ja tinc el llibre! *SPOILERS*

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
iRiS_MaLFoY
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:38 pm
Ubicació: Malfoy Manor (Sabadell)
Contacta:

Entrada Autor: iRiS_MaLFoY »

Me'l vaig acabar ahir (en versió original eh..!!)

I com molt bé diu CLARA_CAT... aquest llibre és: FLIPANT!! 8O 8O

Des del meu punt de vista, és absolutament el millor! :mrgreen: :mrgreen: La nostra estimada Rowling tot ho ha lligat i tot ho ha deixat ben encaixat... algunes de les meves teories s'han confirmat (ojo spoiler) en Harry és un horcrux i ha de morir per matar a Voldemort (hem nego a dir "horrorcrux" :calla ) D'altres, en canvi, no han estat com hem pensaba ( aquella de la Tonks traïdora... :roll: )

però bé...en resum:


-Inici fantástic :)
-Nus meravellós :mrgreen:
-Final perfecte :clap:


Potser hi haurà gent a qui no li agradin els noms dels fills d'en Harry i la Ginny, però trobo que és una bona manera de retre'ls homenatge ( als originals xD). Sobretot en el tros aquell que diu alguna cosa semblant a : "No passa res si vas a Slytherin, tens el nom de dos directors i un d'ells era Slytherin i era l'home més valen que mai he conegut"

El noi en qüestió és diu Albus Severus Potter Weasley :roll:


D'altra banda... el petó entre la :heart: HERMIONE i el RON... em va fer petar el cul (en el bon sentit ehh..!!) és l'òstia... perquè tot just surt on menys te l'esperes :lol: i el Harry allà dient "Escolta tio, que estem a la guerra... :roll: " Que bo!!! Riure





Bé acabo ja el post... que ja m'he enrrotllat bastant :oops: , i tot el que he explicat ho llegiu per vosaltres mateixos... :blahblah:
Així que si has estat capaç de menjar-te tot aquest rotllo sense endormiscarte... BRAVO per tu i...

GRÀCIES!!
Imatge
"-No creo que tener la cabeza abierta por una cicatriz sea tan importante." (2° libro pag. 89)

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

iRiS_MaLFoY ha escrit:El noi en qüestió és diu Albus Severus Potter Weasley :roll:

No, no es diu així!!!! (només faltaria!)

Es diu:
Albus Severus Harry Potter

xD

El nom és Albus Severus, després va el nom del pare, i Potter perquè a la cultura anglesa (bé, a tot el món excepte aquí), quan la dona es casa perd el seu cognom i adopta el del marit. Per tant, la Ginny ara és la Ginny Potter.

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Marc Riera ha escrit:
iRiS_MaLFoY ha escrit:El noi en qüestió és diu Albus Severus Potter Weasley :roll:

No, no es diu així!!!! (només faltaria!)

Es diu:
Albus Severus Harry Potter

xD

El nom és Albus Severus, després va el nom del pare, i Potter perquè a la cultura anglesa (bé, a tot el món excepte aquí), quan la dona es casa perd el seu cognom i adopta el del marit. Per tant, la Ginny ara és la Ginny Potter.
Nono! Només és l'hereu qui rep el nom del pare com a 2n nom. Els altres fills reben el nom de tiets, etc. com a segon nom, i en lloc de posar-li Albus Ronald, per exemple, li han posat Albus Severus. Per això el Ron es diu Ronald Bilius i no Ronald Arthur.

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Ah!!!

És que jo ho havia dit fixant-me en en Harry... :deumeu

Avatar de l’usuari
iRiS_MaLFoY
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:38 pm
Ubicació: Malfoy Manor (Sabadell)
Contacta:

Entrada Autor: iRiS_MaLFoY »

jajajajaja

Bé de totes maneres aixó de possar-li "Weasley" de 2n cognom ha estat una cagada :oops: ... ja que a Anglaterra només en tenen un, el que sí que és segur és que el noi no té el nom "Harry" enlloc.

Així doncs quedem que és: Albus Severus Potter :mrgreen: :mrgreen:

NO? :roll:
Imatge
"-No creo que tener la cabeza abierta por una cicatriz sea tan importante." (2° libro pag. 89)

Hermione_Kitty
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 14
Membre des de: dl. jul. 02, 2007 2:51 pm
Contacta:

Entrada Autor: Hermione_Kitty »

A mi ma agradat molt :o :o pero lon de l'epileg sobre eh!!!!! weo una pegunta jo ja me acabat el llibre peo tinc una amiga k s diu ari i no :? :? :? :? m'enracordo in nom te aki k no sa la llegit i sta apuntada!!!!!! a la seccio restringd!!!!! :idea: :idea: :idea:

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Hermione_Kitty ha escrit:A mi ma agradat molt :o :o pero lon de l'epileg sobre eh!!!!! weo una pegunta jo ja me acabat el llibre peo tinc una amiga k s diu ari i no :? :? :? :? m'enracordo in nom te aki k no sa la llegit i sta apuntada!!!!!! a la seccio restringd!!!!! :idea: :idea: :idea:
Encara que la teva amiga estigui registrada com a lectora del setè llibre, si no vol spoliejar-se pot triar no entrar aquí. Tothom és lliure de entrar a la secció restringida, però avisem que conté spoilers i, per evitar que algú hi entrés per caualitat i s'espoliegés, hem posat mesures de seguretat fent que l'usuari trii si vol poder entrar o no, no sé si m'explico massa bé, sempre lio a la gent. XD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

una pregunta una preguntaaa...


