Puc dir sense vergonya: NO, no m'agradat la quarta peli!!!!

Aquí comenta la quarta pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Primula_de_Hufflepuff
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 10
Membre des de: dl. abr. 25, 2005 1:17 pm
Ubicació: El Bosc Prohibit
Contacta:

Puc dir sense vergonya: NO, no m'agradat la quarta peli!!!!

Entrada Autor: Primula_de_Hufflepuff »

Sé que ja hi ha un post de crítica, però som tan poquets, o alsm eys ho sembla, els que ho hem passat malament veient la quarta pel·li que ho creia necessari (sinó els administradors del fòrum que facin el que creguin convenient). No és ja que la pel·li no s'assembli al llibre, és que em sembla molt i molt dolenta!!

Que més hagués volgut jo que m' hagués agradat!! T_T Però és que no li trobo gairebé res bo. Només el Voldemort (que curiosament no agrada a quasi ningú i jo trobo bestial al Fiennes!!!), el drac i els efectes especials, ah, i la roba de les Beauxbatons, molt cuca ^^. La resta em sembla una broma de mal gust :roll:

Buff, si em poso a dir tot el que no m'agrada em queda la parrafada de ma vida! Així destaco, gran part dels diàlegs els vaig trobar estúpids, que s'hagin menjat el trauma públic del Hagrid amb la seva ascendència de gegant (deixant la Rita Skeeter com a un personatge del tot inútil a la peli), la vergonyosa escena de la Mirtle amb el Harry a la banyera, digna de qualsevol peli de Pajares i Esteso, el muntatge de la peli, tot retallat i enganxat gairebé sense sentit, com un videoclip cutre, el moment cortilandia de la cançó de les sirenes, el Sirius a les cendres enceses com si fos una patata, el mal lloc en que van possar la Fleur, com si fos una nyicris, el vestit hortera de la Hermione al ball, la presentació de les escoles, quines coreografies!!... :shock: Buf, no segueixo que em poso malalta!! I amés ja he fet parrafada, ho sento... :oops:

De debó, m'hagués fet tan feliç que m'agradés com a la majoria, però vaig sortir traumatitzada del cinema :cry: . Així com vaig sortir super contenta de veure la tercera, amb aquesta.. bé, ja ho veieu.

Aclareixo que aquesta és la meva opinió, ben humil, però meva :roll:

Algú més la comparteix? Si us plau, si hi ha algú que no es talli, ho digui i ho raoni!!
Hufflepuff! Hufflepuff! Hufflepuff!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Home, a mi m'ha agradat, però tot són opinions i la teva és tant acceptable com la de qualsevol! :wink:

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

Quantes vegades l'has vist? A veure... crec que dir que no t''ha agrdat gens ni mica és una exegeració... existeixen pelis molt més dolentes que segur que no és criticat tant..

Doncs a mi m'agrada la presentació de les escoles!! És cert que és diferent que el llibre.. però pensa que la peli està pensada per gent que no els ha llegit!! I que tot ha d'estar molt exagerat, molt caracteritzat!! Sinó no tindries temps de conèixer els personatges!
No sé... a més és molt divertida.

És cert que la primera vegada que la vaig veure em va decepcionar... però la segona m'ho vaqig passar molt bé!

Suposo que tot és qüestió de gustos.. però si només l'has vist un cop et recomano que la tornis a veure i et relaxis... eh? No li busqyis tants de defectes... bé si els BARRETS DELS CAVALLERS DE LA MORT!! jajjajjaj això si que és ridícul!!

Ah si i això de la final... on és eh? tant de drac tant de drac... sempre és el harry qui s'endu el protagonisme...

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Bé, però malament!

Entrada Autor: Getta91 »

Doncs trobo que tens molta raó, perquè a veure, el que han fet està bé, però no és el que tocava. Si no t'has llegit el llibre dius osti la pelicula no ha estat malament, però si te l'has llegit...bé, igualment aquest tema jo ja el deixo de banda i ara hi haurà algú que em contestarà que no es pot comparar el llibre amb la pel·licula però...vale que només és una adaptació i que han de retallar, però de retallar a posar diàlegs que....no se que millor que no hi fossin i haguessin surtit altres coses. La veritat em vaig petar de riure per no plorar quan l'Hermione li diu al Harry:
-Victor es solo físico...
i es peten... :roll: buff no sé. La veritat la primera peli em va agradar molt, perquè seguia bastant el llibre, la segona no em va agradar tant perquè de fet, el segon llibre és el que menys m'agrada i la tercera vaig sortir tan satisfeta o més que la primera perquè havien escurçat, però ho havien fet molt bé. No es van deixar res que cregui que hi hauria de ser.
A la quarta no sé....on és la Winky per exemple? esperava trobar-la... :cry:
És una opinió i podeu dir lo contrari com també podeu recolzar-la. Ara ja dic però, que el que van fer ho van fer molt bé: el drac crec que està molt ben fet, per exemple i vaja que el que surt està bé, però potser no tot és el que hauria de sortir i s'han deixat coses.
Una mica de rollo tb....sorry! xd :riure:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Primula_de_Hufflepuff
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 10
Membre des de: dl. abr. 25, 2005 1:17 pm
Ubicació: El Bosc Prohibit
Contacta:

