Tinc unes preguntes sobre el final

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
rodlel14
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 30, 2008 7:09 pm
Nom: Enric
Rang: Admin del rol Hogwarts Express
Ubicació: Somewhere
Contacta:

Re: Tinc unes preguntes sobre el final

Entrada Autor: rodlel14 »

Gràcies Roger J. Potter
Ara que m'estic rellegint el llibre, sorgeixen molts nous dubtes:
- No sé si diu com destrueixen la copa de Hufflepuff. Algú ho sap?
- La noia que, per ordre d'en Voldemort, va a comprovar si en Harry es viu (que és la Narcissa Malfoy) s'adona de seguida que es viu. No se n'haurien d'adonar els altres?
- Els fills d'en Harry i la Ginny, igual que els d'en Ron i l'Hermione, acaben descobrint les proeses dels seus pares?

Si se men acudeixen més ja ho diré! Gràcies!

Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Re: Tinc unes preguntes sobre el final

Entrada Autor: lord-granger »

- No sé si diu com destrueixen la copa de Hufflepuff. Algú ho sap?
La copa la destrueixen el ron i l'hermione despres d'anar a buscar els ullals del basilisc
- La noia que, per ordre d'en Voldemort, va a comprovar si en Harry es viu (que és la Narcissa Malfoy) s'adona de seguida que es viu. No se n'haurien d'adonar els altres?
Jo crec que el cos del harry queda un tros lluny de tots els altres.
- Els fills d'en Harry i la Ginny, igual que els d'en Ron i l'Hermione, acaben descobrint les proeses dels seus pares?
Aixo segur perque si el harry era conegut per tots els alumnes de nen ara de gran encara ho deu ser mes

A veure com ho veieu vosaltres. Es noms de els nens del el ron i l'hermione porten les inicials dels seus pares pero amb el sexe canviat es a dir Ron-Rose i Hermione-Hugo, això la rowling ho ha fet sempre com amb els fundadors Go-Gry, Sir-Sly, Row-Rav, Hel-Huff

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Re: Tinc unes preguntes sobre el final

Entrada Autor: roni »

lord-granger ha escrit: A veure com ho veieu vosaltres. Es noms de els nens del el ron i l'hermione porten les inicials dels seus pares pero amb el sexe canviat es a dir Ron-Rose i Hermione-Hugo, això la rowling ho ha fet sempre com amb els fundadors Go-Gry, Sir-Sly, Row-Rav, Hel-Huff
Només un petit parèntesi, quan dius Sir-Sly, et refereixes a en Sírpentin Slytherin, nom donat en català per Laura Escorihuela, però després dius Row-Rav, que és de Rowena Ravenclaw, i al primer llibre, si no m'equivoco, li diuen Mari Pau Ravenclaw. Bé, només és una aclaració, en anglés l'haguéssim entés millor, ja que em sembla que Sírpentin és Salazar i Mari Pau és Rowena.

Bé, espero no equivocar-me :P
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Re: Tinc unes preguntes sobre el final

Entrada Autor: lord-granger »

si error meu es salazar i no sirpentin en angles que es el que jo em referia, pero tornant al tema els noms dels nens del ron i l'hermione no son una casualitat

Avatar de l’usuari
vespral 2008
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 36
Membre des de: dl. des. 24, 2007 5:52 pm
Nom: Sara
Rang: A.Cullen^^
Ubicació: 6ª Planta,Sala de la Necessitat

Re: Tinc unes preguntes sobre el final

Entrada Autor: vespral 2008 »

no ho son pas una coincidencia, com aixo de que totes les cases siguin esdruixoles, pot ser son paranoies meves :boig: pero crec que la jotaka volia que sones millor perque slítherin queda millor pronunciat que slithérin no?
Bah canviant de tema, sabeu que vai veure per la tele que la Jotaka deia que en Dumbi era gay, no me l'imagino seria una novela realista llavors no? no vull ofendre a ningu eh? :|

Bloquejat