Teories sobre el final de HP 7

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Sobre el fragment que dius del sisè llibre no me'n recordava però en Dumbledore es podria equivocar (tot i que no ho acostuma a fer algun cop si que l'ha errat) però crec que tens raó i sí que es pot.

No sabia que la Rowling hagués dit això d'en Fawkes per tant potser sí que teniu raó quan dieu que en Dumbledore podria actuar mitjançant el fènix. Això encaixa amb el comentari que li va fer la Rowling al Daniel sobre que en Dumbledore li estava donant problemes. Però el que dius que tornis (si et refereixis a que aparegui viu) no ho crec ja que ella mateixa va dir no sé on que en Dumbledore estava mort i no es pot ressuscitar a un mort.

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Finalpotter ha escrit:Sobre si hi ha alguna connexió entre en Fawkes i en Dumbledore, suposo que sí, en Dumbledore és molt gran i segurament fa molts anys que té en Fawkes i alguna relació sentimental (que ningú malpensi) hi deu haver..
Jo havia malpensat... :lol: (de moment missatge estúpid... però ho havia de dir)
GinaBlack ha escrit:Podria ser que en Dumbledore aparegués a través d'en Fawkes? Podria ser que en Dumbledore ajudés en Harry a través den fawkes, a més a més del quadre dels directors de Hogwarts?
El Fawkes ajudarà al Harry amb els horricreus de la mateixa manera que el va ajudar a la Cambra secreta. En Harry seguirà sent fidel a en Dumbledore per molt mort que estigui, per tant, en Fawkes anirà a en Harry quan tingui problemes (o quan no en tingui) però no crec que en Dumbledore aparegui d'alguna manera a travès d'en Fawkes... (abans que aparegui ell... ha d'aparèixer el Sirius :( )
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Inilibi16
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: ds. març 31, 2007 8:17 pm
Ubicació: D'avant del meu ordinador!!! jeje!!!

Entrada Autor: Inilibi16 »

Amb quin pais estas que sopes tan aviat? jeje
Be sobre la teoria si jo també ho he vist en diversos llocs, es més en una pàgina i deia que ho havia dit la mateixa Rowling en una entrevista!!!
Harry Potter es la millor historia en molts anys!!!

sirius jit
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 1:14 pm

Entrada Autor: sirius jit »

Jo pense que ara tanat Howarts el Harry s'entrenarà per lluitar contra el Voldemort. És ben cert que no és pot ressucitar un mort, però l'autora en cap llibre explica el procediment d'un fantasma, potser el Dumbeldore siga un fantasma i tranmeta els seus coneixements a Harry. També tinc una altra teotia, segons el títol del llibre, Harry Potter i els Sants Mortals, més o menys, els esperits que l'ajuden a fugir de Voldemort estiguen amb ell.

Avatar de l’usuari
Judith*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:46 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Judith* »

El meu final força improbable...


Són a Hogwarts, és de nit, i en Harry està preocupat perquè avui no ha vist l'Hermione en tot el dia. Té un somni en el qual surt que uns cavallers de la mort han segrestat a l'Hermione i ara està amb en Voldemort. Desperta a en Ron, l'hi explica; es vesteixen, en Ron deixa una nota a la Ginny explicant que van a rescatar-la allà on se l'hagin endut (alguna indicació hi ha al somni), i se'n van corrents a buscar-la. La Ginny no pot dormir, baixa a la sala comuna (massa coincidències, no? xD), se la troba i va a buscar a l'Exèrcit d'en Dumbledore i avisa a l'Ordre del Fènix.
Mentrestant en Harry i en Ron ja han arribat volant allà on hi ha l'Hermione, i en Harry, per entrar, mata a un Cavaller de la Mort; en Voldemort s'emprenya i va a matar a l'Hermione; però en Ron la vol protegir i resulta que els dos moren alhora...
Arriba l'Ordre i l'exèrcit, i, bé, la batalla final. Aquí la història es pot dividir en 6:



a) FINAL FELIÇ: En Harry mata a en Voldemort i no hi ha cap més mort.

