Cinetag

Aquí podeu comentar les darreres estrenes cinematogràfiques o les vostres pel·lícules preferides
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Mercè Granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 119
Membre des de: dv. oct. 25, 2013 10:47 pm

Cinetag

Entrada Autor: Mercè Granger »

Segurament em quedi soleta, però també pujo un tag de cine! Que almenys a jo m'anirà bé, que m'he proposat adquirir més cultura cinematogràfica! Com sempre: podeu modificar al vostre caprici el tag (afegir preguntes, saltar-ne... però tampoc no s'hi val només contestar la meitat, eh! Aquí ens hem de mullar) i contestar les respostes d'altres també, que sempre estar bé fer debat!
  • Pel·lícula preferida/pel·lícules preferides: aquelles que mai no et cansaràs de veure o que ja has vist mil cops
  • Escena preferida d'aquesta pel·lícula (o pel·lícules):
  • Actors/actrius preferits:
  • Actors més molestos: no el tragues però surt fins i tot a la sopa! Et costa veure les pel·lícules on surt.
  • Director preferit:
  • Pel·lícula vergonyosa que t'encanti:
  • Pel·lícula preferida que et faci plorar: :cry:
  • Pel·lícula que t'encanti però que tothom odia:
  • Pel·lícula que odies però que tothom adora:
  • Parella preferida del cinema: de personatges o actors que normalment col·laborin junts i t'encanta la seva química
  • Pel·lícula d'animació preferida:
  • Amor platònic: personatge o actor/actriu
  • Dolent preferit:
  • Pel·lícula clàssica preferida:
  • Millor banda sonora:
  • Pel·lícula que et va sorprendre: positivament o negativament
  • Tria tan sols una pel·lícula: aquella que et pareix perfecta, no li canviaries res
  • Amb quin actor / actriu mort et casaries?: si ja sé que es mig creepy la pregunta xd
  • El pitjor remake de la història:
  • Última pel·lícula abans de morir:
  • Gènere preferit:
  • Primera pel·lícula que recordes haver vist al cinema:

Codi: Selecciona’ls tots

[list=][*] [b]Pel·lícula preferida/pel·lícules preferides:[/b] 
[*][b] Escena preferida d'aquesta pel·lícula (o pel·lícules):[/b] 
[*][b] Actors / actrius preferits:[/b]
[*][b] Actors més molestos:[/b] [size=85]no el tragues però surt fins i tot a la sopa! Et costa veure les pel·lícules on surt.[/size]
[*][b] Director preferit:[/b]
[*][b] Pel·lícula vergonyosa que t'encanti:[/b] 
[*][b] Pel·lícula preferida que et faci plorar:[/b] 
[*][b] Pel·lícula que t'encanti però que tothom odia:[/b] 
[*][b] Pel·lícula que odies però que tothom adora:[/b] 
[*][b] Parella preferida del cinema:[/b] 
[*][b] Pel·lícula d'animació preferida:[/b] 
[*][b] Amor platònic:[/b] [size=85]personatge o actor/actriu[/size]
[*][b] Dolent preferit:[/b] 
[*][b] Pel·lícula clàssica preferida:[/b] 
[*][b] Millor banda sonora:[/b] 
[*][b] Pel·lícula que et va sorprendre:[/b] 
[*][b] Tria tan sols una pel·lícula:[/b] 
[*][b] Amb quin actor / actriu mort et casaries?:[/b] 
[*][b] El pitjor remake de la història:[/b] 
[*][b] Última pel·lícula abans de morir:[/b] 
[*][b] Gènere preferit:[/b] 
[*][b] Primera pel·lícula que recordes haver vist al cinema:[/b] [/list]
"We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are"
Imatge

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Cinetag

Entrada Autor: Unapersona »

Hola! Avui havia de fer coses productives, però mira, he acabat aquí igualment :riure: Aquests tags són entretinguts, encara que he tret algunes preguntes que no sabia com respondre.

Pel·lícula preferida/pel·lícules preferides
Crec que en tinc dues. D'una banda, el El Senyor dels Anells (són tres, però compta com una). És cert que es prenen algunes llicències inventant-se o canviant detalls dels llibres, però són detalls que milloren la història pel mitjà audiovisual, o sigui que cap queixa (tot i que una escena amb en Tom Bombadil m'hagués agradat :P)

D'altra banda, La princesa Mononoke. És anime, de l'estudi Ghibli, i m'encanta. L'argument està molt bé, i el worldbuilding també, però els personatges són preciosos tots. Fins i tot acabes tenint simpatia per la "dolenta" de la història (que es pot debatre si realment ho és, i això és el que m'agrada tant). Suposo que això ja respon la pregunta d'animació preferida, també.

