Com us sentiu després de la mort d'en Dumbledore

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Que et sembla que hagi palmat en dumbly?

Fatal, per dins estic destrossat
50
35%
JKR preparet... aixo no tu perdono...
26
18%
definitivament, el 7e llibre sense ell estara buit..
41
28%
ni b ni malamen... me la suda
9
6%
ome.. es veia a venir feia tems. no em fa res
16
11%
conten... era massa vell xD
0
No hi ha cap vot
contentissim, mai ma caigut be.. (setciencies)
2
1%
 
Vots totals: 144

Avatar de l’usuari
uri bel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 76
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 2:47 pm
Ubicació: granolleig

Entrada Autor: uri bel »

Dns jo he posat k crec k el 7e llibre estara buit sense ell. No se, mai m'havia entusiasmat, po trobu k al 6è llibre sel veu més vulnerable i humà que mai, al estar més dèbil. Sobretot em va fer patir la escena en la que s'ha de beure aquell líquid verd (x cert, algú sap k s???). Me la vax llegir en angles, po =ment no sabia k passaria.
No se, al final li vaig acabar agafant carinyu.
She makes me feel like a kid in a candy shop

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

wenas gent! aques el trobo un tema molt encertat! ami sincerament m'ha desrossat, xo en el fons m'ha agradat xk aixo dona emocio al llibre, xfi en harry se sabra desenvolupar tot i aveure com acaba. sincerament, m'agradaria que en harry i en voldemort morissin en combat, sincerament, m'encanten els finals tragics, encara que despres segur que ploro. no se jo sok axi d'estrany!
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
uri bel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 76
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 2:47 pm
Ubicació: granolleig

Entrada Autor: uri bel »

Però seria una mica bestia matar als dos, no? Anda, Harry mort, Voldy mort, Dumbledore mort, Cedric mort, la del carret del tren morta (s broma, vaya anada d'olla ¬¬')
Jo crec k nu s moriran els dos, nu+ un. Imaginat k s mor el Harry!! Home, nu sep, es k encara trobu k sta poc preparat. Com no s'hu curri mes, u tindra xungu a la batalla final. Ara, como la Rowling no ens posi la batalla final la mato!!!

PD: moderadors, hu sentu x haver-me desviat del tema :oops:
She makes me feel like a kid in a candy shop

Avatar de l’usuari
claudia_granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 8:13 pm
Ubicació: limbhad

Entrada Autor: claudia_granger »

A mi em queia bé en Dumbly, però tampoc m'ha "afectat" gaire la seva mort. i això de que el 6è no tindra tanta acció no crec que sigui: ja tindrem altres assumptes amb que preocupar-nos. Però bé, també es veia venir.

Vinga dew.
"La vida és una novel·la que mai no acaba bé: el protagonista sempre es mor"

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

jajja la dl carret dl tren ¬¬ pos la vritat esk molaria k asaltessin el hogwarts express molaria molt i mes victimes. posats a dir, k mori el dudley o millor els del nitrepid bus, l'stan senspaga x gilipollas
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

SEMPRE PASSA EL MATEIX!!!

Al Senyor dela Anells 1 el Gàndalf tampoc acaba b, pro akest es salva... El Dumbiu no ho se.

Fa molta pena kuan es moren els iaios.

Pro em fa mes pensa les coses que diuen depres de que la gent es mori. X ex:
- Kuan els Harry vol star mort perque diu "i aixi podre tornar a veure el Sirius" weeeeeee! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
- Kuan es mor el Dumbi, que el Hagirid diu que Hogwards era casa seva, pro sense el Dumbi... Weeeee! :cry: :cry: :cry: :cry:

Que ploramikes k soc!!! :|

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

Lena ha escrit: SEMPRE PASSA EL MATEIX!!!

Al Senyor dela Anells 1 el Gàndalf tampoc acaba b, pro akest es salva... El Dumbiu no ho se.

Fa molta pena kuan es moren els iaios.

Pro em fa mes pensa les coses que diuen depres de que la gent es mori. X ex:
- Kuan els Harry vol star mort perque diu "i aixi podre tornar a veure el Sirius" weeeeeee! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
- Kuan es mor el Dumbi, que el Hagirid diu que Hogwards era casa seva, pro sense el Dumbi... Weeeee! :cry: :cry: :cry: :cry:

Que ploramikes k soc!!! :|

tens rao.....amb en gandalf jo vai plorar :lol: am en sirius, no vegis, vaig tenir una deptre durant 2 o 3 mesos
i en dumblie encara em dura la depre i mira que vaig acabar el llibre a finas de febrer :P
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Entrada Autor: kumi »

Yo he posat lu de Fatal...nosekemes. SK es mooooooool fort e'' yo vai plorar i axo k no havia plorat mai a un llibre po esk em vai emocionar mol :oops: espero k al sewen llibre sel vengi kom es mereix pk sino... :evil: :evil: :evil:

Avatar de l’usuari
Sdaraniel
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 04, 2007 8:20 pm
Rang: Nena innocent
Ubicació: Fins ara Betlan, però ara ja BARCELONA
Contacta:

Entrada Autor: Sdaraniel »

A mi em va saber molt greu que morís en Dumbledore i no m'ho esperava. He votat tal com hem vaig quedar al final del sisé. Amb ganes de carregar-me la rowling. Vale es molt exagerat pero es la que més m'agrada. Tot i que quan hi paro a pensar, era llògic que el Harry es quedés sense el seu protector perqué ara s'acosta el duel final. Pero aixó no treu que em quan hi penso em senti malament. Petons
Sdaraniel l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 08, 2008 10:58 am, en total s’ha editat 2 vegades.
"Un conte de fades"

Sdage65: (Ge65 i jo)
"L'esperat final" ENS DIRAN PAGESOS, ENS DIRAN CAMPEROLS, PERÒ MAI FILLS DE P... PERQUÈ NO SOM ESPANYOLS

http://semqhpc.foroespana.com/index.htm

Avatar de l’usuari
els grans magatzams
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dc. març 08, 2006 10:21 pm
Ubicació: Amb l´exercit del dumbledore

Entrada Autor: els grans magatzams »

Jo he votat que sense ell estarà buit el seté llibre, sense ell, sense en sirius...La van palmant un darrere l´altre.
els grans magatzams l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 21, 2011 2:27 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
annmapo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 9:11 pm
Ubicació: a casa meva!
Contacta:

Entrada Autor: annmapo »

jo tambe he votat q estara buit el llibre. Encara q es posi mes interesant, q es un llibre de harry potter sense el discurs final den dumbledore?
Sempre n'hi havia hagut un..

No m'enrecordo si vaig plorar... Ostres k fort! 8O
--> a l'estiu tota cuca viu <-- http://s4.gladiatus.es/game/c.php?uid=22704
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

annmapo ha escrit:jo tambe he votat q estara buit el llibre. Encara q es posi mes interesant, q es un llibre de harry potter sense el discurs final den dumbledore?
Sempre n'hi havia hagut un..

No m'enrecordo si vaig plorar... Ostres k fort! 8O
Però si en Harry mort (o això vull que passi), a qui li hauria de fer el discurs? Per mi en Dumbledore ni que estigués viu en el setè no tindria l'oportunitat de fer el seu discurset.

Avatar de l’usuari
HP_yandrak
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 29
Membre des de: dv. oct. 05, 2007 8:57 pm
Nom: Pablo
Ubicació: Alagaësia

Re: Com us sentiu després de la mort d'en Dumbledore

Entrada Autor: HP_yandrak »

Com encara no m'he llegit el seté dic que no se com se les arreclara el harry sense ell que l'ajudi a buscar i destruir els urricreus. He botat que el sete llibre estarà buit sense ell
"En harry va allargar la mà, vaposar-li bé les ulleres de muntura de mitja sobre el nas aguilenc i li va eixugar amb la màniga un regalim de sang que li vaixaba de la boca"

Avatar de l’usuari
Tanit
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 56
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 8:50 pm
Nom: Júlia
Ubicació: Cabanya del Hagrid

Re: Com us sentiu després de la mort d'en Dumbledore

Entrada Autor: Tanit »

Potser em direu innocent però no m'ho esperava en absolut i em va deixar planxada!!!!!
I plorant a raig fet!!!!!
Després de la mort del Sírius pensava que la JKR no em podia enfonsar més, però si!! Pobre Harry...això si que són dos pérdues incalculables...
Ho vaig passar fatal tot el tros que dura el llibre després de la seva mort, enterro....us juro que era com si de sobte m'haguessin tret l'essència del llibre!!

Sobretot ara que en Dumbledore i el Harry havien adquirit una relació més propera. Ja feia anys que es veia que el Dumbledore tenia un estima molt especial pel Harry però en aquest últim llibre era claríssim la relació que estaven creant. Hi ha frases i converses molt boniques entre ells dos al llarg dels llibres i sobretot al últim. Sembla realment que el Dumbledore li passi el torn el Harry, li transmeti la seva experiència i el deixi sol perquè actui ell. snif....! :cry:


El trobaré a faltar... la seva inteligència, el seu talent, la seva seguretat, la seva classe, la seva elegància, aquell puntet de tocat de l'ala, per sort crec que el Harry ha aprés d'ell i el podrem veure reflexat en els seus actes, això espero!!...
Quin gran home l'Albus Dumbledore!!!

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Re: Com us sentiu després de la mort d'en Dumbledore

Entrada Autor: Enllunada16 »

Jo al acabar el capitol em vaig quedar en plan que que?? 8O 8O
Vaig llergir-ho com tres vegades perquè no m'ho creia...
I en el moment em va fer molta pena,però quan més més va ser a l'enterrament...Quan van caminant i en Harry va pensant en tot el que li queda per fer...i que sense en Dumbledore és molt més complicat... Tinc ganes de veure com quedarà el setè sense ell.
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Bloquejat