ELS 33 MINERS D'ATACAMA

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

ELS 33 MINERS D'ATACAMA

Entrada Autor: JoanaPotter »

OLA, HE VOLGUT PUBLICAR UN TEMA SOBRE ELS 33 D'ATACAMA, QUE PENSO QUE ES MEREIXEN UN HOMENATGE.

HO HE POSAT A LA TELE PERQUE ES PER ON JO HO HE SEGUIT MES.

SI ALGU HO HA POSAT A UN ALTRE LLOC, QUE M'HO DIGUI.

PASSAR 70 DIES SOTA TERRA A 700 METRES DE PROFUNDITAT AMB UN ESPAI DE 50 M2 A UNA TEMPARETURA DE MES DE 20º AMB UNA HUMITAT DE 98%.... HO SOBREBIURIEU BOSALTRES??

VAA, ES POT PERLAR DE TOT RELACIONAT AL TEMA

Oriohol
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 36
Membre des de: dl. juny 07, 2010 2:10 pm
Nom: Oriol
Rang: Tolkiendil

Re: ELS 33 MINERS D'ATACAMA

Entrada Autor: Oriohol »

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: ELS 33 MINERS D'ATACAMA

Entrada Autor: ginny loovegod »

¬¬

és seriós, oriol...

(tot i que vaig veure per les notícies que ara que la vida dels miners s'havia fet pública s'havia descobert que un dells tenia una amant i un altre hi havia anat en secret i nosequines coses més... XD)

*Recupera la compostura xd

Ara en sèrio, és seriós. La veritat és que estic contenta de que els hagin alliberat per fi.

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: ELS 33 MINERS D'ATACAMA

Entrada Autor: JoanaPotter »

i es veu que ara el un d'ells te pneumonia(no se com sescriu)... oriol, no pateixis m'agrada el teu dibuix.
i un altre publicarà un llibre...

creieu que se'n faran pelis?
com en "VIVEN" o "TITANIC".... busqueu si voleu... "VIVEN" es molt tragic...

Oriohol
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 36
Membre des de: dl. juny 07, 2010 2:10 pm
Nom: Oriol
Rang: Tolkiendil

Re: ELS 33 MINERS D'ATACAMA

Entrada Autor: Oriohol »

Jo crec que el més dur devia ser la calor (tot el dia a 40º durant tant de temps és ben heavy), i la incertesa d'abans que els trobessin. A part d'això, no ho trobo TANT fort per fer tant de rebombori, però sí que és una bona aventura.
Imatge

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: ELS 33 MINERS D'ATACAMA

Entrada Autor: JoanaPotter »

oriol, no et passis

la temparetura a 40º es massa!
a mes la umitat a 98%! i tot fosc...
es importantissim!

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: ELS 33 MINERS D'ATACAMA

Entrada Autor: BelitBlack »

Jo estic amb l'Oriol, es fotut estar allà baix durant tants de dies. Però ho han exagerat massa, tampoc calia enviar el president per veure com els treien! ni retransmerte-ho en directe per tot el mon!

Si, és una experiència dura, però hi ha milers de nens a l'Àfrica suportant temperatures iguals, enlloc d'un 98% d'humitat es moren de set, i ningú els hi construeix un forat per dona'ls-hi menjar i aigua, ni restransmeten tota la seva vida com un culebrón per les noticies.

El pitjor son uns matats que es van tancar sota terra voluntariament per solidaritzar-s'hi, i ara es queixen de que tenen els músculs atrofiats per haver estat tan de temps quiets! Es que s'ha de ser jilipolles!

Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: ELS 33 MINERS D'ATACAMA

Entrada Autor: ginny loovegod »

BelitBlack ha escrit:Jo estic amb l'Oriol, es fotut estar allà baix durant tants de dies. Però ho han exagerat massa, tampoc calia enviar el president per veure com els treien! ni retransmerte-ho en directe per tot el mon!

Si, és una experiència dura, però hi ha milers de nens a l'Àfrica suportant temperatures iguals, enlloc d'un 98% d'humitat es moren de set, i ningú els hi construeix un forat per dona'ls-hi menjar i aigua, ni restransmeten tota la seva vida com un culebrón per les noticies.

