Ja a la venda!!!! Videojoc de l'Orde

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Entrada Autor: Fawkes »

Doncs m'he baixat el joc de Hp5 i me l'he passat sencer. Cal dir que ha millorat molt i molt respecte als altres. Respecte al quart ha millorat en que es pot recórrer un Howarts on no falta cap detall. És el que més han treballat, l'escola, és gegant, està molt ben feta i hi ha elements com ara: bany dels monitors, labavo de la Gemma, Enfermeria, Cabanya d'en Hagrid, Sala de trofeus, les classes respectives, masmorres, sala de Griffindor, dormitori dels nois... Hi surten moltes coses més però poso aquestes perquè veieu lo detallat que està el castell. Per guiar-te per aquest castell gegant disposes del Mapa de Magatotis, que t'ensenya les tasques que has de fer i els llocs on pots anar i si marques un lloc al mapa hi ha unes petjades al terra que t'indiquen el camí més ràpid per arribar-hi. Sense això faries quilòmetres perden-te per l'escola.

També està ple de passadissos secrets i objectes per a arreglar, cremar, atraure, descobrir que et donen punts en forma de papallones daurades.

Quan tens un nombre determinat de punts pots descobrir reportatges on parlen els actors i dissenyadors del joc que expliquen com s'ha fet.

Pel que fa a la màgia també l'han millorat. Els encanteris a diferència d'altres jocs anteriors es fan movent el ratolí, té més mèrit i és més dinàmic. Hi ha els encanteris següents:

Encanteris normals:
Accio: atraure objectes (botó esquerre del ratolí + endarrere)
Depulso: empènyer objectes (botó esquerre + endavant)
Wingardium leviosa: fer levitar objectes ( botó equerre + dreta, esquerra)
Incendio: cremar coses (botó esquerre + endavant i endarrere)
Reparo: reparar-les (botó esquerre + girar en el sentit de les agulles del rellotge.
Reduccio: destrossar-les (botó esquerre + girar en sentit anithorari)

Encanteris de combat:
Expeliarmus: desarmar a l'oponent (botó dret del ratolí + endarrere)
Desmaio: Per fer desmaiar els oponents (botó dret + sentit antihorari)
Protego: Protegir-te d'encanteris dels oponents (botó dret + endavant)
Rictusempra: Per desequilibrar-los (botó dret + amunt i avall)
Petrificus totalus: Per petrificar-los (botó dret + sentit horari)
Levicorpus: Per fer-los levitar de cap per avall (botó dret + dreta, esquerra).

He posat els encanteris perquè es vegi la varietat. Semblen difícils de fer però és fàcil.
Una novetat que m'ha agradat bastant és que si et trobes un alumne d'Slytherin li pots llançar un dels conjurs de combat i el reptes a un duel i això ho pots fer sempre que et doni la gana. També pots embruixar altres alumnes, la qual cosa és útil ja que se senten converses (cosa que dona realisme al joc) i dins de les converses de vegades parlen malament de tu i no està malament petrificar-los o deixar-los penjats de cap per avall.

Les missions són diferents, però a vegades es fan pesades. Clar que tens llibertat per fer-les o deixar-les per més endavant. Això sí, tot i els passadissos secrets has de fer molts quilòmetres recorrent la escola.

El final està molt bé tot i que no és gaire llarg. Lluites com a Sírius i com a Dumbledore. Està currat però trobaria a faltar algunes proves al departament de misteris per a arribar-hi.


EL MILLOR:

* Poder recòrrer l'escola lliurement.

* El castell, està molt millorat.

* Detalls treballats del joc com ara els sorolls, les converses...

* Els personatges tenen un mínim d'inteligència artificial, s'aparten quan els passes pel cantó o se't queden mirant. Si no surten del mig n'hi ha prou que els apuntis amb la vareta i fugen corrent.

* La manera de fer màgia.

* Els gràfics (ja s'havia millorat en el quart i ara segueixen així)

EL PITJOR:

* El joc es fa curt.

* Te l'has de tornar a passar si vols repetir les escenes del final.

* Algunes tasques es fan molt repetitives.

* Buscar els membres de l'ED per tot el castell és cansat a causa de les dimensions d'aquest.

* No hi ha quiddich.

* La càmera, de vegades incòmoda. Jo apostaria més per una càmera al tipus GTA on el personatge és fix i es mou el seu voltant.

----------------------------------------------------------------------------------

Si algú està interessat en descarregar-se'l que ho digui i posaré la manera de fer-ho per obtenir-lo en castellà ja que la majoria de descàrregues és en anglès.

Ho he posat aquí perquè l'altre tema es va tancar.
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
nana_11
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 49
Membre des de: dj. juny 28, 2007 4:14 pm
Contacta:

Entrada Autor: nana_11 »

x cert... se q baixar jocs dinternet i tal esta malament, pero si algu vol el link don baixarse el joc sencer en nomes tres links, ja sabeu!
u dieu, i en un pim pam ho teniu! jeje
ciao
Potser no queda esperança
d'obtenir la llibertat,
però la pàtria que ens imposen
no és la nostra ni ho serà! ||*||

Catalunya unida, Catalunya revolucionària!

Oi!

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

Doncs jo me l'he baixat XD

Es genial! El que els faltava als altres jocs ho té aquest.. alló de que sempre t'obligaven a fer la tarea que ells deien, doncs no, en aquest pots anar a lo lliure, mires el mapa de magatotis i allà tens la llista del que has de fer.. I pots anar a explorar Hogwarts i tal.. està molt béé^^
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
nana_11
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 49
Membre des de: dj. juny 28, 2007 4:14 pm
Contacta:

Entrada Autor: nana_11 »

pos jo me passat el d la PSP, q el d pc hi ha una part q no puc passarmela... pro buen, crec q es un error del joc, q es dinternet, i clar, pos...
Potser no queda esperança
d'obtenir la llibertat,
però la pàtria que ens imposen
no és la nostra ni ho serà! ||*||

Catalunya unida, Catalunya revolucionària!

Oi!

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Ja me'l vaig passar fa temps, pero no es pot anar amb l'escombra per volar per Hogwarts (com en el 2n joc, o en el 3er amb l'hipogrif), és que m'encantava volar y veure Hogwarts des de dalt, i més ara amb aquests gràfics :D (ojalá ho haguessin posat).
Imatge

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Jo no tinc el videojoc complet, però hem vaig baixar la demo fa poc i no està gens malament. Això si, hem va semblar una mica avorrida més que res perquè no és el mateix levitar coses al pati d'Hogwarts que lluitar en el Ministeri de Màgia. He de suposar que complet ha d'estar molt guay, però la part que vaig jugar jo em va semblar graciosa però poc emocionant.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Bloquejat