Bona musica

Aquí podeu comentar els vostres grups preferits, cançons o qualsevol novetat musical. A més de obres de teatre o altres espectacles culturals que us puguin interessar
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

A mi la de "Si amaneciera" me la va passar el meu cosí, i vaig buscar-ne alguna més de Saratoga, però com diu l'Albertó ( :wink: ) no em van agradar :mrgreen:

El heavy no és un estil que m'agradi massa, tot i que algunes cançons que m'han passat m'agraden força, però cançons concretes i la majoria són lentes :P

Aniran així vestits a Eurovisió¿? :o (us puc assegurar que no tenen perquè anar vestits així els que els hi agrada akest estil de música... :wink: l'Albert vesteix de manera normal XD)
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

BliShAm ha escrit:Buuuuuh... Però molta de la música japo és metal, black o death o nu >_<
Home, AKFG és rock tirant a punk... Gazette... no sé, punk, encara que últimament facin més metal, per desgràcia a mi... T__T Glay també és pop-rock, B'z, el tetsu69, Laruku són pop-rock... :think:
Si t'ho mires, n'hi ha bastants, eh? Potser si que hi ha més metal, però a mi m'agrada el j-rock :P

I això que representa? Que en sonatavarius i en raistlin ja us coneixieu? 8O
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Ostia....semblen surtits dl carnaval, duna carrossa dl senyor dls anells... jeje.
Per nadal a kole, vam fe lamik invisible, i un d la meua klasse em va regalar un CD, k xl k man dit els seus amiks, segu k es d Heavy o axis, i no matreveixu a eskoltarlu...
I Queen m'enkanta!! Vai na a Londres a vere el musical "We will rock you" i sta wapissim! Tot el public aixekantse i cantan...jeje, va molar mol.
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
heavy_metal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 129
Membre des de: dj. abr. 15, 2004 2:00 am
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: heavy_metal »

Per a mi els millors són Judas, Zarpa, Panzer, Banzai, Sobredosis, Sangre Azul, Motley Crue, Keel, Stryper, Kreator, Annihilator, Motorhead, AC/DC (en representació del Hard Rock), WASP, Def Leppar, Chastain, Accept, Hirax, Iced Earth, Sable, Su Ta Gar, Santa, Lancelot, Alabarda, Angelus Apatrida, Metal Mareny...

El power no és el meu fort, acava per cansar-me. el simfònic tampoc me mata. de black és podria discutir qins si i qins no, últimament he estat sentit un grup que m'ha agradat per cantar en valencià, crec que són de Manresa, no ho se segur, són Vidres a la Sang.
El meu país? el Valencià

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

jajaja,molt be ginny, axis m'agrada.Queen es i serà un gran grup.lo bo d'ells es k com k ja no existeixen ja no em poden decepcionar XDDD (no com altres grups de heavy... exemples:Stratovarius i Nightwish)
ia ves carbu,k petit es el mon^^si veus a la iris donali records, k fa temps k no parlo amb ella XDDD Per cert, Rhapsody vindran o k¿??¿?¿ Pk tinc ganes de sentir els galls del Fabio Lione XDDD
I jo vull k vingi Dream Theater!!!!!!k els cabrons no van passar per Espanya (wueno, van tocar al Lorca, pero mol poc).K vingin a Barnaaaaa!!!!
Ostia, Def Leppar....kuan em vaig enterar k el bateria es manco, em vaig partir XDDD.Despres els vaig escoltar i no ho fa malament del tot jajajaja. Desde k se axos, ja no hi ha res k em sorprengi en el mon de la musica jajaja
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Mizuno_Miaka
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dc. abr. 12, 2006 7:58 pm

Entrada Autor: Mizuno_Miaka »

Mägo de Oz es considera Heavy??? Si es així m'encanta. tmb m'agrada molt Linkin park però això ja es Hard Rock... i nose..també m'agrade molt la música japonesa...però no estigui Mägo... :mrgreen: jajaj si us plau, k algú em digui si es metal o no, sk ara ja m'eu fet dubtar, com ningú l'ha mencionat... :roll:

:peace:

Avatar de l’usuari
jeanne_crazy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: ds. març 11, 2006 7:26 pm

Entrada Autor: jeanne_crazy »

donç jo soc fan del canto del loco!em sembla que es pop i tambe m'agrada molt el rock catala com lax n'busto, sopa de cabra i obrint pas! i musica internacional... m'agrada força la kate ryan o Skye Seetnam!
weno sobre musica i a molt gustos hi ha molts tipus de musica i suposo que ha cadascu li agrada algun grup en especial!