b) FINAL NO-FELIÇ: En Voldemort mata a en Harry i a l'Ordre i l'exèrcit, i el mon màgic torna a estar com abans.

c) EN HARRY ÉS L'ÚLTIM HORRICREU: I aquest es divideix en dos més:
1) En Harry mata a en Voldemort, i FINAL FELIÇ
2) En Voldemort mata a en Harry, i així moren els dos

d) EN HARRY NO ÉS L'ELEGIT: Resulta que és en Neville, en Voldemort mata a en Harry i llavors...
1) En Neville, amb l'ajuda de l'exèrcit i l'Ordre, aconsegueix(en) derrotar en Voldemort.
2) En Voldemort el derrota i FINAL NO-FELIÇ(sense la primera part).

e) EN HARRY ÉS L'ÚLTIM HORRICREU I NO ÉS L'ELEGIT: És en Neville, en Voldemort mata en Harry i es moren en Harry i en Voldemort perquè en Harry és l'últim horricreu, i ell no ho sabia. Però llavors tampoc surt a la llum que qui en realitat era l'escollit és en Neville.

f) EN HARRY ES PASSA A EL BÀNDOL D'EN VOLDEMORT: Comença a veure que guanya el bàndol d'en Voldemort, i en un atac d'inconsciència o de por a la mort, es passa de bàndol i FINAL NO-FELIÇ (sense la primera part).



xDD quines pelis, deu meu.. Aquestes teories ens han anat sorgin a una amiga meva i a mi, mentre feiem una 'tertúlia' sobre el final de Harry Potter xD








pD: Acabo de sentir per les noticies que quan la Rowling va acabar el setè llibre es va posar a plorar i es va beure una ampolla de champagne







Ah, sí! També havia pensat en la nit que en Voldemort va matar a els Potter i va fer-li la cicatriu a en Harry...

A l'Snape li agradava la Lily, i li queia fatal en James, i si tenia un fill, doncs ell també. Com que va agafar una BIG emprenyada amb els Potter per haver-li près l'únic amor de la seva vida, i es va passar al bàndol d'en Voldemort i va portar-hi en Cuapelada (que ell ja sabia que és molt poruc) perquè els delatés i ell se'n pogués rentar les mans. L'Snape sabia que el Sr. de les forces del mal aprofitaria aquella informació per treure's de sobre un parell d'enemics seus, i el pla amb en cuapelada va sortir bé.


Una altra peliculeta xD

pD: també m'he deixat d'esmentar el mirall que li va donar en Sírius a en Harry, a l'apartat dels finals, però és que no recordo perquè servia... xD
M'estic tornant a llegir el 6 xDD
єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

sirius jit ha escrit:Jo pense que ara tanat Howarts el Harry s'entrenarà per lluitar contra el Voldemort. És ben cert que no és pot ressucitar un mort, però l'autora en cap llibre explica el procediment d'un fantasma, potser el Dumbeldore siga un fantasma i tranmeta els seus coneixements a Harry. També tinc una altra teotia, segons el títol del llibre, Harry Potter i els Sants Mortals, més o menys, els esperits que l'ajuden a fugir de Voldemort estiguen amb ell.
Sobre el pas d'ésser viu afantasmes se saben molt poques coses però diria que en Dumbledore no voldrà ser un fantasma. Per poder-ho ser cal ser buixot (en Dumbledore ho és) i cal tenir por a la mort i preferir tornar a recórrer els llocs per on havia passat quan vivia. En el primer llibre en Dumbledore diu "Per qui ha viscut la vida, la mort no és més que la següent gran aventura" aprox. i una persona que digui això crec que quan mor decideix anar on el porti la mort i no gaudir una mitja vida.