Escena preferida d'aquesta pel·lícula
D'El Senyor dels Anells qualsevol escena amb en Faramir :roll: A banda d'això, no t'ho sabria dir.

De Mononoke... ui, està complicat, però jo diria que el final. No diré què passa per spoilers (i qui l'hagi vista ja sabrà a què em refereixo), però m'encanta com no té el final que t'esperaries d'una pel·lícula anomenada princesa Mononoke el protagonista de la qual és una mena de príncep. Fa que sigui mil vegades més emotiu.

Actors/actrius preferits
Ian McKellen, sens dubtes. Mira-li els ulls!! Hi ha un vídeo sobre aquest tema precisament: https://www.youtube.com/watch?v=TzLXHViyW7I

Actors més molestos:
Doncs ara mateix no se me n'acudeix cap. Si me'n ve algun ja ho posaré.

Director preferit
Anava a dir Peter Jackson però llavors he pensat en el desastre del Hobbit :cry:

Tampoc ho sabria dir. Confesso que moltes vegades no m'informo sobre qui treballa en una pel·lícula, i que quan ho faig tendeixo a oblidar-me'n... ja ho sé, hauria d'apreciar més l'art i tot això, però no sé com m'ho faig per oblidar-me'n.

Pel·lícula preferida que et faci plorar: :cry:
La meva pel·lícula preferida que fa plorar és La llista de Schindler. Crec que mai he plorat tant en una pel·lícula, la veritat. A més la vaig veure amb la mare i ens anàvem alimentant el plor entre nosaltres xD És una pel·lícula molt forta, però molt bona i s'ha de veure.

Pel·lícula que odies però que tothom adora
El Hobbit :(

Vull dir, "tothom adora" és fer-ne un gra massa, però trobo que està molt més acceptada del que hauria d'estar. Són una birria i punt.

Amor platònic
Uf... pregunta difícil. La Mononoke? El que em passa amb preguntes específiques d'aquestes és que després deso la resposta i penso "ai, si hi havia aquell personatge d'aquella pel·lícula..." xD

Dolent preferit
Ja he parlat de la "dolenta" de Mononoke. No me'n ve cap que m'hagi agradat més. Mira, ara me'n ve un altre: en Toothless the How to train your dragon! <3 (sí, és un drac. Però bueno, parlem d'amor platònic, no romàntic, no? :P)

Millor banda sonora
La del Senyor dels Anells, sens dubte, especialment el . El tema de la llitca d'Schindler, amb el violí, també m'encanta. Tu posa'm un violí amb notes greus, un oboè, o un violoncel, i jo li poso l'etiqueta de "millor banda sonora".

Pel·lícula que et va sorprendre
Frozen, positivament. Tenia amics que deien que era horrible i se'n reien. I com que també va ser un hit des d'un punt de vista comercial, doncs tenia els meus prejudicis. Però la vaig mirar i, tot i que no està a la llista de pel·lícules preferides, sí que em va agradar.

En aquest sentit tinc una teoria. M'he fixat que tota la gent que m'ha dit que Frozen és una pel·lícula dolenta són nois hetero (fins on jo sé), mentre que la gent que no li tira tants tomàquets són noies (i també un company gay). Podria ser que com que la protagonista és una noia forta però sense comportar-se d'una manera "masculina" (com passa sovint en les pel·lícules) se sentin incòmodes? Ho trobo curiós, si més no.

Tria tan sols una pel·lícula
Aix. Trairé la memòria de Tolkien i diré Mononoke, és simplement perfecta. El Senyor dels Anells és boníssima, però sí que canviaria algunes coses.

Amb quin actor / actriu mort et casaries?
Mmh ara mateix no planejo casar-me amb cap cadàver.

No, però ni idea. Pel que he comentat abans a la pregunta sobre els directors.

El pitjor remake de la història
Doncs no ho sé, però tinc pendent veure el remake que han fet d'el rei lleó. A veure com de fort l'han cagada :mrgreen:

Gènere preferit
Fantasia i ciència ficció, com els llibres.

