Banda Sonora

Aquí comenta la quarta pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Jo també ho puc sentir. Bé... les cançons aquestes són... diferents. Suposo que volien fer una cosa diferent.
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Oh, ho podeu sentir perquè degut a les peticions de moltes webs ho han tornat a posar. ^^

I... John Williams Foreveeeer... :o :o :cry: :cry:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Luna007
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 03, 2005 7:00 am
Nom: Mireia
Ubicació: Castelldefels

Entrada Autor: Luna007 »

xro q es aixo?????????? :jawdrop: xq han hagut d treure al john williams???????? Hi ha moltes cançons q no semblen x a 1 peli d harry potter. S'ho a flipat 1 mica no? Sort q la "foreign visitors arrive" te 1 versio dl hedwig theme
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Marcel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: ds. nov. 26, 2005 1:27 am
Ubicació: Barcelona (a tocar de l'obra inacabada de Gaudí)

Entrada Autor: Marcel »

Hola, k tal? És la primera vegada que escric, fa poc que us conec, però la pàgina web em sembla fantàstica.

John Williams no segueix perquè aquest any em sembla que se li sol·lapava Harry Potter amb Memòries d'una Geisha i, aix, no ho sé, potser s'haurà decantat per aquesta, o potser ja estava cansat de HP...

Sobre la banda sonora de Patrick Doyle, em sembla que ha fet un molt bon treball. El que hauria estat un error és el que fan molts compositors poc creatius: agafen els temes més principals, n'afegeixen algun de nou, i mantenen massa fidelment l'estil de l'anterior músic en comptes de buscar o plasmar el seu propi. En aquest sentit, Patrick Doyle ha deixat de banda el fet per Williams, i ha creat la banda sonora ORIGINAL; això sí, mantenint les notes principals de "Hedwig's theme", per seguir una línia coherent. Els valsos són magnífics, l'himne de Hogwarts, també, i el tema d'amor de Harry Potter brilla per sí sol.

A més, la música queda molt integrada en la pel·lícula, sense excessives ganes de fer-se notar; no molesta, perquè ens entenguem, però quan apareix és d'agraïr. Per sort, les horribles cançons del final del CD, a la peli sonen poquet... He de reconèixer, però, que hagués preferit el meu admirat John Williams, que segur que encara podia tenir moltes coses per aportar.

.::Mistral::.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 11:17 pm
Ubicació: En el cercle de Cavallers de la Mort

Entrada Autor: .::Mistral::. »

Les he intentat baixar de l'emule, però de moment l'unic que he pogut fer es escolar.les a traves d'una pàgina web....
Imatge

Avatar de l’usuari
heavy_metal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 129
Membre des de: dj. abr. 15, 2004 2:00 am
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: heavy_metal »

a mi m'ha decepcionat molt que no fóra John Williams (el gran mestre de les bandes sonores) qui fera la BSO. Sempre he admirat el treball de Williams i la banda sonora de la primera pel·lícula de Harry fou un gran treball. En canvi la segona (el treball de william ross no m'agradà gens) i la tercera (no se que li passaria a Williams) me deixaren molt que dessitjar.
El meu país? el Valencià

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

algu te la musica de la canço k toquen abans del laberint em sembla k es diu hogwart's martch o algo x lestil?
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

am la del hipogrif no si an matat gaire, no?
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

lunalovegood ha escrit:am la del hipogrif no si an matat gaire, no?
Si no m'equivoco la de l'Hipogrif esta nominada a millor canço pels no me'n recordo que :oops: :oops: :oops:

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

weno, segur k i a coses pitjors
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

mm

sabeu quant val?

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

.::Mistral::. ha escrit:Les he intentat baixar de l'emule, però de moment l'unic que he pogut fer es escolar.les a traves d'una pàgina web....
Podries dir la pagina web, sisplau? :pray:
Merci!
Getta91 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 15, 2007 4:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

siiiiiiiiiiiiiiiiiiii, plis!es k no men recordo x mol k u intenti i fa molts rabia! :x
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

La web on es podia escoltar la BSO ja no està disponible...

I l'horribilitat del Do The Hippogriff és candidata a ser nominada a l'Oscar a la millor cançó original.


Si el Doyle aquest guanya res per la BSO, no havent guanyat RES el Williams, em tiro pel balcó. ¬¬
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Re: Banda Sonora

Entrada Autor: Uriel Michaels »

Padfoot ha escrit:
1. The Story Continues
25. Foreign Visitors Arrive
6. The Goblet Of Fire
7. Rita Skeeter
810. Golden Egg
11. Neville's Waltz
12. Harry In Winter
13. Potter Waltz
19. Death Of Cedric
21. Hogwarts' Hymn
22. Do The Hippogriff
23. This Is The Night
24. Magic Works
kestes son les millors!!!! ma agradat molt mes el Partick Doyle q el John Williams!!!

Bloquejat