Entrada Autor: Primula_de_Hufflepuff »

Ja sabia jo que se'm menjarien amb aquest post... :roll: La vaig anar a veure amb la millor de les predisposicions, separant el llibre de la peli, però insisteixo en que és dolenta i està mal muntada i si torno a pagar per veure-la al cinema potser em donarà un tabardillo.

Només m'agradaria saber si hi ha algú que pensa com jo, perquè compartim penes :P
Hufflepuff! Hufflepuff! Hufflepuff!

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Òndia, sí, lo dels cavallers de la mort és l'hòstia... semblen aquells que surten a la processó aquella de setmana santa... com es diuen? En fi, tan se val espero que sapigueu quins dic! Amb el barret aquell... és el primer que vaig pensar en els monigotes aquells de lo de setmana santa :riure:

P.D: Com ja he dit abans, sí que opino com tu, crec que el que hi ha a la peli està ben fet, però vaig sortir decebuda...espero una millora considerable a la cinquena perquè el llibre em va encantar i si la peli és molt xorres...em decepcionarà més que aquesta que el quart llibre, pos mira... un més.
Getta91 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 15, 2007 4:27 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Gemms
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 147
Membre des de: dc. set. 29, 2004 7:00 am
Nom: Gemma
Ubicació: Vilanova i l Geltrú: mooolt a prop de la platja. Es pot dir que és casa meva XD

Entrada Autor: Gemms »

Doncs a mi em va agradar. Penso igual, que el k van fer ho van fer bé, o molt bé. El drac i els afectes especials de l'aigua... Una cosa si qie dic que l'escena del bany amb la Gemma Gemec és una mica penosa... bé´, una mica però tu... la Xo també és una mica penosa... no surt lo del PET però el k han fet està molt bé. I pensa que un llibre de tantes pàgines no es pot fer curtet. Són 2h i 30m de peli. Tot i que a mi no m'hauria fet res estar-mi moltíssim més temps, però llavors haurien trigat més a fer-la i hauriem trigat més a veure-la.

Però tot és questió d'opinions.

GOC :flame:
-No es preocupi, professor Dumbledore.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Gemms ha escrit:Doncs a mi em va agradar. Penso igual, que el k van fer ho van fer bé, o molt bé. El drac i els afectes especials de l'aigua... Una cosa si qie dic que l'escena del bany amb la Gemma Gemec és una mica penosa... bé´, una mica però tu... la Xo també és una mica penosa... no surt lo del PET però el k han fet està molt bé. I pensa que un llibre de tantes pàgines no es pot fer curtet. Són 2h i 30m de peli. Tot i que a mi no m'hauria fet res estar-mi moltíssim més temps, però llavors haurien trigat més a fer-la i hauriem trigat més a veure-la.

Però tot és questió d'opinions.

GOC :flame:

Per cert, Gemms, a veure quan continues la teva FF, que m'està agradant moltíssim i tinc ganes que continuï! No siguis cruel! xD :)
Getta91 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 15, 2007 4:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

que no que els barrets són ridículs!! se suposa que els cavallers van encaputxats (aquí ja suposo que es tela) i no em un cucurtxo de plàtic rígid!!

que li falten moltíssimes coses? si Que canvia moltissimes altres? també és cert

mmm ja que heu citat el vestit de l'Hermione doncs és una inventada!! se suposa que van amb túniques i no vestits muggles de nit... però com he dit abans la peli està pensada per gent que no s'hagi llegit el llibre... així els vestits muggles fan que tot sigui més proper com seria una festa a la muggle...
per cert el harry i el ron són uns sosos!! patètic!

Avatar de l’usuari
Sergi
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:13 am
Ubicació: Baetulo baetulensis

Entrada Autor: Sergi »

jo, s'ha de ser molt friki x k no t'agradi la peli, esperaves algo rollo Casablanca? una fita k kedes marcada a la historia del cinema?

P.D.:Toca-la un altre cop, Harry... :lol:
visiteu el meu blog! Sobretot si us agrada el basket...

http://tiki-taka.blog.com/

Avatar de l’usuari
marta_draco
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 58
Membre des de: ds. oct. 15, 2005 10:08 pm

Entrada Autor: marta_draco »

a mi com pel·lícuña m'agrada, pels efectes i tot això, però si ho compar'ho amb el llibre estic desebuda.
La primera vegada la vaig veure, vaig pensar que per això habia esperat tant.
Però la vegada, com que ja sabia de que hiba la peli, doncs vaig disfrutar molt i em va agradar.

