Molly Moon

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Jo me'l he llegit tots tres :mrgreen: !!

I es veritat... han baixat de nivell... el 1r em va agradar molt, el segon liava una mica po també be... pero el 3r... mu mal! Em vaig aborri una mica, massa india, masa aburrit, i al principi pensava ke faltava un llibre entre el 2n i el 3r, no entenia res :lol:

I es veu ke ni ha uns quants mes... un de verd o algu axi i mes, weno, els comprare quan surtin (triguen molt, no?) a veure si puja el nivell i entretenen mes :P !

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

el final del segon!!! cos ta molt d'entendre...jo no se vosaltres pero el segon..., esta molt be tant i paxam no..pero el final. i el tercer..no ma agradat gaire la veritat, no explica..no.. vaja no xe, el tercer ma desillisionat algo. el primer es el millor dels millors

tindrien que fer una peli! oi?
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
HèctorPotter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 35
Membre des de: dg. oct. 16, 2005 8:02 pm
Ubicació: Omnipresent: Gran Line, Terra Mitja, Terramar, Alagaësia, Olimp, Hogwarts i Sta Coloma de Gramenet!
Contacta:

Entrada Autor: HèctorPotter »

Pos jo m'he llegit el primer i el segon...
...pro am el cumentaris k feu sobre el tercer :deumeu , nuse si llegirmel
El k si he de dir es k Molly Moon esta B per entretenirse i passar l'estona, jo el tindria com 1 llibre +. No es que sigui un dels meus preferits, pro qui el vulgui llegir endevant!!!! k no esta malament
AAAH! si, el meu preferit es el segon, es com mes sobrenatural :lol:
Imatge

I SI CALLES LA BOCA?

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Jo estid d'acord amb tu héctor. Jo em vaig llegir el primer i mira em va agradar, era distret però tampoc res de l'altre món, com un llibre més... El segon no l'he llegit perquè tampoc em crida molt l'atenció, no ho sé abans prefereixo altres llibres, a més si dieu que el millor és el primer. Quan vaig llegir la part del darrere del segon a mi em va semblar que era menys interessant que el primer però sense llegir-lo no es pot dir

Avatar de l’usuari
lAiA*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dg. jul. 09, 2006 10:14 pm
Ubicació: gironA*
Contacta:

Entrada Autor: lAiA* »

q vols q ta digui??

no u puc supurtarrr!!!!!!!
em rallen multissim!! la primera entrega mira me la vaig acabar ,,amb bastant tems xDD
la segona dons mira la vaig cumençar la vaig deixar i despres quan la vaig tornar a agafar no menrocardava de res ,, era un rollo i u vaig dexar ,, .....uenu q no magrada , speru q raspacteu la meva opinió ja q si no´.... sereu uns maleducatss...meRsii!

lAiA*
|вєcαυѕєтнιѕ؟|

Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: ayako24 »

Bueno Molly Moon no és que m'agradi molt molt...
El primer me'l vaig llegir i em va agradar però després em vaig encallar a la meitat del segon... No em va agradar el 2n...
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

L'any pasat mels vaig llegir l u i el dos i mira es podien suportar per em rallaben po el tercer el trobu molt dolent e va costar mol acabarmel.
[..::lAiA::..]

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Hola!!
Com que ja hi ha un tema per parlar de llibres en general, podeu continuar comentant Molly Moon allà, ok? ^^

http://www.harrypottercat.com/forums/vi ... .php?t=295

Graàcies!! :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re:

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

hahaha, jo vaig començar el primer llibre quan era petita i em pensava que era una gossa la molly, xD, no em va agradar i el vaig deixar quan portava un quart de llibre. L'any passat em van dir que era una nena, ja deia jo que era raro que un gos parlés anés a classe i escrivís.. xDD
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Molly Moon

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Jo me'l vaig intentar llegir, però és que era petita en aquell moment, i uff... a més deia coses rares(com que la noia tenia la pell verda o algu raro per l'estil), i em va passar el mateix que a la marta, que no sabia si era un gos mutant o un humà, ves a saber per què-- Tampoc entenia on estava situada la història ni re... Digueu-me tonta, però no l'entenia:S
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Re: Molly Moon

Entrada Autor: kumi »

JO també mels he llegit, els llibres de la Molly Moon. El primer és el que més em va agradar, tot i que el segon també està molt bé. El tercer ja no em va agradar tant, es complicava molt la vida amb tot allò del passat i el futur, m'agradava més la simplicitat del primer.

I qui no ha volgut algun cop ser capaç de fer el que fa la Molly?¿ Jo vull aquells ulls! 8O xD
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Respon