Primera pel·lícula que recordes haver vist al cinema
King-fu panda. No és la primera que vaig anar a veure, em sembla, però sí que és la primera que recordo. Ens va encantar (a tots quatre) i encara m'encanta.
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Mercè Granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 119
Membre des de: dv. oct. 25, 2013 10:47 pm

Re: Cinetag

Entrada Autor: Mercè Granger »

Jo i la meva mania de respondre en plurar preguntes en singular. En fi, sóc mes indecisa que el Chidi Anagonye.

Pel·lícula preferida/pel·lícules preferides:
  • M'és impossible triar preferits en realitat, sóc massa indecisa i canvia cada poc. Però pelis que mai no em cansaré de veure: Pulp Fiction, El club dels poetes morts, Breakfast at Tiffany's, Rent, Fight Club, Nowhere boy. El més trist? Me'n deixo així i tot (tampoc mai no em cansaré de totes les de Harry Potter). SUPOSO que de triar-ne una sols triaria Pulp Fiction però no puc no mencionar les altres pelis :c
    Durant molts anys va ser Love actually.

Escena preferida d'aquesta pel·lícula (o pel·lícules): Actors / actrius preferits:
  • Colin Firth, Meryl Steep, Nicole Kidman, Ryan Gosling, Leonardo diCaprio, Ewan McGregor, Emma Stone, James McAvoy, Elle Fanning... mai no ho he tengut molt clar :think:

Actors més molestos:
  • Adam Sandler (i més si comparteix cartell amb la Jennifer Anniston), no aguanto les pel·lícules (típiques americanades d'humor fàcil) que sol protagonitzar. La Kristen Stewart, és que és nefasta... El Noah Centineo i tota l'obsessió que hi ha amb ell també em fot molta mandra.

Director preferit:
  • Tot el que faci Quentin Tarantino m'encanta. Em diuen: ei, hi ha una peli de quatre hores sobre la reproducció del percebe, però l'ha escrita i dirigida Tarantino i la miro de bon gust :D També m'agraden molt els germans Cohen, Sofia Coppola, Martin Scorcesse, Christopher Nolan... Durant molt de temps el meu director preferit va ser Tim Burton.

Pel·lícula vergonyosa que t'encanti:
  • Mean Girls (fora conyes: si és de culte és per alguna cosa i fins i tot trob que pot fer reflexionar el meu avatar és una homenatge :lol2: On wednesdays we wear pink), High School Musical sobretot la 3, no me escondo, Hurricane Bianca, Jawbreaker... Suposo que són vergonyoses per certa gent, però a jo m'encanten i no ho nego xd Odio a la gent que jutja o fa avergonyir-se a altres dels seus gustos :___)
    Ah, i The Room és infalible quan em vull pegar quatre rialles :mrgreen:

Pel·lícula preferida que et faci plorar:
  • La La Land. És preciosa, el missatge també. I SEMPRE ploro mars amb One Day, no sé què té aquesta pel·lícula que em toca molt...

Pel·lícula que t'encanti però que tothom odia:
  • No us rieu però Suicide Squad, em va flipar la primera vegada que la vaig veure xddddddd Ai, i Hail Cesar i Once Upon a Time In Hollywood, he vist que tot i que la crítica les deixa bé, al públic en general no li han acabat de convèncer, però a jo em varen agradar bastant... no són les meves preferides dels seus directors, però les tornaria a veure de bon grat
Pel·lícula que odies però que tothom adora:
  • No vull morir, però diré Los Miserables. M'encanta la història i les cançons, però la peli en si em pareix una llauna. No em vaig adormir de miracle. És que tenia un hype enorme i vaja quin choff. I en tenia una altra però ara no la recordo xd.
Parella preferida del cinema:
  • Christian i Satine de Molin Rouge. L'Elio i l'Oliver de Call Me By Your Name. L'Amèlie i el Nino d'Amèlie. L'Emma Stone i el Ryan Gosling a nivell d'actors.
    I sé que és més literària que cinematogràfica, però el Ron i l'Hermione, passi el temps que passi (L).
Pel·lícula d'animació preferida:
  • La que més vegades he vist diria que és La novia cadáver, és massa preciosa (en general, totes les pel·lícules d'animació de Tim Burton em fascinen). Altres que m'encanten són Brave, Hércules , Atlantis i Coraline.