Casello
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 12:39 am
Ubicació: Lluitant pel triomf de la sang neta

Entrada Autor: Casello »

EL MEU FINAL

En Harry i en Voldemort moren en un combat espectacular.
Llavors, els altres membres mortífags segueixen la seva causa i la sang neta s'imposa.
Els de sang bruta queden eliminats i comença una nova era on la sang neta impregnarà Hogwarts. Un Hogwarts que serà dirigit per Severus Snape i el càrrec de Defensa Contra les Arts Fosques (no sé com es diu en català aquest càrrec) serà per Draco Malfoy.

Avatar de l’usuari
F.G. wesley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dl. ago. 06, 2007 11:44 am
Nom: Andreu
Ubicació: si estic conectat davant del pc

Entrada Autor: F.G. wesley »

jo cerc que passara akgu aixi tipu batalla final orde contra cavallers :cavall

mor en ron i lermione despres de saber que sestimen q buniiccc el harry matara el voldy pero veura q no es mata llavors descobrira que sera un horricreu ( aixo es una supociso meva) per confirmar aquesta teoria llegiu la cambra secreta, capitol 18 la recompensa del dobby pag 324 linia 22:

Voldemort va posar una part seva en mi! vadir el harry :o
- aixo sembla.
F.G. wesley l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 21, 2007 10:13 am, en total s’ha editat 1 vegada.
En Dumbeldore va abaixar les mans i va observar el Harry a traves de les seves ulleres de vidres en forma de mitja lluna.- ja es hora que t'expliqui, Harry.- va dir, el que t'ahauria hagut d'explicar fa cinc anys. Seu, siusplau. T'ho explicare tot.

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Re: hep hep con precaucion!

Entrada Autor: Enllunada »

shiro_17th ha escrit:merda.. stic en un pais stranger i no puc posar accents!!! se'm perdona familia?? zenks babies!

bnesh.. soc una ex-participant d'aquest forum.. no crec que ningu em recordi ^^ tot i k encara recordo la luna i alguns personatges +.. que funny xD

Gent! La shiro pensa k esta boja perque li sembla haver llegit a no se quina web que aseeguraven que dos dels 3 protes morien.. es a dir, o mort en Harry i Ron o Hermione, o be, moren en Ron i l'Hermione.. es veritat?? Algu ha sentit mai tal afirmacio?? Digueu-me que no plis, que casi me posu a plorar en terres llunyanes!xD

^^
Segons jo mateixa en persona.. tambe afirmaria que tornen a l'escola, pero amb continues escapades permeses per la incredible new director..McGonagall!.. and no tinc cap + teoria de sobre qui morira.. de fet m'estimo + no tenir-la xk despres em deprimeixo jo sola.. dones!xD

en fi amistats querides.. em fugu que haig de sopar (7:58pm)
Jooo m'en recordo de tuuu ^^

I sí, jo he sentit l'afirmació, ho ha dit més d'una persona per aquí a la web. ^^

Enllu.
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
Parvati Patil
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dv. gen. 11, 2008 8:58 pm

Re: Teories sobre el final de HP 7

Entrada Autor: Parvati Patil »

akesta es la meva teoria k l'ncerti o no sera un altre tema

En harry no morira tot i k podria sortir mal parat de la lluita amb n voldemort pero no morira
en voldemort si, pero sera una mort diferent i amb aixo m refereixo k en harry sigui am lajuda d'en dumbledore o no sen makinara alguna per fer veure k es mort o alguna cosa per l'estil, k faci creure a en voldemort k sta mort, pero n realitat no o una cosa per l'estil, vull dir k l harry engañara n voldemot i sense k aket so esperi l matara
L'snape crec k morira i no perk sigui el "dolent" sino perk s descubreix k sempre a stat fidel al dumbledore. K l'agues mort? un muntatge. No se tot aixo son suposicions pro al sise llibre a la classe de pocios es parla d'una pocio de la mort en vida, la discusio d'en dumbledore i l'snape al bosc prhibit, podria se k en dumbledore li estigues dien a l'snape k el mati i aket si oposa? jo crec k es axo



tambe crec k dels nostres protas no morira ningu sino k arribaran a ser feliços:
akestes son les meves suposicions.

Apa nois/es k us u paxeu b llegint el meu final.

Bloquejat