Avatar de l’usuari
Hermion Granger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 43
Membre des de: ds. març 18, 2006 11:42 am
Ubicació: Granollers

doncs a mi

Entrada Autor: Hermion Granger »

Doncs a mi m´agrada la Oreja de Vangog :) :P :wink:

Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: LUN@ »

Els meus grups preferits són: simple plan i el canto del loco... 8)
Però m´en agraden molts més...
A, i també el meu propi grup de música (jo canto i toco la guitarra elec.) VISCA ELS DOLLAR$ DOGS!!!! :ballar:

CARLOTA
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

Weno...pasarem per alt el comentari de k Linkin Park es Hard Rock...sobretot, no li digis a cap heavy axos, k s'ofendria XDDD Linkin Park es New Metal, crec. XDD.pero ho sigi o no, no te res a vere amb el Hard Rock(escolta Withesnake i sabras el k es).
I lo referent a mägo....weno, si k es considera metal.els seus primers discos son mes metaleros, i ara s'ha amonyardat una mika XDD.pero wueno, k continuen sent mol bons, encara k el Chus no sapiga tocar la bateria(kuan em vaig enterar de lo del doble bombo...em vaig pixar de riure XDD)
PD:per ki no ho sapiga el doble bombo es fa amb dos pedals(es token amb els peus)k van "conectats" a les respectives "baketes".kuan apretes un pedal la baketa sona contra el bombo(el "timbal" mes gran de una bateria, k esta de costat).Wueno, si us ho espliken en directe segur k ho entendreu millor.El cas es k el Chus el k fa es k apretant un sol pedal fa k dos baketes sonin contra el bombo, l'una darrere del altre.Els bons bateries fan servir els dos peus.Sort k el Chus fa la majoria de cançons, sino ja l'haurien votat del grup.Ja k he dit una cosa dolenta,dire una cosa bona. tenen, per mi, una de les millors veus, en directe i en estudi, de la musica espanyola.En directe ho fa = de be k en estudi.
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Mizuno_Miaka
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dc. abr. 12, 2006 7:58 pm

Entrada Autor: Mizuno_Miaka »

jajaja d'acord, gràcies. Anava equivocada amb lo de linkin park. Va bé saber-ho. M'as salvat la vida jajaj!!!
Mägo m'encanta!!! es la passió de la meva vida!! ( es una mica exagerat no??) La veritat es que no se com he pogut tardar tant en descobrir-los :happycry:

Avatar de l’usuari
MaRta_sbd
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 19
Membre des de: dl. abr. 10, 2006 9:22 pm
Ubicació: Sabadell, BcN
Contacta:

Entrada Autor: MaRta_sbd »

Hola!

Doncs a mi m'agrada una mica de tot: El canto del loco, la Oreja de Van Gogh, El sueño de Morfeo, Simple Plan, etc. En general, pop-rock.

Avatar de l’usuari
ginny_3
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dj. abr. 20, 2006 2:15 pm

Entrada Autor: ginny_3 »

A mi m'agrada la oreja de van gogh, simple plan ,reggatteon,Tokio hotel i molts mes.. :cd: :cd: :cd: :cd: lamusica classica depen :boohoo: :boohoo: :boohoo:
mire friends 4ever. Ens veiem a howarts.
Llegiu el meu fanfiction "PARELLES" sispli.

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

jajaja, feia temps k no em pasava per aki.Weno, volia deixar constancia k per fi una banda de heavy ha guanyat eurovision XDDDD VISCA LORDIIIIIIII!!!!!!!i visca FInlandia jejeje. suposo k la gent els ha votat pk ja taven farts de sentir sempre mas de lo mismo, i un grup axis una mika rockero o heavy pues ha donat la nota.La canço no es re de l'altre mon, pero comparat amb les demes sta mol be XDDD. Per cert,m'agradaria donar les gracies a Padfoot per fer publicitat de aket post XDDD
en fin, vai a continuar fent la praktika de electro de construir una font d'alimentacio XDD ja porto mes d'una cremada del soldador a sobre :mrgreen:
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Mizuno_Miaka
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dc. abr. 12, 2006 7:58 pm

Entrada Autor: Mizuno_Miaka »

eso eso, viva LORDI!!!! jaja res k se'm envà la pinça... hard rock Halleluhaj!!!!! quan la vaig escoltar el primer k vaig fer va ser baixarmela. Sta mub encara que m'agrada més la de Would you love a monsterman que em va recomanar un amic molt fan dels LORDI. Es va ficar molt content cuan van guanyar :mrgreen: :mrgreen:

Respon