El pitjor son uns matats que es van tancar sota terra voluntariament per solidaritzar-s'hi, i ara es queixen de que tenen els músculs atrofiats per haver estat tan de temps quiets! Es que s'ha de ser jilipolles!
Totalment d'acord^^

Oriohol
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 36
Membre des de: dl. juny 07, 2010 2:10 pm
Nom: Oriol
Rang: Tolkiendil

Re: ELS 33 MINERS D'ATACAMA

Entrada Autor: Oriohol »

JoanaPotter ha escrit:oriol, no et passis
D'això... On m'he passat? :eh:
BelitBlack ha escrit:Jo estic amb l'Oriol, es fotut estar allà baix durant tants de dies. Però ho han exagerat massa, tampoc calia enviar el president per veure com els treien! ni retransmerte-ho en directe per tot el mon!

Si, és una experiència dura, però hi ha milers de nens a l'Àfrica suportant temperatures iguals, enlloc d'un 98% d'humitat es moren de set, i ningú els hi construeix un forat per dona'ls-hi menjar i aigua, ni restransmeten tota la seva vida com un culebrón per les noticies.

El pitjor son uns matats que es van tancar sota terra voluntariament per solidaritzar-s'hi, i ara es queixen de que tenen els músculs atrofiats per haver estat tan de temps quiets! Es que s'ha de ser jilipolles!
Exactament!
Respecte a lo del segon paràgraf... Mira si en saben, de desviar l'atenció dels temes importants cap als temes "populars", eh?
Imatge

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: ELS 33 MINERS D'ATACAMA

Entrada Autor: BelitBlack »

Oriohol ha escrit:
JoanaPotter ha escrit:oriol, no et passis
D'això... On m'he passat? :eh:
BelitBlack ha escrit:Jo estic amb l'Oriol, es fotut estar allà baix durant tants de dies. Però ho han exagerat massa, tampoc calia enviar el president per veure com els treien! ni retransmerte-ho en directe per tot el mon!

Si, és una experiència dura, però hi ha milers de nens a l'Àfrica suportant temperatures iguals, enlloc d'un 98% d'humitat es moren de set, i ningú els hi construeix un forat per dona'ls-hi menjar i aigua, ni restransmeten tota la seva vida com un culebrón per les noticies.

El pitjor son uns matats que es van tancar sota terra voluntariament per solidaritzar-s'hi, i ara es queixen de que tenen els músculs atrofiats per haver estat tan de temps quiets! Es que s'ha de ser jilipolles!
Exactament!
Respecte a lo del segon paràgraf... Mira si en saben, de desviar l'atenció dels temes importants cap als temes "populars", eh?
Si, si, d'aquí res ens explicaran que algun famós s'està venent la mansió de Hollywood de 2000m2 perquè hi ha crisi com si fos la fi del món! O retrensmetran en directe com treuen una àvia que s'ha quedat tancada a l'ascensor.
Només pensar en això, ja em moro de ganes d'anar a veure el telenoticies!

Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: ELS 33 MINERS D'ATACAMA

Entrada Autor: ginny loovegod »

BelitBlack ha escrit:Si, si, d'aquí res ens explicaran que algun famós s'està venent la mansió de Hollywood de 2000m2 perquè hi ha crisi com si fos la fi del món! O retrensmetran en directe com treuen una àvia que s'ha quedat tancada a l'ascensor.
Només pensar en això, ja em moro de ganes d'anar a veure el telenoticies!
Hahahah! M'ha agradat aquesta! (això sñi, pobreta àvia XDDDD) Però lo del milionari és completaent cert.

Tot i així, tapoc crec que ens ho hàgim de prendre a la lleugera. Aquesta gent ho ha passat fatal, i tot i que teniu tota la raó amb el que heu dit, trobo que un homenatge no està de més. No? ^^

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: ELS 33 MINERS D'ATACAMA

Entrada Autor: harry_james_potter »

A veure, és molt bèstia, i també teniu raó amb això dels nens de l'Àfrica. Jo crec que la Humanitat pot passar amb un any (o més, però no mases tampoc) sense pagar les milionades que es paguen per les investigacions (totes, no només cinetífiques) per ajudar a la gent del 3r Món, i arredicar-lo per sempre més.
Sí, sí, sona molt a utopia.
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Respon