Polònia!!

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

neus_snitch ha escrit:Sabeu si demà en faran, o si faran festa per ser tots sants? Espere que no en facen, perquè si no és així me'l perdré... T_T Abans el repetien els diumenges, sabeu si ara el repeteixen algun dia? M'aniria molt bé per recuperar eixes nits de dijous en que se me'n va l'olla xD
Segons la web de TV3 no el faran, faran partit de futbol...

I no tenen hora fixa per repetir Polònia, abans el feien els diumenges al migdia, a vegades no el repeteixen, i la setmana passada el van repetir el diumenge per la tarda... :?

ESPERA, ESPERA EDITOOO!!
Acabo de veure un anunci de Polònia i l'anunciaven el Divendres! És a dir dijous no el faran però el mouen a divendres...

Avatar de l’usuari
F.G. wesley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dl. ago. 06, 2007 11:44 am
Nom: Andreu
Ubicació: si estic conectat davant del pc

Entrada Autor: F.G. wesley »

neus_snitch ha escrit:Sabeu si demà en faran, o si faran festa per ser tots sants? Espere que no en facen, perquè si no és així me'l perdré... T_T Abans el repetien els diumenges, sabeu si ara el repeteixen algun dia? M'aniria molt bé per recuperar eixes nits de dijous en que se me'n va l'olla xD


encara teniu tv3 a valencia? es una llastima que madrid es quedi de braços plegats davant d'aquest atac a la llibertat d¡expresio
En Dumbeldore va abaixar les mans i va observar el Harry a traves de les seves ulleres de vidres en forma de mitja lluna.- ja es hora que t'expliqui, Harry.- va dir, el que t'ahauria hagut d'explicar fa cinc anys. Seu, siusplau. T'ho explicare tot.

Avatar de l’usuari
hogwarts5
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 33
Membre des de: dc. jul. 04, 2007 12:40 pm
Ubicació: Hogwarts
Contacta:

Entrada Autor: hogwarts5 »

Hola! Jo diria que els de Madrid es deuen avorrir en veure segons quins programes però us imagineu que ha Madrid el veiesin :lol: (és tornarien bojos jejeje) una pregunta: No deien que a Valencia tallaven TV3? En fi polònia està molt bé. Un fort aplaudiment per tots els actors productors...
"Per qui ha viscut la mort es la següent aventura"
Albus Dumbledore

http://www.fotolog.com/maria955

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

hogwarts5 ha escrit: Jo diria que els de Madrid es deuen avorrir en veure segons quins programes però us imagineu que ha Madrid el veiesin :lol: (és tornarien bojos jejeje) una pregunta: No deien que a Valencia tallaven TV3? En fi polònia està molt bé. Un fort aplaudiment per tots els actors productors...
Bé, a TeleMadrid tenen grans humoristes, com la Curry Valenzuela...XDD
Aquesta tía és tan manipuladora, anticatalanista i irritable, que fa riure que hi hagi gent com ella... I si no l'heu vist mai, la treu molt en Ferran Monegal al TeleMonegal, criticant-la i ensenyant-nos com pot arribar a fer el ridícul...(si l'heu vist a Telemonegal sabreu de què parlo)...

Respecte al tema de TV3 a València crec que al final no la treien, no? O al menys vaig veure que van fer una associació gent de TV3 perquè no es tallés, i manifestacions...

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Tot aclarit, gràcies.

En quant a TV3 al País Valencià, hi hagueren manifestacions en contra del tancament, gent que s'aplegà als repetidors i demés històries, i de moment no sé si n'hauran tancat algun però a la meua zona, la comarca de la Ribera Alta, s'hi veu. Per altra banda s'ha imposat una multa excesiva, ara no recorde de quants diners, a ACPV -els que posen els repetidors de tv3- per negar-se a tancar-los i tal. Ningú sap com acabarà la cosa, per la meua salut mental espere que no ens lleven Polònia.
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Mira, doncs van parlar bastant de les emissions de TV3 a València, a l'últim Polònia...u_u

Bé, Polònia ha guanyat un altre premi!!
El premi "Protagonistas" de Punto Ràdio...