    EDITO: Em fa molta vergonya haver-me oblidat d'Shrek.
Amor platònic:
  • L'Aaron Taylor-Johnson a Nowhere Boy. Si parlem d'actors, ell més el Ben Barnes, l'Andrew Garfield, la Margot Robbie, el Thimotée Charlemet o la Sophie Turner. I el HARRY STYLES, el meu crush etern surt a Dunkerque, és vàlid.
Dolent preferit:
  • L'Hades de Hércules! És impossible no adorar-lo. L'Úrsula també m'encanta (en general trobo que els dolents Disney són millor que els protes). El Joker de The Dark Knigth també m'agrada molt.
Pel·lícula clàssica preferida:
  • A Night at the Opera o La vida de Brian :think:
Millor banda sonora:
  • Mamma mia!, no vegis els liplyncs que em pego a casa meva quan estic sola amb la seva banda sonora :__) Les bandes sonores dels musicals que ja he mencionat m'encanten, a més a més d'altres com A Star Is Born (la de la Gaga), God Help The Girl, Chicago, Grease, Hairspray :mrgreen: ...
    L'altre dia reflexionant sobre la meva vida i els meus objectius vitals, vaig decidir que un d'ells, potser el més principal, és escriure i dirigir un musical basat en cancions dels Arctic Monkeys, Taylor Swift, Lana del Rey o de One Direction HAHAHAHA El que primer accepti. Vos convidaré a l'estrena :mrgreen:
    La d'Amèlie, si parlem d'instrumental.
    I sempre m'ha agradat molt la de Crepuscle (la saga en general), per la meva jo emo dels quinze anys era una fantasia. I la de Submarine.
Pel·lícula que et va sorprendre:
  • Positivament (no m'esperava que es convertissin en algunes de les meves pel·lícules preferides): From Dusk Till Dawn, Guardians of the Galaxy, Little Miss Sunshine, Crazy Stupid Love, What We Do In The Shadows :heart: .
    Negativament: Sweeney Todd (quina decepció), Les Miserables.
Tria tan sols una pel·lícula:
  • Amèlie. L'he exclòs deliberadament de la primera pregunta per posar-la aquí.
Amb quin actor / actriu mort et casaries?:
  • Super típica però James Dean o Marilyn Monroe :____) O Groucho Marx.
El pitjor remake de la història:
  • Crec que no he vist de cap pel·lícula tant l'original com el remake, o almenys en tingui constància per comparar... Però crec que en general tots els live-action que fan de pel·lícules d'animació clàssiques o de contes se'ls poden estalviar no entenc la mania que li ha pegat a Disney darrerament. Red Riding Hood (2011), Snow White and the Huntsman, Mirror Mirror ... són bastant millorables.
Última pel·lícula abans de morir:
  • Mamma mia!. Ni ho he dubtat. Vull anar-me ben contenta, i espero que el cel sigui un lloc semblant a aquesta peli; sinó no m'interessa.
Gènere preferit:
  • Comèdia (negra o sàtira), thriller o musical. Ben semblants :roll:
Primera pel·lícula que recordes haver vist al cinema:
  • Peter Pan 2.
He ficat tanta varietat com he pogut per aixi potser ajudar a algú que com jo mai no sap quina peli mirar :think:
"We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are"
Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Cinetag

Entrada Autor: Agatha Black »

Pel·lícula preferida/pel·lícules preferides: aquelles que mai no et cansaràs de veure o que ja has vist mil cops
Faré un Top 5, crec:
1- The Departed
2- Chicago
3- Kill Bill (dubto molt entre vàries del Tarantino, però he triat aquesta finalment)
4- Big Fish
5- EL laberinto del fauno

Com a saga, Star Wars, però cap pel·lícula en particular, tota la saga sencera és TOP.

Escena preferida d'aquesta pel·lícula (o pel·lícules):
Uf... a veure.
1- The Departed: l'escena final.
2- Chicago: "The Cell Block Tango"
3- Kill Bill: la batalla contra la Lucy Liu en la neu <3
4- Big Fish: Mmmm, difícil... l'escena de la bruixa, suposo.
5- El laberinto del fauno: L'escena amb el Hombre Pálido.

6- Star Wars: Uf, que difícil. Crec que els dos moments crucials de l'Anakin, les seves conversions, o sigui, el final d'episodi III i el final d'episodi VI.


