Nomes pels k han llegit el 7é llibre!!!

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Inilibi16
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: ds. març 31, 2007 8:17 pm
Ubicació: D'avant del meu ordinador!!! jeje!!!

Nomes pels k han llegit el 7é llibre!!!

Entrada Autor: Inilibi16 »

Saveu quant en Harry derrota a en voldemort?! era el duel mes esperat des del primer llibre!!!
Era comus o imaginaveu?
La veritat es ke jo sempre mavia pensat k passaria al gran salo i davant daltres alumnes, (i per sorpresa o vai endevinar!) però tambè creia que duraria una mica més que seria més dificil per a en harry derrotar el bruixot més maligne de sempre, i resulta k només va necessitar un conjur!!!
Que en penseu vosaltres?!
Harry Potter es la millor historia en molts anys!!!

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

La lluita final va ser esplèndida, em va encantar el combat verbal entre el Voldemort i el Harry, però és una mica patètic que en el combat final, on s' acaba una història de set llibres i que ha captivat a tantes persones, el Harry només fagi servir el seu Expelliarmus mentre el Voldemort utilitza l' Obitus per Subitum.

Realment em va agradar, però m' imaginava més encanteris pel mig :roll: I m' hagués agradat que el Harry hagués acabat amb el Voldemort de la mateixa manera que ell va acabar amb el seus pares: amb un Obitus per Subitum, amb el seu primer Obitus per Subitum.

També vull afegir que em va sorpendre i encantar el paper que va jugar la Molly, "Not my daughter, you bitch!" :lol:

migprincep

Entrada Autor: migprincep »

Terriblement trist xD com pot ser que en potter no usi la maladiccion imperdonable numero 1?
agues tingut que guanyar en harry am el adava kadavra en lloc de prerdre en voldemor. es com tornar a llegir EL NIÑO QUE SOBREVIVIÓ del hp i la pedra filosofal.... pero sense lily pel mig xd

Avatar de l’usuari
albus_severus
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 31
Membre des de: ds. set. 13, 2008 2:29 pm
Nom: Laia
Ubicació: ...Do You Want A Fish??..=)

Re: Nomes pels k han llegit el 7é llibre!!!

Entrada Autor: albus_severus »

la veritat es k jo m'esperava k pasaria alguna cosa molt mes amocionant, jo no dic k no m'agrades pero m'esperava k en harry fes una lluita molt mes llarga i k pasarien coses expectaculars com la lluita d'en dumbledore i en voldemort al 5é llibre o alguna cosa per l'estil... :eh:
Peró la lluita del llibre no està jens malament.. :P
"..El Miedo Con Labio Muertos Bebiendo Mis Deseos..(*)

Avatar de l’usuari
ginny_tonks
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 17
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 10:20 pm
Ubicació: A la frontera entre els somnis i la realitat...

Re: Nomes pels k han llegit el 7é llibre!!!

Entrada Autor: ginny_tonks »

Jo m'esperava molt més! Però la conversa del Harry i del Voldemort em va encantar! :ballar:
Jo m'imaginava dues pàgines o plenes d'encanteries, però va i només n'hi ha dos... ho vaig trobar bastant penós, però em va agradar que el matés amb l'expelliarmus, ja que és el seu encanteri d'atac preferit i sempre confia en ell... El que no em va agradar va ser que el voldemort morís de rebot! El Harry molt valent i tal, però a l'hora de fer alguna cosa més que estabornir, ja no ho és tant. Ho entenc, però es que és Lord Voldemort! :cabrejat:

(Ho sé, em contradic, però es que ho trobo bé per una part, però per l'altre no tant!) :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Nomes pels k han llegit el 7é llibre!!!

Entrada Autor: Agatha Black »

No sé si us hi haureu fixat, però cap dels nens no mata a ningú en tot el llibre. El Ron l'Hermione, la Ginny, la Luna, el Neille... tots hauries estat capaços de matar, però es conserven "purs". Potser sóc jo que em monto històries, però sincerament crec que la Rowling ho va voler així, perquè matar és uan cosa "horrible" (tal com ho descriu quan parla dels horricreus), perqupe fa que la teva ànima es parteixi... jo crec que va voler manetenir tots els nens intactes i per això fa que el el que mati al Voldy sigui el seu propi rebot i no un encanteri creat pel Harry.

Jo també hagués preferit que el matés ell com déu mana, però entenc que sigui així si és per aquest motiu. Per això suposo que també respecto que fos la Molly la que acabés amb la Bellatrix, tot i que he de reconèixer que al principi em va enfadar molt; a la Bellatrix l'havia de matar el Neville per venjar el que va fer als seus pares. Bé, jo sempre havia pensat això i em va desil·lusionar quan vaig veure que no. Aquesta és l'única raó que hi he sabut trobar.
Imatge

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Nomes pels k han llegit el 7é llibre!!!

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

S'aguessin pogut motivar més però és que en aquell moment... era tant emocionant tot des de que va al bosc a morir, i a mi em sembla bé que no li faci l'obitus persubitum, pobre harry, tot el que ha agut de passar i encara voleu que mati a algú així? res, jo si fes un obitus persubitum em sentiria fatal. però si que m'agués agradat que agués sigut més dificil, que hi haguéssin més encanteris, però la part parlada és perfecte!
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
ullal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 128
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 11:42 am
Nom: Neus
Rang: Cànid
Ubicació: En un lloc massa lluny del paradis

Re: Nomes pels k han llegit el 7é llibre!!!

