Cinema - Pel·lícules en general

Aquí podeu comentar les darreres estrenes cinematogràfiques o les vostres pel·lícules preferides
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Kimi
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 4:33 pm
Ubicació: bcn

Entrada Autor: Kimi »

a mi de pelicules com Lizzie Superstar lunik q magrada es la protagonista (la Hilary Duff) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :oops:

pero en general les q mes magraden son les de ciencia ficcio i dextreterrestres jejejje i les pelicules distoria tipu troya etc

tmb el seño dels anells una de les millos sagas q e vist mai (pero e vist HP :mrgreen: xDD)

les pelicules de harry potter les e trobat penoses... el q menys ma agradat delles an estat les veus... espero q la 4rta em faci canviar dopinio... :greetings:
DRAGO DORMIENS NUNQUAM TITILLANDUS
HOGWARTS

Avatar de l’usuari
albyta200
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: dv. ago. 26, 2005 11:41 pm
Ubicació: Sitges, al cstat de vilanova i la geltru
Contacta:

ejejeje

Entrada Autor: albyta200 »

A mi també m'ahgrada molt la Hillary Duff! jejeje A mi tmb m'encanta el señor dels anells està molt ben fet apro magrada més star wars ejeje ciencia ficcio tmb magrada as vis MINORITY REPORT? està molt bé.. una mica difícil d pillar pero wai!! XUlisima!!
BASQUETBOLISTA amb afició a HP!
Imatge:lol:

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

minority report a mi em va encantar em va agradar multissim.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

si, jo tmb e vis minority report, i em va agradar moltisim, lunik k es dificil de pillar largument...
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

a mi magrada k s´agi de pensar, ja magrada complicada

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

a mi m'agraden totes les pelis en general. Pero les espanyolades tipu Ninette no, k la meua mare me la va fer na a veure i 2 horetes extres d durmi k vai teni XD.
De por, d'accio, d lluita, d sang, d riure, d plora....mentre el dl kustat no digui re...( es k la meua kusina no kalla mai)

Sobre fer una kdd a BCN x na a veure HP 4 en catala...la meua mare no es fia d ningu k no kunegui ella. Jo si cas faria trobades simultanies a lleida, BCN i girona. Axi podria dirli k vai amb la meua kusina, k es d girona. Pro nu c, kom akabara axo, d'aki al novembre...
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

A algú li agraden les pelis de l'Ingmar Bergman??
Sóc una mica rara, ja ho sé.. :oops:
"L'alegria és la pedra filosofal que tot ho converteix en or", Franklin Delano Roosevelt.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Digues alguna, xq no em sona de res...^^
Pitser n'he vist alguna!! :P

Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

són de fa bastants anys..en blanc i negre, tot i que ja existia el color.. crec que les rodava en blanc i negre pq sí...
són situacions tràgiques de la vida humana, algunes ambientades a l'edat mitjana..
Potser la més coneguda és El setè segell, del 1956. A moltes de les seves pelis hi va sortir el Max Von Sidow...que és suec.
"L'alegria és la pedra filosofal que tot ho converteix en or", Franklin Delano Roosevelt.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Aps, en blanc i negre....Només he vist dues pelis...."El tercer Hombre"....i "Sin City", però akesta no compta q també té vermell....xD

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Del Bergman no he vist res... però sí el tercer hombre, és boníssima (els meus últims comentaris en aquest tema és que tot és boníssim :roll: )... és l'orson welles,no?? hiha varies escenes bones (la noria, les clavegueres...) jo em quedo amb el gat, i l'escena del llindar de la porta (és terrorífica).

Ara estic descobrint les pelis del Polanski. Sön dures, pesades i desagradables, i al mateix temps encantadores i t'enganxen molt. Qui m'entengui que em compri o miri les pelis... :boohoo:

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

vaia vaia, veig k aket tema ta bastant mort....jeje.wueno jo tmbe volia donar la meva opinio sobre pelis de culte.jajaja.Pues eso, les del Padrino, k em semblen bonissimes!!!!!sobre tot les dos primeres, la tercera ta una mica sosa....jeje.ALtre peli de culte es Scarface, tmbe de Al Pacino,k trakta sobre el mon de la droga en la Miami dels anys 80/90.jur jur.i una altre peli k he vist fa poc es la Dentro del Laberinto, k surt el David Bowie(es mol possible k no sapigeu ki es pero wueno, es un compositor i cantant k es la ostia, k va ser prou popular en les decades dels 70/80).Pues eso, k la BSO em mola molt jajaja.ale, espero k aket tema reviski, pk m'agrada mol el cine
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

la peli que més m'agrada és Amélie, em va fascinar, és preciosa, graciosa, fantàstica...
em va agradar molt My Best Friend's Wedding també em va agradar, però la vaig veure en anglès, i les cançonetes em van marcar molt, sobretot la primera, k em va agafar un atac explosiu de riure.
tb em va agradar molt 4 bodas y un funeral, k ia ves, al final es keda am la de las antiarrugas...

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Jo en gustos de pel·lis soc molt raro... m'agrada tot però alhora poc. Heu vist alguna pel·li de l'Alfrewd Hitchcook (Psicosis)??? Jo sí, m'encanta, és el meu director favorit!!!

Massa :P
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Uhuhu, l'arcàngel David Bowie, és genial.

Ara estic a l'expectativa d'una pel·li que estrenen divendres, "V de Vendetta", basada en el còmic d'Alan Moore... Sinopsi: som als anys noranta, després de la III Guerra Mundial i el feixisme ha triomfat a Anglaterra. NOmés un friki en plan Scaramouche es dedica a sabotejar l'Estat feixista. El guió és dels Watchowsky, els dires de Matrix, uns tios encantadors :P

Respon