Carta del 7e llibre! SPOILER!! no llegiu si no heu llegit 6e

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Carta del 7e llibre! SPOILER!! no llegiu si no heu llegit 6e

Entrada Autor: e.n.bou »

ho he trobat a harry latino, es una carta que un nen va enviar a la rowling:

_____________________________________________________________
( http://www.harrylatino.com )


Querido Ryan,

Qué carta tan impresionante. Estoy increiblemente conmovida muy honrada de saber lo que Harry Potter significó para ti.

[Texto Borroso]

Has demostrado tener una gran fuerza de carácter para salir de esos días oscuros, no solamente en superarlo sino también por ¡obtener esos resultados en los exámenes! Te admiro.

Estoy contenta de que te haya gustado mi discurso sobre el peso. Tuve respuestas positivas y negativas, pero apoyo cada palabra que dije. En cuanto a los hombres y al peso, acabo de dar una entrevista para un documental sobre Robbie Coltrane en el cual dije lo sexy que es Robbie... al igual que a la mayoría de los hombres no les gustan las mujeres delgadas, también, muchas mujeres encuentran la inteligencia y el ingenio mucho más atractivos que el auto bronceado, yo incluida...

Séptimo Libro: no puedo decirte el título (realmente no lo esperabas, ¿verdad?) pero creo que finalmente tengo uno. Se podría haber llamado de muchas maneras. Y sobre tus teorías, ¡realmente no me reí!

Como me gustó mucho tu carta, voy a utilizar tu bloc la próxima vez que salga, por lo que se llenará de un poquito del libro siete. Encontrarás adjunto tu bolso firmado.

Con mis mejores deseos,

J.K.Rowling


Las teorías que Ryan expuso en su carta a Rowling incluían:
- Harry es un Horrocrux.
- RAB es Regulus Black.
- Dumbledore no está muerto.
- Snape es bueno.
- Harry después de haber destruido todos los Horrocruxes, se encontrará en un dilema al saber que él es el último Horrocruxes.
- Harry será asesinado por el señor oscuro que pensará haber ganado, pero Neville se encargará de "eliminar" a Voldemort para siempre.

Por supuesto esto no significa que todas o alguna de estas teorías sea cierta, sólo que Rowing no se rió de ellas.

Cabe remarcar que se ha confirmado la autenticidad de esta carta.

__________________________________________________________

Que us sembla? comenteu!

:reading: :reading: :reading:
e.n.bou l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 24, 2006 6:20 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

a si, la carta amb angles aqui:

http://www.harrymedia.com/img/details.p ... e_id=13675

(sentu fer doble post, pero ho he fet per una bona causa.

:reading:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: Carta del 7e llibre! SPOILER!! no llegiu si no heu llegi

Entrada Autor: Costa »

e.n.bou ha escrit: Las teorías que Ryan expuso en su carta a Rowling incluían:
- Harry es un Horrocrux.
- RAB es Regulus Black.
- Dumbledore no está muerto.
- Snape es bueno.
- Harry después de haber destruido todos los Horrocruxes, se encontrará en un dilema al saber que él es el último Horrocruxes.
- Harry será asesinado por el señor oscuro que pensará haber ganado, pero Neville se encargará de "eliminar" a Voldemort para siempre.
Jo això de que el Harry sera assessinat pel Voldemort i llavors el Neville matarà a aquest ho he pensat, perquè mon cosí (que el vaig enganxar a Harry Potter) em va fer veure que podria ser veritat, perquè, per què precisament el Neville és qui també pot ser la persona que mati a Voldemort segons la profecia? I, algo de Gryffindor el pobre ha de tenir... sinó pensaré que el Barret anava malament en aquell moment...
Les teories molt desorbitades no son, és possible que alguna sigui veritat.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Re: Carta del 7e llibre! SPOILER!! no llegiu si no heu llegi

Entrada Autor: BeTu »

Costa ha escrit:
e.n.bou ha escrit: Las teorías que Ryan expuso en su carta a Rowling incluían:
- Harry es un Horrocrux.
- RAB es Regulus Black.
- Dumbledore no está muerto.
- Snape es bueno.
- Harry después de haber destruido todos los Horrocruxes, se encontrará en un dilema al saber que él es el último Horrocruxes.
- Harry será asesinado por el señor oscuro que pensará haber ganado, pero Neville se encargará de "eliminar" a Voldemort para siempre.
Jo això de que el Harry sera assessinat pel Voldemort i llavors el Neville matarà a aquest ho he pensat, perquè mon cosí (que el vaig enganxar a Harry Potter) em va fer veure que podria ser veritat, perquè, per què precisament el Neville és qui també pot ser la persona que mati a Voldemort segons la profecia? I, algo de Gryffindor el pobre ha de tenir... sinó pensaré que el Barret anava malament en aquell moment...
Les teories molt desorbitades no son, és possible que alguna sigui veritat.
Jo també penso aixi, perdoneu que no posi res més però és que és justament el que ha dit...
Imatge

Avatar de l’usuari
Joel SO
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dc. març 02, 2005 6:27 pm

Entrada Autor: Joel SO »

pro que mesteu dien aixo de que el harry el matin ... mmm pasa pero que el Neville mati al voldemort no macava de sembla gaire correcte... no se queda mol malament, yo que se no ma agradat.

