Kin personatge no suportarieu k morís?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Krys
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dj. març 02, 2006 11:11 pm
Ubicació: Inca-Mallorca

Entrada Autor: Krys »

doncs a mi no m´agrdaria k es moris ningu, excepte el Voldemort i tota la seva tropa. Si es moris algun dels personatges principals, doncs kina merda d final. trob k kedaria molt malament... xro el k tampoc no es vull k es mori x res del mon es el meu Malfoy!!! si es mor, cremo el 7è llibre!!!

Avatar de l’usuari
julia figueras
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: ds. ago. 06, 2005 12:19 pm
Ubicació: idhun(altre mon)

Entrada Autor: julia figueras »

els meus personatges preferits ja els ha matat...pobret Sirius...pobre Dumbledore....la k si que vull k es mori és la Bel.latrix,vull k en Harry la toruri:k li envii tant crucio fins k es quedi sense veiu de tant cridar!llavors k la torturi de totes les maneres muggles possibles!k pilli un ganivet i li faci talls per tot el cos i k llavors i posi vinagre a dins o sal o k li fes algu k la fes sufrir de veritat!i llavors res de matarla,la mort seria un privilegi i a aquella ni hola.llavors en Voldemort k tmbe la palmes,l'Snape x suposat,l'umbridge,en fudge,x suposat tots els cavallers de la mort,la rita sketter...pero k ni en murri ni en llopin ni lamcgonagallni en harry,la giny,elsWeasley i en hagrid els toquin.
algu sap com es posen imatges???????

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

a veure si haig de triar... preferixo que no es mori ningu dels BONS... els DOLENTS, ja els poden matar a tots... pero aveure, el sete llibre es aqui, el final de Hp (la saga vull dir) es aqui, un descans per la j.k.rowling? no xe... pero algu important haura de matar, algu o potser mes d'algu.... np se pero em faria molt de mal que es moris en lupin o la nimfadora... ells son la parella -jove adulta- que queda... en lupin era amic den sirius en james la lily en dumbledore... logicament si es moris algun altre personatge: enga toda la fabrica la clinex al sofa...
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

Juas, no soportaria k es moris Snape,pero segur k la palma...pobret...les bones estones k ens ha fet passar...jajaja.Pero crec k en aket llibre la Rowling matara a bastants persons.Per començar,el Voldy.Despres, Snape segur k tmbe.Harry...te bastants numeros.Algu de la familia Weasley tmbe segur k palma...i si l'escola no s'obre,hagrid no se k fara.Mort Dumbledore i l'escola chapada,a ell no li keda res...aviam k passa
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

A mi n magradaria k s moris l llopin, l neville, l Harry o l Ginny
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
els grans magatzams
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dc. març 08, 2006 10:21 pm
Ubicació: Amb l´exercit del dumbledore

Entrada Autor: els grans magatzams »

Missatge editat per l'usuari
els grans magatzams l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 21, 2011 2:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

En Hagrid, o l'Hermione, no vull que es morin mai!!!!
que es mori en draco també em sabria greu, xo l'Snape no crec que em sabes gaire greu no se.
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Si no mor ningu dels bons, la Rowling ens estara insultant. La saga de Harry Potter esta plena de morts i dir que no l'ha de palmar ningu dels bons es rebaixar la historia al nivell de conte infantil per la canalla petita que esta aprenent a llegir. Ultimament trobo que un final trist es molt mes precios que un d'alegre; o potser preferiu el final d'un dels tres primers llibres que els dels ultims sis?

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

ki no vul k es mori

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

A mi els que em faria mes mal perdrel's seria la Hermione, en Ron la Ginny o en Hagrid ( i en Dan of course).
també em faria cosa que es moris la McGonagall ja que crec que com ara en Dumbledore es mort ella ocupara el seu carrec de Director i crec que ara sera ella quin tindra que ajudar en Harry de debó.
Jo penso que el que morirà casi segur al 7º llibre ( millor que es quedi viu... :cry: ) serà en Hagird perque l'amor que li te a en Harry i per venjar-se de la mort d'en Dumbledore, voldrà enfrentar-se a algú xungo i es morirà. =ment espero que la Rowling s'ho pensi millor i que mori en Voldemort. :flame:
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
yukino_weasly
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dt. gen. 17, 2006 6:54 pm

Entrada Autor: yukino_weasly »

Home hi ha molta gent que no vull que es mori (tota la gent que lluita contra en Voldemort!). Però en especial en Ron i els bessons Weasley!!! Bé i també l'Hermione pq estigui amb en Ron!!! xD
It's not in the nature of the dementor to be forgiving

Avatar de l’usuari
HèctorPotter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 35
Membre des de: dg. oct. 16, 2005 8:02 pm
Ubicació: Omnipresent: Gran Line, Terra Mitja, Terramar, Alagaësia, Olimp, Hogwarts i Sta Coloma de Gramenet!
Contacta:

Entrada Autor: HèctorPotter »

em faria mol mal i rabia k moris l'Hermione, com a preferencia. Despres k morissin el Harry, el Ron, tambe, com a segons. i el k ma fet rabia :rage: tamb k morisin el Sirius i el Dumbledre, pq sempre ajudaven l Harry
Imatge

I SI CALLES LA BOCA?

Avatar de l’usuari
Thonks_ln
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 9
Membre des de: ds. abr. 22, 2006 3:18 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Thonks_ln »

Jo la vritat ja no se que dir... si aquesta pregunta me l'aguessin fet abans de llegir el 6è llibre sens dubte hagues dit el trio (Harry, Ron i Hermione igualment qe el final del harry esta cantat) el llopin la tonks i el Dumbledore que per mi era super important !!
ara suposu que es igual pero sense un ( esque no se si es pot dir per si algu no se l'ha llegit osigui que els qui se l'agin llegit ja sabran qui es)
vaig esta ploran durant tot els capitul no mu podia creure i que moris vale .. pero que a sobre el mates el ...... Em va donar moltissima rabia...

bueno espero que la gent que hagi llegit el 6è llibre mentengui =)
PATRI =)

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Thonks_ln ha escrit: bueno espero que la gent que hagi llegit el 6è llibre mentengui =)
Només dir-te que estàs a la secció restringida del sisè llibre... això què vol dir? Doncs que qui entra aquí ja sap on entra, si llegeix alguna cosa que no vol que s'atengui a les conseqüències... :P
Que pots escriure el que vulguis, vaja, que en aquesta secció en teoria només hi entra la gent que s'ha llegit el sisè llibre :wink:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

Jo només demano que em deixin el Ron com esta i la Hermy lògicament. Per descomptat que tampoc vull que mori el Harry però no m'importaria que morissin els cavallers de la mort i el Voldemort.

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

Jo sinserament no suportaria k es moris la ginny i l hermione ni cap altre
[..::lAiA::..]

Bloquejat