Boicot a tele 5

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Boicot a tele 5

Entrada Autor: clara_cat »

No se si heu sentit el que un grup de persones (indesitjabble, fatxes, ......) han creat per tal d'amargar més la cultura catalana. Aquesta cosa és [i]el manifiesto por la lengua comun[/i] i no se si us l'heu llegit però es fastigós sort que hi han associacions que ja s'han posat en marxa per tal de frenar aquest moviment.
El boicot a tele 5 és perquè dona suport a aquest manifest i van fer un reportatge que donava ganes de tirar la tele pel balcó. TV3 va explicar-ho fa dos o tres dies aproximadament. El boicot s'ha de fer i s'ha de concienciar a la població per tal de que no es deixin prendre el pèl ja que tele 5 és el canal televisiu que té més audiencia a Catalunya i es una vergonya amb el que ens estan fent.

quest és el e-mail que m'han enviat:

La cadena de televisió Telecinco s'ha adherit avui al Manifiesto por la lengua común, que el passat 23 de juny va presentar un grup d'intel·lectuals a Madrid.
La cadena comparteix les exigències d'aquest grup d'intel·lectuals, entre els quals hi ha Mario Vargas Llosa, Fernando Savater o Álvaro Pombo, que demanen que el parlament espanyol elabori una normativa per fixar que elcastellà sigui la llengua oficial de tot el territori i l'única 'que pot ser-li suposada' als seus ciutadans'. Telecinco és la primera televisió que s'adhereix a aquest manifest. A més, Telecinco ha dit, a l'informatiu del migdia, que 'posa a disposició del col·lectiu que porta aquesta iniciativa el seu canal de televisió per donar suport a aquest projecte'.
Si ells s'adhereixen al manifest, nosaltres ens adherirem a una vaga que consisteix en no mirar telecinco.
Això no és un boicot, sinó una vaga. Junts podrem!
Telecinco mai més!
PER A QUI NO HO SÀPIGA TELECINCO ÉS LÍDER D'AUDIÈNCIA A CATALUNYA;
ELLS A CANVI D'AIXÒ S'ADHEREIXEN A 1 MANIFEST QUE PRETÈN QUE EL
CATALÀ (ENTRE ALTRES LLENGÜES) SIGUI RELEGAT I MENYSPREAT.
SI ELS CATALANS ENS UNÍSSIM PODRÍEM ACONSEGUIR FER- NOS
RESPECTAR; EN EL SEU DIA HO VAM ACONSEGUIR AMB LA MARCA 'PASCUAL', ARA ÉS HORA
D'IMPEDIR QUE AQUESTS FEIXISTES QUE NO ENTENEN EL QUE SIGNIFICA EL
RESPECTE A UNA LLLENGUA IGUAL DE VÀLIDA QUE LA SEVA (AMB LA
DIFERÈNCIA QUE ELLS ENS LA IMPOSEN A NOSALTRES), NI CONTEMPLEN UNA
DIVERSITAT CULTURAL, ENS SEGUEIXIN PRENENT EL PÈL. JA ESTÀ BÉ QUE
ENLLOC D'ESTAR- NOS AGRAÏTS, VAGIN EN CONTRA NOSTRA
ES CREUEN QUE PODEN TRACTAR- NOS AIXÍ I QUE DAVANT D'UN ATAC CONTRA
LA NOSTRA LLENGUA ENS QUEDAREM IGUAL?? DEMOSTREM- LOS QUE NO I QUE
HAGIN DE RECTIFICAR!!


El manifiesto por la lengua comun us poso el link aquí baix ja que ocupa 4 pàgines:

http://estaticos.elmundo.es/documentos/ ... fiesto.pdf
clara_cat l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 13, 2008 6:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"

Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: Boicot a tele 5

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

A mi el que em fascina és que Tele5 tingui tanta audiència, si té una pèsima programació...o_O Deu ser que tot són gustos, i jo sóc la rara de Catalunya, perquè que a Catalunya Tele5 sigui la cadena líder és vergonyós (jo qüasi només veig LaSexta perquè ara de tv3 només m'agrada Polònia...u_u)

Així que jo no cal que li faci boicot perquè directament no la veig, i els seus ideals...Bé, només cal veure un telenotícies de Tele5 (els del Piqueras, que el treu molt el Monegal per criticar-lo) per adonar-se'n...u_u

Igualment, el manifest aquest no anirà enlloc, si el Govern (espanyol) ha donat recolçament al català i ha dit no al manifest... :roll: Així que a mi em sembla una bajanada per tocar els nassos i poca cosa més, no em sento atacada per aquests ultradetristes perquè per molt recolçament de Tele 5 que tuinguin, mai es faran amb la seva...

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Boicot a tele 5

Entrada Autor: HpConan »

Estic totalment d'acord amb la LunaBlack_Lovegood.
Vaja, no entenc com pot ser líder d'audiència a Catalunya i enlloc. :think: :think: Jo e´s que fa dècades que no veig Telecinco ja de per si :boig: :boig:
Per altra banda, això dels boicots ho he vist sempre força inútil ^^' I, finalment, això del "manifiesto" (amb "o" XD) no crec (esperem :pray: XD) que vagi enlloc, tampoc...
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: Boicot a tele 5

Entrada Autor: Lena »

sisi la meva mare em diu q n lem d veure pq n es bo i pq se li a d fe boicotXDXD pero a mi com q me la retintamplam doncss.. :P

Respon