Entrada Autor: ullal »

tots us plantajeu la mort de voldy en l'ultim duel per aixo només i veieu dos encanteris, pero en realitat la batalla entre en Harry i en Voldy és tot el llibre, si més no des del plantajament de la jk.

m'explico millor per que m'ha quedat una mica raro.

la batalla entre en voldy i en harry és la destrucció dels Horricreus, per tan cada horricreu que destrueixen "maten" una mica a en voldemort i es per aixo que la jk ho liquida amb una batalla verbal, genial per cert i molt emotiva, i un parell de linees.

no se si ha quedat gaire més clar. :mrgreen:
Després de 19 dies i d'una bona dossis de vergonya i sentiment de culpa ja hi ha nou capítol de l'Autèntica Historia d'en Harry Potter. Sigueu benevolents i llegiu i comenteu-lo molt. Gràcies.

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Re: Nomes pels k han llegit el 7é llibre!!!

Entrada Autor: lunalovegood »

Agatha Black ha escrit:No sé si us hi haureu fixat, però cap dels nens no mata a ningú en tot el llibre. El Ron l'Hermione, la Ginny, la Luna, el Neille... tots hauries estat capaços de matar, però es conserven "purs". Potser sóc jo que em monto històries, però sincerament crec que la Rowling ho va voler així, perquè matar és uan cosa "horrible" (tal com ho descriu quan parla dels horricreus), perqupe fa que la teva ànima es parteixi... jo crec que va voler manetenir tots els nens intactes i per això fa que el el que mati al Voldy sigui el seu propi rebot i no un encanteri creat pel Harry.
És veritat, jo també m'hi havia fixat. Sé que me'n vaig una mica del tema però, no trobeu poc usual que una colla de nens puguin aguantar contra un grup organitzat de cavallers de la mort (quan aquests els superen en nombre) si els dolents maten i els bons no? és que no surten els comptes per enlloc! Els nens poden anar caient, però com que només estaborneixen o immobilitzen com a molt, els altres es recuperen. Sí que és més maco així (òbviament no m'agradaria que cap d'ells hagués de matar algú) però és massa irreal, no trobeu?

Pel que fa a l'última batalla... a mi m'agrada. Ja em va bé la xerrameca, després d'uns capítols tan estressants. Si l'hagués fet més llarga, no hauria semblat tan especial, les pàgines de la batalla ja estan plenes d'encanteris, trobo que no en calen més. A més a més, no fa pel Voldemort; ell vol anar per feina (sobretot tractant-se de'n Harry, que acaba de sobreviure per segona vegada al seu malefici), la que juga amb les seves preses és la Bel·latrix.
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Nomes pels k han llegit el 7é llibre!!!

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Jo, al contrari que molts de vosaltres, penso que és un final fantàstic. La part física no és el que més importa, sinó la parlada i la sentida. Quan el Harry lluita contra Voldemort, la gent que ell estima ha lluitat amb els cavallers i amb Voldemort, i penso que el que vol dir tot aixo és que, a part de ser una lluita entre el Harry i el Senyor de les Forces del Mal, també és una lluita de tothom, i que sense tots els altres, el Harry no ho hauria pogut fer.

Tot el que li diu al Voldemort significa molta força interior, i que en comptes de fer-li el malefici imperdonable li fés el desarmador diu moltíssim del Harry.

Tot el que ha fet el Harry des del començament és molt heroic, per tant és comprensible que ens esperéssim un final diferent, més d'acció, però per això mateix és especial, perquè és diferent i no ens l'imaginàvem.

Aixx ara m'he emocionat.. xdxdxd

un petó!

Maria
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
jc_weasley
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: dj. set. 03, 2009 7:45 pm
Ubicació: Hogwarts

Re: Nomes pels k han llegit el 7é llibre!!!

Entrada Autor: jc_weasley »

Jo tambe crec k hauria d'haber sigut més amocionant :think: prò no sabria com fer k en Harry acabes amb en Voldemort :nose perque amb el malefici de la mort NO

Avatar de l’usuari
Albus James Potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dl. set. 27, 2010 6:42 pm
Nom: Jordi
Rang: "Forcat"

Re: Nomes pels k han llegit el 7é llibre!!!

Entrada Autor: Albus James Potter »

A mi el final emva agradar
(es veritat no va ser molt emocionant pero el harry acaba sense aber matat a ningu)
e fet un apartat pk inventeu kom us ages agradat k acabes el llibre
El podeu visitar es :ok : "Inventa el teu propi final"
us etare mol agrait
En Tod Rodlel va caure a terra de forma banal i irrevocable, amb el cos inert i arronsat, les mans blanques i buides, la cara de serp inexpressiva i absent. En Voldemort era mort.

Visitant

Re: Nomes pels k han llegit el 7é llibre!!!

Entrada Autor: Visitant »

A mi em va agradar, però crec que la Rowling estava:

a) poc insipirada,
b) sota molta pressió
c) ja estava farta de tant escriure.

(tot i que és molt més plausible el que diu l'Agatha Black).

Potser només són imaginacions meves (així ho espero)

Harry_James_Potter

PD: Com és que cada vegada que vull escriure alguna cosa al fòrum i poso el meu àlies em diu que el canvïi perquè "aquest nom ja exisiteix" i triga molt a aparèixer al fòrum el que he escrit(o directament ja ni apareix)?

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Nomes pels k han llegit el 7é llibre!!!

Entrada Autor: Padfoot »

Perquè estàs escrivint com a visitant, i per tan els teus missatges no apareixen fins que han estat aprovats per un administrador.

Necessites iniciar sessió amb un nom d'usuari i contrasenya per així poder visualitzar els missatges instantàniament.

Visitant

Re: Nomes pels k han llegit el 7é llibre!!!

Entrada Autor: Visitant »

Val, deu ser això. Moltes gràcies

Bloquejat