Quin tipus de música us agrada ¿?

Aquí podeu comentar els vostres grups preferits, cançons o qualsevol novetat musical. A més de obres de teatre o altres espectacles culturals que us puguin interessar
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Angelina
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dl. maig 02, 2005 8:49 pm

Quin tipus de música us agrada ¿?

Entrada Autor: Angelina »

weno la pregunta ja ho explica prou bé : us agrada el rock, el hip-hop, el pop, el tecno, musica màquina ....¿? i tots els altres grups que no esmento per no omplir més espai...

a mi personalment m'agrada moltissim el rock tan el catala (Lax'n'busto, ELs Pets...) com l'anglés (Good Charlotte, Simple Plan ...) però també escolto algo de dance (res 2 cançons) i els Chemical Brothers (Hey boy HEy Girl i Galvanize)

I vosaltres ¿? :roll: :roll:

Avatar de l’usuari
antiumbridge
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 10
Membre des de: dj. març 04, 2004 7:00 am
Ubicació: Llafranc(Palafrugell)

Entrada Autor: antiumbridge »

dons a mi el k magrada mes es el rock catala pero si m posen una mica de rock angles, o d'ska tampok no passa re (ara pro mol ja m ratlla)

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Jo practicament nomes escolto rock catala i el Nobuo Uematsu (que a ningu li sonara).

Segre
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 107
Membre des de: ds. ago. 06, 2005 1:02 pm
Ubicació: Lleida ( sota el pont )

Entrada Autor: Segre »

uii música!

obrint pas! la gossa sorda! brams! mesclat! baeturia! la carrau! pirat's sound sistema! ska-p! piperrak! kortatu! skatalà!!!!!!!! skaparrapiiiiiiiid!!!!!!!!!!!!!!! herois de la katalunya interiooooor!!!!! i openings de anime :riure:


estils rock-pop, rock, ska, reaggae, hip hop, dance i SKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

hahahahahahahahahh
Prukogui, Prukogui, Prukogui

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Sisi el que canta en Vaca esta molt bé. Esprem que no hi deixi la pell amb tant colestrol.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Jo escolto quasi tot....M'encanta la música, els meus amics creuen que l'mp3 és una prolongació del meu cos, perquè mai em veuen sense ell....XD
Escolto desde rock català (sobretot Lax'n'busto, m'encanta!!^^), rock anglès i castellà (Greenday, The Rasmus, Evanescence, Within temptation, Simple Plan, ECDL...) i també rumbes (Matari, Estopa, melendi) i música brasilera (el millor és Carlinhos Brown!!^^)... I després alguns cantants o grups "sueltus"... :roll:
Així que ja veieu...menys boleros, de tot!! :mrgreen:

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Només vull fer un comentari respecte un dels grups que ha dit el Segre:


Pirat's Sound Sistema -> BOMBAS SÓN LAS KA MATAN LA MEVA JANT... Riure

Se't perdona perquè la Gossa mola.... :riure: :clap: femelles falleres parlant castellà!
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

Pos jo escolto lax'n'busto (com molta gent!) i un grup que es diu SAU que l'ultim concert que van fer va ser el 1994, o sigui, l'any que vaig neixer jo, es a dir, que son mes vells que la maria castanya pero tot i aixi son els millors!!! :ballar: (canten en català)

per si algu els sona alguna d'aquestes cançons son ells:(només poso la part principal)



-------------------------------------------------------------------------------

Si ets llunatic (*) i estas espantat, si ets als nuvols i estas deprimit, si la boira ja t'ha acompanyat, cada dia en algun lloc pots pujar al tren de mitjanit... (x2)

(*) = ei, lunaBlack_lovegood! xD


Fragment de EL TREN DE MITJANIT de SAU , album : CONCERT DE MITJANIT



Sé molt bé que des d'aquest bar jo no puc arribar a on ets tu.... pero dins la meva copa veig reflexada la teva llum...me la beure... servil i acabat... boig per tu...