Vaja! Dos premis en un mes, no està malament! :wink: :mrgreen:
(l'altre és el premi Ondas al millor porgrama)

Per cert, amb aquest gag vaig riure un munt... (sobretot quan surt en Montilla al Parlament):


Avatar de l’usuari
HP_yandrak
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 29
Membre des de: dv. oct. 05, 2007 8:57 pm
Nom: Pablo
Ubicació: Alagaësia

Entrada Autor: HP_yandrak »

tampoc es tan bo, hi han de millors però...
En farmacia de panto las migrañas te la sudaran de canto :mrgreen: :lol: :)
"En harry va allargar la mà, vaposar-li bé les ulleres de muntura de mitja sobre el nas aguilenc i li va eixugar amb la màniga un regalim de sang que li vaixaba de la boca"

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

a mi em va agradar molt ^^ XDDD

és que el sergi mas és la canya :wink:

pero el millor el es BRUNO 8)

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Brutals tots els gags últims de la Maleni i per suposat el que surt cantant xD Però per mi, des de fa poc, el millor gag de tots el de Z Poppins xD





El programa d'ahir va ser dels bons bons xXD
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Sí, el Supercatalunyipastarufimillonoso!! XD

Doncs ahir van tenir rècord d'audiència...:

"Polònia" va batre ahir un nou rècord d'audiència de la temporada, amb una mitjana d'1.009.000 espectadors i el 32,3% de quota, segons dades de TNS. Al llarg del capítol, l'audiència va arribar a un màxim d'1.100.000 espectadors i el 35,7% de quota, a les 21.59.

Aquestes dades són les segones millors de tota la història del programa d'humor de TV3, que es va estrenar el 16 de febrer del 2006, i que aquest any ha estat guardonat amb el Premi Ondas.


FONT: TV3.cat

Això és molta gent...o_o

Per cert sé que no importa gaire, però tinc comprovat que a cuatro no comença House fins que no acaba Polònia... :lol: És cert, eh... u_u

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

No, no és veritat :S. House comença quan comença quan van per la meitat del discurs final del Maragall, més o menys. Quan acaba Polònia i poso la Cuatro, estan fent ja la situació pre-opening.


El millor "gag" del Polònia de dijous passat va ser el no-gag del Clos :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

HpConan ha escrit:El millor "gag" del Polònia de dijous passat va ser el no-gag del Clos :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Es que el Clos de veritat fa més riure que el de mentida a vegades... :mrgreen:

El de z poppins el van repetir masses vegades!!! ja ho sé que hi ha haver gent que s'ho va perdre per culpa dels partits de futbol i tot això, però... ho podien mirar el diumenge que és el que vaig fer jo :|

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

HpConan ha escrit:No, no és veritat :S. House comença quan comença quan van per la meitat del discurs final del Maragall, més o menys. Quan acaba Polònia i poso la Cuatro, estan fent ja la situació pre-opening.
Bé, és cert, quan acaba Polònia estan fent el principi amb el que li passa al futur pacient...u_u Deia més o menys, ja que en teoria comença a les 22.00 i està vist que no és precisament a les 22...xD

El Clos (real) és que no té remei... :roll:

Avatar de l’usuari
F.G. wesley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dl. ago. 06, 2007 11:44 am
Nom: Andreu
Ubicació: si estic conectat davant del pc

Entrada Autor: F.G. wesley »

el clos a estats units q els hi fan falta guionistes

PD: ara polonia el fan repetit al diumenge despres de la peli
En Dumbeldore va abaixar les mans i va observar el Harry a traves de les seves ulleres de vidres en forma de mitja lluna.- ja es hora que t'expliqui, Harry.- va dir, el que t'ahauria hagut d'explicar fa cinc anys. Seu, siusplau. T'ho explicare tot.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Uoo han guanyat un tercer premi... o_O Aquest any estan arrassant, eh?

Han guanyat el premi de programa autonòmic de l'Acadèmia de Televisió i la gala la fan avui a les 22 a LaSexta...
No anirà a recollir-lo en Toni Soler (segons El Periódico) però si una "bona representació del Polònia"... Així que si voleu veurel's, ja sabeu! :wink:

I la gala dels premis TP on també l'han guanyat em vaig equivocar i serà el 4 de Desembre a cuatro (vaig dir Novembre...xD)

Respon