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Doncs jo es totalment el contrari, la primera i la segona és la major aberració del cinema en anys .... són pitjor que jurassick park 3 KE JA ÉS DIR.

Jo no esperava molt de la quarta peli, jo no anava a escoltar com llegeixen un llibre, per això ja tinc el llibre, esperava un mica de decència i dignificacció de HARRY POTTER, I HO HAN FET, t'ho diu el webmaster :mrgreen: que harry potter es la seva creu.

SAPS que han fet les primeres pelis? han fet que Harry Potter, fós vist com a un fenòmen totalment infantil, i no m'extranya són patètiques!!!!!!!!!!! (HEU VIST KIN FIL D'ARGUMENT TENEN? ES TANT SIMPEL QUE FA PLORAR) , després no us extrenyeu que hi ha gent que li fa vergonya dir que segueix Harry Potter.

:rage:

Algun cosa està canviant a les pel·lícula,com a curositat : a la sala on vaig anar a veure harry potter 4 per segona vegada, la mainada acabés plorant i suplicant l'acabament de la pel·lcula és un síntoma de cambi!

Proposo una crema de pelis 1 i 2! :pray:

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Aleee Jomast, tampoc fa falta cremar-les! :lol:
Hòstia, és veritat lo dels nens petits?
És tan forta la peli per segons quina edat? :|
Getta91 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 15, 2007 4:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Primula_de_Hufflepuff
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 10
Membre des de: dl. abr. 25, 2005 1:17 pm
Ubicació: El Bosc Prohibit
Contacta:

Entrada Autor: Primula_de_Hufflepuff »

Crema de la primera i la segona peli??!! Com et passes! XD

Jo crec que el nivell de maduresa havia d'anar creixent amb el prota que és el Harry, i la Rowling ho aconsegueix magníficament als seus llibres. Les tres primeres pelis ho aconsegueixen reflectir molt bé, aquest esperit i considero que són pelis molt ben fetes, excloint el fet que algú que s'hagi llegir els llibres no s'assabenti de la misa a la meitat... Però això és un altre tema.

A la tercera, aquesta atmosfera fosca, amb la fotografia, com van fer els demèntors i tota la pesca s'aconsegueix de bon tros i el resultat és de molt bona qualitat (Cuarón torna!!! T_T). Se suposa que a la quarta havia de ser tot encara més adult i han fet un cortilandia de retalla i enganxa!! :evil: Per cert, l'HPConan pot tenir la seva opinió que jo tinc la meva, igual de vàlides són una i l'altra. :wink:

Encara no entenc com no hi ha molts més fans del món Harry Potter indignats amb aquesta quarta entrega... Hi ha molts, jo hi he parlat fora de fòrums, però també n'hi ha que no s'atreveixen a dir l'opinió contrària a la de la majoria...

Els/les que esteu encantats/des amb la quarta entrega, enhorabona, us envejo moltíssim, de debó. És molt trist sortir del cinema, de veure la pel·li que més esperaves durant més d'un any i descobrir que és molt i molt dolenta... :(


Per cert, Getta91 em fa molt feliç que en aquest fòrum hi hagi algú que m'entengui :happycry: jejeje...
Hufflepuff! Hufflepuff! Hufflepuff!

Avatar de l’usuari
Gemms
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 147
Membre des de: dc. set. 29, 2004 7:00 am
Nom: Gemma
Ubicació: Vilanova i l Geltrú: mooolt a prop de la platja. Es pot dir que és casa meva XD

Entrada Autor: Gemms »

Tothom té dret a pensar el k vulgui. Si jo hagués sortit del cinema i m'hagués comensat a pensar tooooot el k no sortia, no hagués acabat fins l'endamà, però si t'ho mires com a peli crec que està molt bé. Jo no critico la teva opinió, ni molt menys, però jo crec que una cosa és la peli i l'altre el llibre, això ningú ho pot negar. Millor el llibre, però millor la peli, no se si m'explico.
En el llibre et pots imaginar tu els personatges i a més, sempre és molt més complert. Però la peli es fa el k es pot, i si es fa es perk la JKRowling creu que es pot fer.

Tot i k els cavallers de la mort si k em va desepcionar i li van donar poca importancia al Lucius de cavaller i a l'escena en si, va passar tot molt depressa.

CONCLUSIÓ:no és el mateix un llibre k una peli i no en podem esperar el mateix.
-No es preocupi, professor Dumbledore.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.

Bloquejat