House: medical doctor

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

House: medical doctor

Entrada Autor: Arnau Castan »

Eis, obro el tema x parlar de una de les millors series q fan x la tele: HOUSE!!!!!!!!!!!!!!
Weno, digueu ke us sembla i tal. A mi em fot molta gràcia el paio kuan engega a la merda pacients amb tonteries i coses poc importants... i es k és un CABRON, eh? Perquè vas al metge i et trobes amb akest tio i........................... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Avatar de l’usuari
Mizuno_Miaka
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dc. abr. 12, 2006 7:58 pm

Entrada Autor: Mizuno_Miaka »

la veritat es que la serie està molt bé. Ell i la seva mania de que tots els pacients menteixen...jeje tracta malament al seus pacients, només agafa casos dificils, però els soluciona tots...amb l'ajuda dels altres que li porten la contraria...jeje llàstima que ara per "Cuatro" no ho facin i no ho puc veure... :cry:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiish!!! Ara entenc el M.D. de després de "HOUSE". XD XD XD XD
Què fort. XD
Doncs és una sèrie boníssima, i m'estic fent la col·lecci´´o aquesta que ve amb El Pais. És que de la primera tamporada només vvaig veure uns quants capítols. :? Vaig arribar tard, jo :roll: :wink:

Però és que tota la sèrie és geniaaal! i quan vaig lelgir al DéuVos que el House era el mateix que feia del pare d'Stuart Little... Ara me'l miro amb uns altres ulls. :lol: :lol:

Per cert, tranquils que quan acabi l'estiu seguiran amb la segona temporada.
Però, de moment, ara podem guadir d'Anatomía de Grey i de... Queer As Folk (¬¬ M'hi han enganxat T_T).
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Oooh!! House, és la sèrie activa (per activa és que la continuaran donant, eprquè ara són de avcances) que més m'agrada!! ^^
És genial, m'he vist tots els capítols, i cada dimecres votava a la web de cuatroº la frase del doctor House que més m'havia agradat d'aquell capítol...XD
És que és un eprsonatge...Com deien a l'anunci, brutalment honest... Però, a més, és sicer, diu el que pensa peti qui peti, és irònic, sarcàstic, intel·ligent, i rebel, es podria dir...
I a sobre, és un geni al seu treball!!
Vaig llegir no se on que és el "genio de los incomprendidos"...hahaha!! XD
Tinc unes ganes de que tornin a possar Houseee!!

Per cert, de personatges, m'encanta la Cody, la "jefa" del House, perquè és una mica com ell però amb més seny, i perquè no el fa fora encara que en faci de grosses al treball... :wink:

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Home si tenguesiu LEs digitals ( la FOX vaja ) les veurieu a cada hora . Les posen cada dia el dimarts capitols nous i tots els dies a les 23h capitols vells i mels miro tots HOuse, el cabron incompres ,es un geni m'agrada veure els capitols antics i tornar a veure els seus comentaris . House es la millor serie del moment!!!

PD : Quants capitols feien de House a quatro? per que començaren la segona temporada dos messos despres que a la fox i el darrer capitol d'aquesta a la FOx sera la setmana que ve .
Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Doncs feien dos capítols cada dimarts, er això van acabar la temporada abans, perquè en feien dos!
Ara al setembre faran la tercera temporada, si no vaig errada...

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Sí, vas errada. :P
No hi ha tercera temporada, a House. Únicament, el que han fet a Cuatro, és tallar la segona temporada per la meitat (pel capítol No es oro todo lo que reluce [frase que em recorda al fòrum, XD XD XD XD]), i al setembre reprendran per on ho van deixar... I s'haurà acabat la sèrie... :cry:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Llavors al setembre faran molt pocs capítols, perquè si sóon els que queden de la segona temporada...Jo creia quew era la tercera...

Bé, però no és l'última, si que n'hi haurà de tercera, és que ho acabo de buscar... :P

Font i més info: http://www.mundoplus.tv/noticias.php?se ... es&id=1250

El creador de "House" confirma una tercera temporada de la serie

Parecía extraño que la cadena FOX no hubiera hecho ningún an mundoplus.tv cio oficial sobre el futuro de Ho mundoplus.tv e pese a su excelente re mundoplus.tv imiento en la noche de los martes, a mundoplus.tv que nadie dudaba que la renovación era cuestión de tiempo, y así ha si mundoplus.tv , a mundoplus.tv que la confirmación de que Ho mundoplus.tv e contará con mundoplus.tv a tercera temporada, no ha veni mundoplus.tv de la cadena sino del crea mundoplus.tv r de la serie, David Shore.


Això sí, llavors fins d'aqui a molt de temps no la podrem veure...Si han de fer-la, rodar-la, possar-la a Amèrica i després portar-la aquí i doblar-la...u_u

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Si m'ho suposava al darrer capitol no passava una cosa que havia vist al de Quatro .
I per cert HOuse no podia acabar tal com acabava la segona temporada (No us ho dire :P )
Aixo si la tercera temporada sera brutal AL menys l'inici Tal com son els darrers capitols de la segona ( Ja us he dit que no us ho dire )
Imatge

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

cercant per les altres webs he vist que la tercera temporada de House començara el 5 de setembre als EE UU (Si tenim sort nosaltres la tendrem un mes mes tard) (Traductors ,la Fox etc)
PEro que la serie s'acabava a la 2na temporada no es del tot cert HOuse(Hugh laurie ) te un contracte per 6 anyets( o set, aixo diu el contracte) i cobrara 300000 dolars per episodi (abans en cobrava 250000( si es que no tenia ni per comprar pa el pobret))
Imatge

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Jo també vaig poder veure l'últim capítol de la 2a temporada per la FOX i és senzillaent genial :D Em va encantar ^^
He buscat informació a la FOX anglesa i allà començarà la 3a temporada el dia 5 de setembre. Allà l'últim capítol el van emetre a finals de maig, per tant la diferència és de 2 mesets... Tan de bo la poguéssim veure cap al novembre :)
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
ronalda
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dj. set. 29, 2005 7:05 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: ronalda »

"Abran paso... antes se respetaba a los tullidos" Riure

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Jo de moment només he pogut veure la primera temporada ja que com visc amb la iaia aquestes coses no es miren... Ara estic penden que em passin la segona jeje

M'ha encantat i trobo que és genial, a més el tractament dels casos està molt bé...

Com que veig que algú ha posat alguna frase doncs a mi em va fer gràcia tb una:

- Y a usted que le pasa?
- Que soy cojo!

Apa, fins aviat Houseadictes
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Bé, van dir la'ltre dia a la gala de rpesentació de la nova "parrilla" de cuatro, que a l'Octubre tornaran a fer House (el q queda de la segona temporada) i tot seguit possaran la tercera!! Que es veu q es va estrenar fa uns dies a EEUU)...

Ja tinc ganes de tornar-lo a veure!! ^^

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Que bé ja tinc ganes de que començi!D'aquí a un parell o tres de semanes ja tindrem el millor actor de l'any i el seu misantropisme i la seva ironia. Per cert no és medical doctor és medical division.....
Imatge

Imatge

Respon