viu? És ell qui el tanca allà per a que no peti ningú?

Bueno no copiaré ara tots els misteris pq mi podria morir... sols dir que espero el segon capitol amb ganes...

PS: Que guai, ara els que no parlen anglès com a mínim parlen castellà... no com els japos jajaja
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Els trossos en castellà estan interpretats d'una manera tan telenovelística!!! XD

No podemos...! Oooh, no me digas eso! Alejandrooo!

Que dish :lol: :lol: :lol:

Dooooncs... molt llarga, aquesta première, no? XD XDXD 51 minuts XD XD Ara, passen volant... *.*

Ja ho heu comentat tot, però jo segueixo provant de saber qui és l'encaputxat/da, què diantres passa amb la Molly... i per què el Parkman s'ha separat si és a punt de tenir un fill ^^'

Sobre el Hiro... Efectivament, està claríssim que serà ell el Kensei ^^
I era evident que els germans Petrelli serien vius.
Ara bé, jo no m'havia fixat en cap medalló (ni recordo com era el medalló de l'Haitià), i em fa pensar el reflex del Nathan... Segur que va rebre de l'explosió però, si és així... Com és que té la pell normal? És que potser ha adoptat la capacitat de canviar de parer, com la Nymphadora...? Vull dir, aquella del final de la primera temporada :lol:

Molts misteris.

I és cert que el robot-àlien no vola igual que el Nathan. Aquest "vola", l'altre "va a propulsió" :o :P

Vull que surti jaaaaaaaaaaaa >.<
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Si agafes la imatge de l'encaputxat que surt a la web de la NBC i la passes pel photoshop aclarint-la una mica...tatxan!!

Imatge

(us ho poso en petit per si hi ha algú que no s'ho vulgui mirar xD)

Jo crec que s'assembla molt a un...però hi ha gent que hi veu algú altre...no sé xDDD

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Jo crec que és el que vas dir tu, Padfoot (no dic qui per si algú no ho vol saber...) però ja es veurà :o

A mi també em va sorprendre molt la cara del Nathan :o No entenc com, si realment se li va quedar aquella cara després de l' explosió, ara torna a tenir la d' abans...

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Entrada Autor: clara_cat »

A mi m'encanta aquesta serie i m'encantaria mirar-la i seguir-la al ritme america però no se d'on trure'l m'ho podrieu dir siusplau!!

Tot el que dieu te molt bona pinta i m'estic tornant boja llegint-ho i sense poder mirar-ho!
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"

Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Padfoot ha escrit:Si agafes la imatge de l'encaputxat que surt a la web de la NBC i la passes pel photoshop aclarint-la una mica...tatxan!!

Imatge

(us ho poso en petit per si hi ha algú que no s'ho vulgui mirar xD)

Jo crec que s'assembla molt a un...però hi ha gent que hi veu algú altre...no sé xDDD
Si hagués de triar entre els personatges coneguts fins ara, tinc ben clar amb qui em quedaria, però també podria ser algu que encara no ha sortit :P
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Jo em pensava que era en Nathan però mirant.... no pot ser que sigui el pepero aquell (qui no entengui la broma ...)

ha heretat el poder de la nikki, no? Ja que si no no s'explica...., Em pensava que era el nou , en WEst

(Per que si ningu no s'ha adonat conta el paio ha de saber volar i nomes n'hi ha tres ara...

Era normal lu den West... i te ous de saber-ho tot ( na Claire ...)

La nova parella, com a minim s'haura d'explicar...

I Kansei- Hiro suposo..que

A) en Hiro fa la feina bruta( en Hiro fa de Hiro... )(val he de millorar els acudits)

B) En Hiro s'arrisca , rep una hostia de mil dimonis i al final en Kansei el salva possibilitats 1% i si succeix no m'agrada aquesta part de la serie...

Ju
Imatge

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Avui he trobat coses moooolt interessant. :o

Primer us deixo el vídeo d' un reportatge de TV3 on es veu la presentació del DVD' s que han sortit als EUA:



Després al 3xl han penjat una notícia amb spoilers del primer capítol:
3xl.cat ha escrit:Vols saber què passa a "Herois"?

Què va passar amb el Nathan i en Peter després de l'explosió? Què se n'ha fet de la Claire? Desvetllem algunes incògnites!

La gran incògnita amb què ens va deixar el final de la primera temporada d'Herois per fi s'ha començat a aclarir. Ahir es va emetre als Estats Units el primer capítol del Volum 2 i ja s'han resolt alguns dels dubtes més grans amb què ens va deixar el Volum 1. A partir d'aquí, desvetllarem algunes coses, o sigui que si no vols trobar-te "spoilers"... para de llegir! Encara ets aquí?



Doncs bé, per començar, direm que en el primer capítol es va produir una mort, la de Kaito Nakamura, el pare de Hiro, que va ser assassinat per aquell home de qui tenia por la Molly Walker... i en Mohinder rep la visita d'un home que li ofereix treballar per a la seva organització... Tot i que això no es va revelar, alguna cosa em diu que aquest home i l'assassí són la mateixa persona. I encara us direm més, aquí al 3XL.cat tenim la teoria que aquest individu està, d'alguna manera, relacionat amb Matt Parkman.



En Matt, per cert, ha deixat la seva dona i està molt content treballant al cos de la policia. D'altra banda, la Claire intenta refer la vida amb la seva família i s'han mudat d'Odessa fugint de la Companyia. En Noah Bennet té clar que encara està viva i que no pararan fins a trobar-los... El Hiro és al Japó feudal, on coneix el seu ídol, Takezo Kensei, i hem conegut dos nous herois: la Maya i l'Alejandro.



