Una pregunta

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
APWBD
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 54
Membre des de: dv. gen. 07, 2005 7:00 am
Ubicació: En una tomba de marbre a Hogwarts

Una pregunta

Entrada Autor: APWBD »

Fa dies que us volia preguntar una cosa. El problema ha estat que no hi havia pensat més. Com se suposa que en Dumbledore va ser capaç de vencer en Grindelwald si aquest tenia la l'Elder Wand, a part de ser juntament amb en Dumbledore un dels millors de la seva època?

Suposo que la Rowling ho explicarà a l'enciclopèdia...

PS: El gran duel amb en Grindelwald té res a veure amb el que avui fa 62 anys?

APWBD
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 54
Membre des de: dv. gen. 07, 2005 7:00 am
Ubicació: En una tomba de marbre a Hogwarts

Entrada Autor: APWBD »

amb el que avui fa 62 anys
L'atac amb el Fat Boy sobre Nagasaki

Avatar de l’usuari
anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: anna_xo »

No crec. S'ha de tenir en compte que el setè ha sortit aquest any prò representa que som a finals dels 90. En harry tenia un any al 1981 dons el llibre sacaba al 98.

APWBD
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 54
Membre des de: dv. gen. 07, 2005 7:00 am
Ubicació: En una tomba de marbre a Hogwarts

Entrada Autor: APWBD »

però jo parlava del famós duel del 45

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

No en tinc ni idea, però ben podria ser.

Ara, ho veig força frívol tot plegat. Que tot just després de la sortida del sisè llibre que anunciava atemptats per Anglaterra es produís l'atemptat del 7-J a King's Cross passa. Ara, que Hiroshima i Nagasaki fossin en realitat els pets que es van tirar en Dumbledore i en Grindelwald ho trobo un xic de mal gust.

Sobre com s'ho va fer en Dumbledore per guanyar la vareta, no puc aportar massa cosa. Al seu propietari originari li van furtar mentre estava roncant. Que no sigui un cas similar.

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

Eric Ardan ha escrit: Sobre com s'ho va fer en Dumbledore per guanyar la vareta, no puc aportar massa cosa. Al seu propietari originari li van furtar mentre estava roncant. Que no sigui un cas similar.
Però per tenir la varet no s'havia de matar el propietari? :roll:

osh, cada vegada entenc menys coses :o

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Lena ha escrit:Però per tenir la varet no s'havia de matar el propietari?
No és necesari, Lena. La Vareta de Saüc reconeix al seu nou amo (el mag) només amb el desarmament (no la mort), sense importar quina vareta hagi utilitzat per fer-ho.

Començem des del principi. En Dumbledore va desarmar a Grindelwald i li va arrabassar la Vareta. Decádes més tard, en Draco va desarmar a en Dumbledore abans de morir, però com no tenia ni idea que la Vareta d'en Dumbledore fos una Relíquia de la Mort, la va deixar on era i la Vareta va ser enterrada amb en Dumbledore. Un any més tard, en Harry va desarmar a en Draco i la Vareta, malgrat ser molt lluny de la Mansió Malfoy, va reconèixer a en Harry com el seu nou amo. Però en Voldemort la va desenterrar i va obligar a la Vareta a actuar contra el seu amo i és clar, la Vareta va fer un escut protector davant d'en Harry provocant que "l'Obitus per Subitum" d'en Voldemort li rebotara i va volar fins a les mans del seu verdader amo, en Harry.

És molt liós, però espero haver-me explicat bé i amb claredat perquè amb aquest assumpte costa una mica...
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

Sí que ho has explicat bé :wink: suposo, perquè si t'haguéssis equivocat jo no sabria corregir-ho :|

es que com que tots els anteriors propietaris de la vareta (o molts) acaben malament, per això m'ho pensava, suposo :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Una pregunta

Entrada Autor: Agatha Black »

Sí, però jo el que no entenc llavors és que al final del llibre, el Harry li diu al Dumbledore "aleshores si jo moro de mort natural la vareta ja no serà mai més de ningú, oi?" (o alguna cosa semblant), i el Dumbledore-retrat li diu que sí.

Però... això no és cert! No cal que el matin, no? Només que algú venci el Harry en un duel, o senzillament el desarmi, ja es convertirà en el nou propietari de la vareta, no? I no em direu que no és probable que al llarg de tota a vida del Harry (i més sent auror) ningú no el desarmi mai...

Algú sap alguna cosa d'això? Perquè jo no ho vaig acabar d'entendre...
Imatge

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Re: Una pregunta

Entrada Autor: JoTGi »

Agatha Black ha escrit:Sí, però jo el que no entenc llavors és que al final del llibre, el Harry li diu al Dumbledore "aleshores si jo moro de mort natural la vareta ja no serà mai més de ningú, oi?" (o alguna cosa semblant), i el Dumbledore-retrat li diu que sí.
La qüestió, segons ho entenc jo, és morir de mort natural sense que ningú abans l'hagi vençut.
Evidentment ho veiem improbable, però jo crec que en Harry es referia a això.

Avatar de l’usuari
lyly
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: ds. oct. 08, 2005 2:43 pm
Contacta:

Re: Una pregunta

Entrada Autor: lyly »

jo krek k el harry pregunta mes per la manera de "desactivar" la vareta, pero no concretament k o agi de fer ell, es a dir pregunta si es possible k la vareta deixi de tenir amo, i per tant no funcioni, tot i k crec, k per molt k l'amo es mori de mort natural, potser k la vareta trobes a un altre amo, ja k son les varetes les k trien no?

i en kuan a lo de k el dumbledore el guanyes, soposo k es per dexarlo kom el millor es a dir, k si tots dos son dels millors mags en dumbledore seria el millor, i ni am la vareta sel pot parar, wenu jo krek k es axo. :ok
i es van fer un peto
final romantic d'una historia d'amor

tot i que no sol ser aixi a la vida real


http://hinaco.myminicity.es/

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Una pregunta

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

El va guanyar simplement perquè el Dumbledore és un bruixot exel·lent i el seu germà el va ajudar també.
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Bloquejat