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Jo no penso que la Joanne Kathleen Rowling l'assessini... però crec que si ue matarà al Voldemort, que el Dumbledore no està mort i que, a nmés ñ'Snape és bo, però les altres... el Neville matant al Voldemort??? U.u'

Massa!! :boohoo:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

i no pot ser al reves..que el neville sigui el horricreu......ahhhhhh ...podria ser..i lllavors el voldy el mata i llavors en harry mata al voldy.

weno no xe..pero jo crec el mateix que anterior missatge del massa_hpfriends.com: a veure quin autor a matat el seu personatge principal? cap no? pos ja esta... weno no xe, jo penso aixo.

dew;)
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

pero a la profecia deia clarament que: ''cap dels dos no pot viure sense que l'altre visqui'', aixo tmbe vol dir... que els dos moriran en un duel final!!! waaaa! en harry morira! tots moriran!!! es l'apocalipsi!!!!!!!!.... wenu... pero la joane va dir que no es va riure, no va dir en cap moment de que fosin certeres.
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

La profecia no és 100% fiable, en Dumbledore ne el 6è llibre ja diu que una profecia per si sola no és res, si en Voldemort no s'hagués assebentat que existia una sobre ell, no hauria passat res. D'altra banda, les paraules que fa servir la Rowling (en la versió original) tant pot significar que ha de morir una persona com que han de morir els dos. Penseu que una profecia es pot modificar (de que em sona això? :lol: ) o bé no succeir, o això crec que jo.

Avatar de l’usuari
claudia_granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 8:13 pm
Ubicació: limbhad

Entrada Autor: claudia_granger »

Em sona estrany pensar que el Neville matara en Voldemort, potser es posible, i me n'alegraria per en Neville però...

I l'altre sobre que en Dumbledore no es mort em sembla més creible . i el de l'Snape que es bo tampoc crec que després del que ha fet les persones canviessim aixi com aixi de ser un dimoni a ser un angelet.
"La vida és una novel·la que mai no acaba bé: el protagonista sempre es mor"

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

e.n.bou ha escrit:pero a la profecia deia clarament que: ''cap dels dos no pot viure sense que l'altre visqui'', aixo tmbe vol dir... que els dos moriran en un duel final!!! waaaa! en harry morira! tots moriran!!!
"cap dels dos pot viure sense que l'altre visqui"?,segur que diu això?,perque jo sempre he entés que la profecia diu que un no pot viure si viu l'altre,és a dir que un ha de matar a l'altre,no diu res de que per matar-ne un ,s'hagi de morir l'altre.
No seria millor dir "cap dels dos pot viure mentre que l'altre visqui" ?
aix!no se ,ja m'estic liant jo soleta!

Ely.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dj. oct. 27, 2005 8:24 pm
Ubicació: algun lloc de per alla

Entrada Autor: Ely. »

Lu de k el Dumbledore no es mort ho havia pensat moltes vegades , i tambe crek k pot ser possible que l'snape pugui ser bo, pero a mi tampoc em queda gens clar lo de la profecia... l'unik k pot se es k un dels dos segur k es mor lu de si els dos es moren no ho se pero espero k no.
tambe hi ha la possibilitat de k el neville mati en voldemort pero realment no ho crec pas (sabent kom es ell ... :wink: )
La mare acabava de treure el mocador.
-Ron tens alguna cosa al nas
-Mare ! Prou !!!
-aha ! ¿El petit roneió té alguna cosa al nassarró ? va dir un dels bessons.

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

Doncs a mi no m'extranya que la Rowling no rigués perquè penso que s'aguanta perfectament, excepte en el cas de que en Dumbledore no estigui mort del tot. Es clar que si entrem en allò que l'autèntica mort és l'oblit i que mentre ets recordat i els teus actes tenen encara ressó en el present...no ets mort del tot....
Això que el Neville matí el Voldemort no és gens descabellat, ja que de fet, des de l'ordre del Fènix se'ns el presenta com un paio valent. I és que una cosa és ser patós, que n'és un rato llarg, però és un Griffyndor de cap a peus.
Valent no és el que no té por, sinó el que en té i la supera. L'altre, el que no té por, no és un valent, és un inconscient...

Per cert, feia temps que no entrava a la web, des de que vaig canviar d'ordinador (abans tenia un Mac de paleolític) i tinc un dubte. El disseny general ha canviat completament?
- Una altra vegada escoltant les notícies?
- Oh, és que són diferents cada dia -va dir en Harry.

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

Si la jo no sa rigut es que pot ser que siguin possibles o que s'assemblen a la historia real. Pero Finalpotter, la profecia del 3r llibre em sembla que es tenia que cumplir obligatoriament. Aixo em fa recordar que en cuapelada li deu una al harry...
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
HèctorPotter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 35
Membre des de: dg. oct. 16, 2005 8:02 pm
Ubicació: Omnipresent: Gran Line, Terra Mitja, Terramar, Alagaësia, Olimp, Hogwarts i Sta Coloma de Gramenet!
Contacta:

Entrada Autor: HèctorPotter »

D totes maneres akest final k ha deduit el xaval d la carta em sembla molt millor k el final (k se suposa k era broma) d k es Harry estigues en coma, etc. Eske de veritat, al sentir aixo em vaig esgarrifar :jawdrop: 8O :o i m vaig cagar n la rowling :shithappens:
Pel k fa a k el Harry sigui 1 horricreu, no ho trobo correcte, perke el llibre diu->l Voldemort sesta fen els 7 horrorcrux i sentera d la profecia, axi dons creu k matar al nano de la profecia (ell creu k es el Harry, tambe pot ser l Neville), potr ser una bona manera d dividir 1 cop mes la seva anima i ferne 1 nou horricreu. No diu k l harry sigui un bon objectiu x ser horrorcrux, sino un bon objectiu x ferne un altre. Menteneu????
Ja seguire raonan dema sobre el k keda, :mrgreen: k tinc son XD
Imatge

I SI CALLES LA BOCA?

Bloquejat