Puc dir sense vergonya: NO, no m'agradat la quarta peli!!!!

Aquí comenta la quarta pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Entrada Autor: Fawkes »

Jo estic dacord amb tu. En casi tot.

Ja he publicat un tema explicant xk no em va agradar...

Coincideixo amb tu en algunes coses: Com ara lo de la escena de la Gemma... fa pena. Lo de la mort de'n Mauch molt confus... I per molt que s'hagi millorat l'aire infantil jo crec k encara en continua tenint... te una clara influencia xk la van a veure molts nens.
Ja se que es una pel·li i no vas a veure el mateix del llibre. Vull posar un exemple: El senyor dels anells: l'adaptació és molt més bona que la de Harry Potter. M'he llegit els llibres i tot i així em varen encantar les pel·lis.

Clar i si busquem la causa d'això pot ser que El senyor dels Anells es una novel·la dirigida cap a un altre tipus de public i per això no varen tenir por a la hora d'adaptar-la.

En canvi Harry Potter... sempre hi ha d'haver escenes gracioses... lo de k surt Voldemort tampoc poden fer que fagi cagar de por...

No ho se... a part de les mancances que li he vist en referència al llibre el que m'ha agradat menys es aquesta adaptacio que fan que sembla que els hi fagi por fer la peli massa forta...

I de la tercera peli no vaig pensar el mateix: devia ser xk no m'esperava tant. Aqui com que el llibre era mes fort em pensava que ja no s'hi mirarien tant i k farien el que haguessin de fer sense vigilar si la feien massa forta xo klar... K s'hi fara.

Harry Potter ja ha pillat una fama massa infantil no se per a quina rao i es inevitable que la aniran a veure nens de 7 i 8 anys; per tant no poden fer una peli molt forta... Xo a mi m'agradaria que no es trenques l'esperit del llibre.
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Bloquejat