D'altra banda... el petó entre la HERMIONE i el RON... em va fer petar el cul (en el bon sentit ehh..!!) és l'òstia... perquè tot just surt on menys te l'esperes i el Harry allà dient "Escolta tio, que estem a la guerra... " Que bo!!!


ai deu meu.
m'he llegit el llibre en angles, i crec q m'he saltat aquesta part.... o no l'he entesa, que tb pot ser XD

digueume en quin capitol esta T_T que no el recordo haber llegit T_________T

gracies !!!

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Està al capítol de la Batalla de Hogwarts, just quan en Harry, en Ron i l'Hermione estan apunt d'entrar a la Sala de la Necessitat per buscar la diadema de Ravenclaw. En Ron pateix per la seguretat dels elfs domèstics de Hogwarts...i l'Hermione no es pot controlar xDDD

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Jajaja, és boníssim :lol:
Em vaig quedar molt dish... ens fa esperar set llibres i ara va i tria aquest moment... em partia el cul, anar pensant quin moment ha triat... i va i un segon després que ho pensi en Harry demanant si és el millor moment :lol:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Jo em vai comprar el llibre a Roma, i mel vai llegir a Russia, i li anava traduint més o menys a la meua germana petita. I la cabrona no em deixava dormir, volia que llegís més. I fins i tot ella, que ha escoltat les meves traduccions xungues, diu que és molt bo.

Al principi li traduia capitol per capitol, però men vaig cansar i en llegia 3 o 4 i els traduia. El problema es que alguns capitols eren tan densos que quan arribava l'hora d'explicar-li, no m'en recordava de tot, i em vaig adonar que tot el que posa a un capitol, o quasi tot, té molta importancia pels que venen. La meua germana va fer un super esforç per ordenar tot el que li deia, perquè arribava el moment que havia de recular 5 capitols i explicar-li alguna kosa que m'havia deixat perqè sinó no entendria res. I a sobre la nena és exigent, em demanava detalls, detalls, DETALLS!!!

Em vai estressar molt llegint el llibre, però a la vegada no podia deixar de llegir-lo.


Es el millor llibre sens dubte, pel contingut, per com ho ha lligat tot, perquè la meitat de les teories sobre el final d'HP han quedat curtes davant de la meravella que la Rowling s'ha tret de la maniga, etc.

Haig de confessar, que m'hauria agradat saber de què feien els pares d'en Harry, de què treballaven vull dir.

Enu no m'allargo més.
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
iRiS_MaLFoY
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:38 pm
Ubicació: Malfoy Manor (Sabadell)
Contacta:

Entrada Autor: iRiS_MaLFoY »

Crec que vaig llegir no se on que tant la Lily com el James eren aurors, igual que els pares d'en Neville.

ara que tampoc puc dir que estic 100% segura eeh.. :roll:


PD: escric des d'anglaterra, aixo vol dir que el teclat no en te d'accents...I'm sorry :oops:
Imatge
"-No creo que tener la cabeza abierta por una cicatriz sea tan importante." (2° libro pag. 89)

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Noooo passa res... és una força major... resulta que la meva mania d'escriure amb la lletra k, abreviant tot el que trobo tipus sms, això no ho és una força major.

Anava a escriure "em sap greu per les 4 linies", però escrivint-ho ja les faig i no caldira, però com ho faig llavors?? Es un bucle, i el que acabo d'escriure una paranoia.
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

XoXang2
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dg. feb. 06, 2005 4:49 pm
Ubicació: CATalunya centre

Entrada Autor: XoXang2 »


D'altra banda... el petó entre la HERMIONE i el RON... em va fer petar el cul (en el bon sentit ehh..!!) és l'òstia... perquè tot just surt on menys te l'esperes i el Harry allà dient "Escolta tio, que estem a la guerra... " Que bo!!!
va ser un dels moments en què vaig riure més de tot el llibre. No és genial la imaginació k té la rowling??jaja va ser moooolt bo.

El llibre enganxava des de la primera a la última paraula. definitivament per a mi és el millor!

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Entrada Autor: clara_cat »

Sii jo estava k plorava de riure, es el millor moment de tots!!

Una pregunta a part: la filla del bill i la fleur es la vitorie( o com s'escrigui) d'en Ted????si es aixi kom es? i on o diu?
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"

Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.

Bloquejat