Records de l'Snape

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Ull-foll 42
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 1:39 pm

Records de l'Snape

Entrada Autor: Ull-foll 42 »

Jo no vaig entendre gaire bé aquella part de quan l'Snape s'està morint i li diu a en Harry que agafi els records que li estan sortint de la boca, el nas i els ulls. Com pot treure els records per aquelles parts del cos quan tots els altres mags ( Dumbledore, Llagot...) ho fan posant-se la vareta al front i després estirant-la perquè en surti el record que vulguin?
I algú sap perquè en Dumbledore no li explica a en Harry perquè confia en l'Snape? Perquè jo crec que si en Harry hagués sapigut abans que l'Snape en realitat no seguia sent cavaller de la mort sino que s'havia passat de debò a la banda dels bons, tots dos haurien tingut més bon rotllo.

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Records de l'Snape

Entrada Autor: hermione potter »

Si tens rao jo tampoc ho entenc
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Records de l'Snape

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

Ostres, ara fa temps que no em llegeixo el setè (suposo que és més que res per evitar la post-depressió que em provoca) però bé, respondré el que crec, però si no és correcte no em feu penjar, d'acord?

Aviam, diria que això dels records és perquè les llàgrimes doncs... són provocades per emocions fortes de records que un té, i per tant van carregades d'aquests. I si porten records , es poden fer servir al pensiu igualment, per què el que conta és que siguin memòries, tant és d'on s'hagin tret.
I bé, si els altres mags ho fan amb la vareta és simplement perquè els hi és més fàcil que no pas plorar...

I ara no se recordar el perquè no li explica tot, però això del bon rollo no s'hagués pas arreglat, per què el que li provoca el malestar a l'Snape al veure en Harry és que sigui fill de la Lily, el fill que va tenir amb un altre home, i que té els mateixos ulls que la dona que sempre va estimar però que mai va poder tenir. Però bé, al final en Severus mateix acaba 'explicant-ho' ell mateix, a més, l'Albus no va pas dir mai el contrari... a part que el va protegir sempre, davant de'n Harry. Si en Harry no va voler veure que era bo... suposo que va ser una mica culpa seva, també.

Doncs bé, suposo que més o menys alguna cosa hauré dit bé... :)
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Records de l'Snape

Entrada Autor: hermione potter »

D'acord ara si que ho entenc una mica mes gracies
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Bloquejat