El més fort de tot és el que ha passat amb els germans Petrelli: el Nathan té la cara cremada per l'efecte de l'explosió i es culpa a si mateix del que li ha passat al seu germà, que està desaparegut. Però no és mort: algú l'ha atrapat i el té captiu en un vaixell.
Si té la cara cremada com és que només se li veu cremada quan es mira al mirall al bar :?

També he trobat, i tot i que no és gaire important ho penjo, un vídeo promocional del nou volum subtítolat al català:



I per últim i més important, al
blog d' Herois de TV3 van desvetllar qui seria l' actor que interpretaria el dolent del que parlava la Molly.
Blog d' Herois de TV3 ha escrit:Imatge
La segueix David Anders, que interpretarà Kane, aquell dolent del qual parlava Molly, la nena que deia que hi ha un dolent pitjor que el Sylar perquè pot veure-la quan pensa en ell. Corren algunes teories que diuen que Kane és qui se'n va endur en Sylar per la claveguera al final de la primera temporada i es convertirà en el seu mentor de les forces obscures.
Així que suposo que el dolent que vam veure és aquest. I si mirem les dos fotos jo crec que és ell :P

Quina recerca que he fet :pc: :mrgreen:

EDITO: Encara he trobat més coses :mrgreen:

La promo del segon capítol:



I a Heroes Spain han penjat en una notícia l' audiència que va tenir el capítol:
Heroes Spain ha escrit: La temporada comienza bien para Heroes, que en su franja horaria se situó 2º programa más visto con 14.12 millones de espectadores, tan sólo superado por el reality 'Dancing with the Stars', que marcó la aplastante cifra de 21.19 millones de espectadores.

A destacar que 'Two and a half men', de la CBS, que siempre quedaba por encima de 'Heroes' el año pasado, esta vez quedó 3º con 13.44 millones.

A la misma hora, 'K-Ville', una de las nuevas apuestas de la temporada de la mano de Fox, se quedó con 6.17 millones de espectadores, cifra que hace pensar que durará poco más en parrilla.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

I tant. Se t'agraeix la recerca!

Quant a la noti del 3xl, l'he trobat totalment inútil. No han desvetllat res: han fet una sinopsi amb teories. Ja no saben què posar ^^' Això que diuen amb tanta seguretat de "el Nathan té la cara cremada" és una conclusió de qui ha escrit la noti.
Bah...

Aquest minireportatge de la TV3 el vaig veure, hehehe XD Em vaig emocionar ^.^


Definitivament, crec que la cara del paio aquest és la del paio encaputxat. ^^ Veieu? Ja deia jo que no era ningú que coneguéssim ^^


Sobre la promo del segon capítol... promet, promet ^^ Aaaaaah, quines ganeeees XD XD XD XD
(al Mohinder, la Nikki i al Sylar no els entenc XD XD XD Del Mohinder només entenc "God isn't" XD XD I, de la Nikki, "Are you sure" XD XD)
Si algú fos tant amable de fer alguna transcripció... :mrgreen:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

HpConan ha escrit:
Definitivament, crec que la cara del paio aquest és la del paio encaputxat. ^^ Veieu? Ja deia jo que no era ningú que coneguéssim ^^
Però tu t'has mirat bé la foto (piltrafilla)? xDD

No us sona a ningú aquest tal David Anders? Però si és el Takezo Kensei!!!

Imatge

Si el blog d'Herois de TV3 ha penjat això acaba de confirmar tan feliçment que el nou dolent és l'heroi d'en Hiro de tota la vida xDDD

Edit:

Tres minuts de video amb algunes escenes del capítol 2 :P


Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

bueno , amb una setmana de retard però seguirè la nova temporada a ritme americà! :P

No puc comentar gaire més que vosaltres i menys amb el mega-resum que a fet la padfoot xD però algo farem:

Jo crec que en Nathan no te cap poder extra ni res.....crec que pot ser més un problema mental degut a que va veure el seu germà explosionar. (paranoies meves, però crec que al veure el seu germa "xuscarrimat" ell no ho ha soportat i veu el seu reflexe igual...no tot han de ser poders!)

El tema David Anders no em queda molt clar....fa el personatge de Kensei (aixó sí), però durant molts mesos ,a moltíssims blogs, deien que aquest actor faria del dolent que pot veure a la Molly.....esperarem una mica i veurem finalment qui és aquest super-dolent.

La foto....no li trobo semblança a ningú....perquè no dieu obertament qui penseu que pot ser? (podria ser en Peter del futur que ve a matar a la secta de iaios :lol: ) El que queda clar és que ha de ser algú que pogui volar, regenerar-se o els 2 poders alhora......
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Jo crec que queda clar que és el Takezo Kensei. I parlant amb la Padfoot al xat em va dir que segurament tenia el poder de la immortalitat i crec que aquest és el seu poder, ja que explicaria que tant al Japó feudal com ara estigui viu.

Estic d' acord amb el que dius del Nathan, i a més vaig llegir a una web que deien que només era psicològic.

Molt interessant, el vídeo. Destacar, només, que el Noah li comença a explicar coses a la seva dona i que té quadres de l' Isaac :o He vist el Hiro molt agressiu, no? :? Bé, és normal amb l' assassí del seu pare :lol: La Claire es veu molt baixa comparada amb el West, no? :lol: Esperem que el Peter es pugui escapar d' allà :roll:

Respon