Fragment de BOIG PER TU de SAU, album: CONCERT DE MITJANIT

---------------------------------------------------------------------------------------------

Si coneixeu la lletra d'aquestes cançons es de SAU, recordeu-ho!!! :happycry: :happycry: :happycry:
Elenagir l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 24, 2005 9:49 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Segre
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 107
Membre des de: ds. ago. 06, 2005 1:02 pm
Ubicació: Lleida ( sota el pont )

Entrada Autor: Segre »

voldy ha escrit:Només vull fer un comentari respecte un dels grups que ha dit el Segre:


Pirat's Sound Sistema -> BOMBAS SÓN LAS KA MATAN LA MEVA JANT... Riure

Se't perdona perquè la Gossa mola.... :riure: :clap: femelles falleres parlant castellà!

tampoc n'hi ha per tant, fan bona música... NO A LES DISCRIMINACIONS GEOGRAFIQUES DEL CATALÀ! ( justament quan vull el emoticó de la pancarteta no hi és...)

poso el de les birres doncs cerveses! :riure:


no t'agraden els herois voldy? :riure:


pd: la gossa sorda powah!

pdd: la meva memoria falle i crec que m'he deixat uns quants grups però buenu...
Prukogui, Prukogui, Prukogui

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Ara m'has fet sentir vella Elenagir :oops: A mi m'encantava Sau! Tinc tots els cds i vaig poder anar a un parell de concerts abans que s'acabés :tombstone: Apart de Sau m'agrada la resta de rock català (bàsicament Lax'n'busto, els Pets, Sopa de Cabra i Obrint Pas) i una mica de tot en general també, que mai fa mal dominar tots els estils musicals :)

Envia'm un angel que sigui com tu, envia'm un àngel que em recordi a tu...

Avatar de l’usuari
Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Reusenca »

Doncs a mi m'agrada la música pop i el pop-rock. També una mica el rock català però no m'emociona molt tot s'ha de dir.
Els meus grups preferits són Estopa, Melendi, Bebe, Avril Lavigne...
I de la música en català m'escolto alguna cançó dels Pets, Lax'n'busto, Berta...
I despres m'agrada molts més cantans però si cumenso no acabaria mai. :wink:
ImatgeImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Doooncs...

a mi m'agrada tota la música que m'agrada... Hehehe

No tinc cap estil en cocnret. Em poc agradar... no ho sé. Depèn. Des de música clàssica a la moderna....

Ara, posats a dir noms, doncs Evanescence, Deep Purple, Sau, John Williams (huhu. A mi A Window to the Past m'ha robat el cor ^^), Green Day també m'agrada força...

No ho sé.

Excepte el lolailo-ay-que-doló... Si m'agrada, m'agrada... Sense regir-me per cap estil concret.




:boohoo: :boohoo: :boohoo:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

A mi m'agrada el rock català sobretot sau, lax'n'busto, els pets i sopa de cabra

Avatar de l’usuari
Weasley(L)Hermione
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dv. ago. 12, 2005 9:36 am
Ubicació: Univers, via làctea, sistema solar, terra, europa, paísos catalans, alt penedès

Entrada Autor: Weasley(L)Hermione »

els meus grups preferits són: Obrint Pas, Brams, Revolta 21, Gertruidis, La Carrau, La Gossa Sorda, Feliu Ventura, Lax'n'Busto(tot i k l tinc 1 mika rallat), Sau

de tipus d musika magrada: ska, reggae, rock catala
i ODIO el reketon( o km es digi), i la makina i la pachanga tmb bastan
els altres ncara els puc suportar 1 mika
INADAPTATS al poder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

a mi m'agraden grups i cantants més clássics i també més moderns. En anglés the Beatles,Rolling Stones, Queen,Simply Red, Spandau Ballet,Duran Duran,Aha,Michael Jackson,Robbie Williams..etc.
En espanyol, Nacha Pop, Danza invisible,Alaska,Serrat (també en catalá),Juanes..etc.
I en catalá sense dubte, SAU.

Respon