Cinema - Pel·lícules en general

Aquí podeu comentar les darreres estrenes cinematogràfiques o les vostres pel·lícules preferides
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

la V de Vendetta la treuen ja¿???¿ueeee, per fi algo potable al cine jeje. a ver k tal esta.Suposo k sera paranoia,tenint com a guionistes als Watchowsky...pero wueno, k si fara.jeje.una altre peli k tmabe m'agradara veure sera la del Codigo DaVinci.m'agradara veure com esgerren el llibre jaja.a vere si s'ho curren un poc...juas, la peli Ameli sta mol be, es una peli mol dolça,mol maka.jur jur.Una altre peli k he vist fa poc(tic d'examens i en les pauses d'estudiar em fico a mirar pelis XDDD) ha sigut la de Casablanca, un peliculon jaja,tot i estar en blanc i negre i ser una mica antiga...en fin,a si!La de Million Dolar Baby, aketa bonissima!no m'esperava per res el final,weno, el final si, pero el canvi k fan a mitja peli nops.
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

Em va encantar la peli de "Peter pan, La gran Aventura" ees genial, fantastica, me-ra-ve-llo-sa!!!XDXDD

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

És molt maca aquesta de Peter Pan... yo creo en las hadas, yo creo, si creo! :mrgreen: Però és que per mi la millor peli des de peque... (més peke k tu, massa! jajaja), wnu a mi em va marcar el Rey León...xDD i és que els de disney són uns currantes i ho fan sako de bé! Ja és hora que canviï de peli prefe no...? NO! :P I també em molava molt "El peque se va de marxa" :riure: (tinc un gust... maku...xD)
Ah, i Piratas del Caribe i llavors una que em petava el cul... humor tonto...xD: no me chilles que no te veo! xD i scary movie 3 :wink:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Aquest estiu sortirà la segona pel·lícula de Piratas del Caribe!!!!!! Jo la vaig alquilar ahir la primera... sembla mentida pro no l'havie vista mai :cry: i jo sempre he bolgut, weno que espero neguitosa la segona pel·li!! La pel·lícula de Peter Pan com em vai viciar a veure-la! amés amb el Jeremy Sumpter.. qui no la veu? ( noies).AAAA també m'agrada molt la de naufrago. Ami en realitat em va marcar Dumbo :cry: :cry: , ei algu de vatres coneixeu una pel·li de fa molts anys que es diu Trapito, va de un espantaocells que surt de la terra y que es fa amics de un paio que tenie 2 porques.. weno que esa pel·li si qu'es trista :cry: :cry: :cry:

PD:No estic boja... :wink:
Imatge

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

El Rey Leon...pedazo de peli jajajaja.encara k lo millor la BSO,unes melodies mol bones i unes cançons k tmpoc tan mal.Elton Jhon s'ho va currar jejeje.i la historia es mol maka.Per mi es la millor peli de Disney,per historia,per epica,per moraleja...la de Peter-Pan no la he vist,pero wueno...a mi ja s'em va passar el temps d'aixos jeje.La de Piratas del caribe ta bastant benne jeje,l Jack Sparrow es genial.El veig com un Guybrush Threepwood pero sense ser tant patos.nkhara k el Guy el guanya en parides jajaja(ki no sapiga ki es Guybrush Threepwood k s'ho fagi mirar,es el prota de les mes grans aventures grafikes de tots ls temps jajaja).ale vaig a sobarla
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

A mi Disney m'agradava molt de petita (menys Pocahontas, tinc un trauma impressionant :oops: ) però crec que cada cop les pelis perden. No vull dir que les facin pitjors, Nemo em va agradar molt (sí, sóc grandeta i he vist Nemo :roll: ) però ara per ara, mires enrera i veus la Blancanieves, no he vist peli més retrògrada en la vida, mentre els homes treballen, la tia a casa a netejar, els prepara el menjar, els hi diu que s'han de rentar les mans... només li falta fer un massatge als peus de cadascú per agrair-los pel fet que són homes i guanyen el pà de cada dia (una mina de diamants :hungry: ) mentre ella "no fa res" a casa :cabrejat:
Però tant balncaneus com la cenicienta, les pringades són les ties, les indefenses són les ties, no he vist cap peli on sigui el noi l'amargat, el que porta el drap al cap netejant el terra i que espera que vingui la seva princesseta rosa muntada en el seu poni a salvar-lo de sa misèria.
Per sort, sempre tenim l'Shrek, la millor peli mai vista 8) Asno, t'estimo!
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

per aixo la peli del Rey Leon es la millor!!!pk no hi ha akets problemes de sexisme jeje.Ja se k son les lleones les k van a caçar,pero es k en la realitat es axis, els lleons no foten res i son les lleones les k van a caçar :lol: :lol:
Pero wueno, k tic d'acord amb lo k diu el projecte de metgessa,k les pelis son mol sexistes.i en kuan a la kualitat de les pelis....home, no se, no tenen el carisma de les antiges.i a mi em molava mes el dibuix k no lo k fan ara en 3D.sta be, pero no em mola k hagin suprimit per sempre el dibuix de la disney
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

king kong a estas una de les pelis que mes man agradt a lameva vida. vaig anar amb la gemms i compy, tvinga a plorar. va ser molt maca
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

siii!!! king kong es molt xula!! Aix... savia com acavaba i em va fer pena igualment... be, de pelis novessss, avere kines magradennn:

-De boda en Boda
-La joya de la familia
-Los padres de él
-Date moovie
-Oliver Twist
-Chicken Litte
-New police story
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
gullem
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 10:26 pm
Ubicació: Figueres, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: gullem »

A mi de les últimes pelis que han tret les que més m'han agradat són:

-Ice Age 2 (molt divertida)
-Destino final 3
-New Police Story
-El imperio de los lobos
-La pantera rosa (per partirse el cul)
-Alone in the Dark
-Undergrown Evolution
-Doom
-La caverna Maldita
-Crash

*Sí, ja ho sé, me n'agraden moltíssimes
PD:Si voleu veure una peli per partir-vos realment el cul de riure, mireu "Los Caballeros de la Mesa Cuadrada".

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

ET VA AGRADAR ALONE IN THE DARK¿?¿??¿perdo per les majuscules, pero es k em sopren.pa gustos colores,pero es k....no te res a vere amb el joc, i la peli es limitadeta...es mol mala pel meu gust.jajaja,amb la tia akella dient tot el rato" mira axo es aguakini" jajajaja.
I destino final 3....mare meva...no la he vist pero wueno, suposo k sera com les altres.uns xavals,tots ells sempre k tan mol bons/es,k un d'ells te una visio de k moriran,no moren i ja la hem kagat,pk la muerteeee tiene un plan jajajajaja.la primera,mira tava be pk l tema nkhara no s'havia tractat.pero la segona ja cansava.i suposo k la tercera sera + de lo mismo.wueno, pero si t'agrada a tu, pues m'alegro.
en fin, awi he anat a vere V de Vendetta.mol xula.tracta sobre la lluita pels ideals i per combatre la represio i tal.anarkia i tot axos.pero wueno, l tema esta tractat mol be, la idea es bona.no hi ha massa accio.la recomano a tothom.i els discursos k es monta V son genials jajaja
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Sergi
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:13 am
Ubicació: Baetulo baetulensis

Entrada Autor: Sergi »

Estic amb tu, Roni!
De boda en boda (weedings crashers) és genial!

Sobretot el nen que li demana que li faci una bicicleta de globus..."no me des las gracias, hiena!"

I a més...que hi ha millor que el Nadal? Doncs...temporada de bodas!

JAJAJAJA!
visiteu el meu blog! Sobretot si us agrada el basket...

http://tiki-taka.blog.com/

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Ei, q ara Auror-TonKs m'ha fet recordar-me d'akest tema...^^
Heu vist el tràiler llarg de Pirates del Carib 2???? ^^
(gràcies Jun, per akests links sempre interessants del DVG, i akest, més!!)

http://www.deuvosguard.com/zapping/?p=1053

Com m'agrada el jack Sparrow....XD
I kines són les estrenes d'akesta temporada q espereu?
I no digueu Misión Imposible III...(jajaja és broma!! xD)
Per cert..Sabeu q en Tim Burton (ki és akest? xD) esta fent una peli amb en Jim Carrey sobre un epriodista (historia real) q es va recórrer el món buscant coses estranyes de tota mena..?? Val, no us interesa gaire, però a mi si...Burton + Carrey + periodisme + coses rares...XD
Bé, ens veiem!! (al cinema)

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Quin trailes més booo"!!! jaja ara tinc més ganes de veure la pel·li!!! l'estrenen el divendres 11 d'agost del 2006!!! WEEeee i en anglés menys.. no se quan l'estrenen o si ja és estrenada.

LunaBlack.. m'ira que no enrecordarme d'aquest tema...i mira que hi havia escrit a la pagina 4 jajaja despistada powaaa!
Imatge

Avatar de l’usuari
MaRta_sbd
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 19
Membre des de: dl. abr. 10, 2006 9:22 pm
Ubicació: Sabadell, BcN
Contacta:

Entrada Autor: MaRta_sbd »

Heu vist la d Tirant lo Blanc?
La veritat és que el director ha fet una mica el que ha volgut. Només surten escenes de sexe i més sexe, i hi ha coses que no són igual que a la novel·la original... Però ja se sap, que quan fan l'adaptació cinematogràfica d'un llibre...
Ara cal veure la del Codi Da Vinci. He vist el trailer i no està tan malament...

Respon