Actors/actrius preferits:
Christian Bale, Leonardo Dicaprio, Gary Oldman, Kate Blanchett, Olivia Colman, Keira Knightley, Johny Depp... segur que n'hi ha més però no puc recordar-los tots XD

Actors més molestos: no el tragues però surt fins i tot a la sopa! Et costa veure les pel·lícules on surt.
L'Adam Sandler, OMG Mercè, #MeToo XD Tampoc no em cau bé la Drew Barrimore sense cap motiu en particular XD

Director preferit:
Home, ha de ser en Tarantino. No perquè hagi fet la meva peli preferida (que no, que The Departed és de l'Scorsesse), però és que TOTES les seves pel·lícules són bones. En plan que me'n vaig a veure la reproducció del percebe amb la mercè. És que és molt difícil triar-ne una.

Pel·lícula vergonyosa que t'encanti:
Guardians of the Galaxy. No és que sigui vergonyosa ni molt menys, és que és una peli de Marvel, una blockbuster que és entretinguda però cinematograficament no és bona. O sigui que no la nominaran a l'Oscar ni res XD. Que a mi m'agrada molt el cinema, però quan hi ha Guardians of the Galaxy és com AHHHHHHHH QUE EM MORO.

Pel·lícula preferida que et faci plorar: :cry:
Ai, moltes, però ara així no sé si em ve res al cap, eh? Bueno, sí, Star Wars. Perquè la vida és molt dura, i la Galàxia és molt trista. XD

Pel·lícula que t'encanti però que tothom odia:
Solo. Dec ser l'única persona a qui li va agradar aquesta peli. M'ho vaig passar pipa. Els fans d'Star Wars l'odien.

Pel·lícula que odies però que tothom adora:
Moulin Rouge. És que no he entès mai a què venia res... vull dir l'únic que val la pena de la peli és el vestuari. Les cançons no són originals, però tampoc no segueixen cap temàtica, l'escenografia és horrible, la càmera sembla que la porti algú amb pàrquinson i fa maldecap, és súperprevisible... ni tan sols no està ben cantada. No em va agradar gens.

EDITO: OMG, m'he deixat From Dusk Till Down. En quin moment, Tarantino ? EN QUIN MOMENT SE T'ACUT RODAR AMB EL ROBERT RODRIGUEZ? No puc, no puc.

Parella preferida del cinema: de personatges o actors que normalment col·laborin junts i t'encanta la seva química
Ara com que estava parlant de Star wars només em venen el Harrison Ford i la Carrie Fisher. Mentida, també m'agraden molt el Johnny Depp i l'Helena Bonham-Carter.

Pel·lícula d'animació preferida:
El Rei Lleó, seguida a la vora per Mulan. Wall-e es mereix un tercer lloc.

Amor platònic: personatge o actor/actriu
Només un? A veure, en Sirius Black òbviament, però també l'Anakin Skywalker i el Han Solo.

Dolent preferit:
Darth Vader, no hi ha discussió. Fight me.

Pel·lícula clàssica preferida:
Gone With the Wind, of course, of course! Qué bona peli!

Millor banda sonora:
Pirates del carib! Una passada, tota la música de la peli.

Pel·lícula que et va sorprendre: positivament o negativament
The Dark Night. Vas al cine a veure una pel·li de Batman, de superherois, no esperes res més que entreteniment. I de cop... Hola? Com és que estic veient una obra mestra?

També The Exorcist. me la van posar i vaig pensar que era una merda. Coi, qui em mana parlar. Quina peli més bona!

Tria tan sols una pel·lícula: aquella que et pareix perfecta, no li canviaries res
Ai... pffff triaré The Departed, perquè sempre ha estat la meva preferida.

Amb quin actor / actriu mort et casaries?: si ja sé que es mig creepy la pregunta xd
MORT? OMG... M'agrada molt en heath Ledger, però casar-m'hi és exagerat! XD

El pitjor remake de la història:
Ui, molts... però recordo el remake de Terminator, que no em va agradar gens... I Karate Kid, és clar.

Última pel·lícula abans de morir:
Probablement tornaria a veure Guardians of The Galaxy, perquè sóc així.

Gènere preferit:
Vale. En general Ciència ficció/fantasia/Aventures.

PERÒ les meves pelis preferides no són d'això. Però, sí, si no sé què veure, vaig a buscar algun d'aquests gèneres.

Primera pel·lícula que recordes haver vist al cinema:
El rei lleó, potser...?
Imatge

Respon