FRINGE

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

FRINGE

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Eii! Qui mira FRINGE? Pels que no la mireu, és genial, mireu-la! És del mateix equip de Lost i està super ben feta i pensada. L'estructura dels capítols s'assembla força a House, si us agrada House segurament també Fringe, però té una trama gloval, tot i que al principi no ho sembli. al principi són com casos per separat, però després tot va quadrant i mola molt! Això sí, no us enganxeu a la meitat, sinó no entendreu res, i no us salteu capítols, que molts són ecensials!
Pels que miren fringe, per mi els millors, els capítols més guais són els dels observadores! M'encanten!! :D I cada cop que veig un tio calbo pel carrer i sobretot si va trajat és del pal xanaaaan! Un observador!! Bueno, jo vaig pel 17 de la 2a temporada i us asseguro que està super interessant! :celles:

A més el Piter és molt sexy :wink:
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Isidre3x2
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 19
Membre des de: dj. abr. 01, 2010 5:57 pm
Nom: Isidre
Rang: Aprenent de mag

Re: FRINGE

Entrada Autor: Isidre3x2 »

jo miro fringe per tv3 i tot just van per la primera temporada.
per on o mires tu k ja vagin per la 2a?
-Ja veuràs com tot li va molt bé -va mormolar la Ginny.
-Segur que sí.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: FRINGE

Entrada Autor: BelitBlack »

Jo l'estic mirant per tv3, però em vaig enganxar per la meitat, i ara ho estic recuperant tot per http://www.seriesyonkis.com/serie/fringe/. Allà hi ha tots els capítols que han sortit, i no tarden res a penjar-los.
Ah, i trobo que està bé, però igual que Lost, comença genial, però acaba siguent una anada de l'olla flipant (cosa que no és dolenta en absolut :))

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: FRINGE

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Ho miro per seriesyonkis :D i per cert, lo de que se'ls va la olla..... jo crec que això ho deixen clar des del principi, però a partir de la 2a hi comença a haver argument de veritat!! a partir de la segona és lo millor!! :ballar: (la primera està bé, però no mata) ara estic per la 3a! visca fringe! :) la meda és que ja fa un temps que només puc veure un capítol per setmana :atontat
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Respon