Horcruxes

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
malenusky
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dt. oct. 03, 2006 6:29 pm
Ubicació: Perduda...
Contacta:

Entrada Autor: malenusky »

Jo crec que en Voldy va passar part de la seva anima a en harry sense voler, convertint-lo en una horricreu. Pero ell no ho sap, amb lo del amor... nu xe potser el Harry es sacrifica per algu k estima mol i destruieix la horricreu k hi ha adins seu XD M'estic posant sentimental :boohoo: :boohoo:

Ja Ja Ja no ho crec possible pero es k a vegades e m'envà l'olla XD :boig:
For ever an ever Hermy

Avatar de l’usuari
iRiS_MaLFoY
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:38 pm
Ubicació: Malfoy Manor (Sabadell)
Contacta:

Entrada Autor: iRiS_MaLFoY »

Si en Voldy a tramés una part de la seva ànima al Harry, aquest s'hauria de suicidar per poder eliminar al Voldemort no? :o
Imatge
"-No creo que tener la cabeza abierta por una cicatriz sea tan importante." (2° libro pag. 89)

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

iRiS_MaLFoY ha escrit:Si en Voldy a tramés una part de la seva ànima al Harry, aquest s'hauria de suicidar per poder eliminar al Voldemort no? :o
Exactament :alien: i aquest és un dels motius pels quals vull que en Harry sigui un horricreu (involuntari) i tingui una preciosa mort :twisted: Els motius pels quals crec que ell ho és ja ho dit en més d'un post d'aquest tema, així que ara no els torno :P

Avatar de l’usuari
Ter*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dg. nov. 26, 2006 2:48 pm
Ubicació: The Black Parade ^^

Entrada Autor: Ter* »

Jo també crec que el Harry sigui un Horricreu, es un cosa que si et posas a pensar es molt possible, i que en realitat en Harry, ja a anat destruint horricreu, en anteriors llibres; com el diari. Jo crec que el Dumbeldore, ja li va deixar una mica la fenia feta, per que si no recordo malament, ell li comenta que ja n'a destruit uns quants. I a la nota no posa, que quan trobi l'orma de la sabata moriria? Que el Voldy a perdut alguna sabata?
[My Chemical Romance]

[Feel the Romance] =)

Avatar de l’usuari
ralau
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 12:44 pm
Ubicació: CDV

Entrada Autor: ralau »

Te la seva logica que sigui un horricreu en Harry, ja que sent les sensacions d'en voldi, i més o menys, en Dumbi va dir (crec recordar) que si un horricreu no era un objecte (tenia vida) que era mes dificil de controlar, pero que estava connectat entre sí...o sigui que es molt plausible aquesta opció, encara que també molt previsible, ja que la jkr aixi ja te el final de la saga enllestit sense continuacions.
No es oro todo lo que brilla... emocion, intriga, dolor de barriga!!

Ralau ve de laura...sí,soc una noia xD

weasley_pol
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dj. set. 07, 2006 8:43 pm

Entrada Autor: weasley_pol »

jo estic d'acord amb aixó de que el harry és un horricreux que ho va fer perquè la profecia no es pogués complir ara bé:
dobby: no senyor no ho puc fer encara que m'ho demani en harry potter!!...
Harry: doncs fess-ho tu kreacher!!!
Voldy: NO, no ho facis..
En harry es mor i ALGÚ mata voldemort.
:roll: :roll: :roll: Bé és una opinió Starwars
caça als caballers de la mort!!!
EN WEASLEY ES EL MILLOR!!! FARÀ GRIFFINDOR CAMPIÓ!!!

Avatar de l’usuari
iRiS_MaLFoY
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:38 pm
Ubicació: Malfoy Manor (Sabadell)
Contacta:

Entrada Autor: iRiS_MaLFoY »

weasley_pol ha escrit:jo estic d'acord amb aixó de que el harry és un horricreux que ho va fer perquè la profecia no es pogués complir ara bé:
dobby: no senyor no ho puc fer encara que m'ho demani en harry potter!!...
Harry: doncs fess-ho tu kreacher!!!
Voldy: NO, no ho facis..
En harry es mor i ALGÚ mata voldemort.
:roll: :roll: :roll: Bé és una opinió Starwars
:nose no acabo d'entendre el teu "dialeg"... :blahblah:
que vols dir exactament??
Imatge
"-No creo que tener la cabeza abierta por una cicatriz sea tan importante." (2° libro pag. 89)

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

iRiS_MaLFoY ha escrit:
weasley_pol ha escrit:jo estic d'acord amb aixó de que el harry és un horricreux que ho va fer perquè la profecia no es pogués complir ara bé:
dobby: no senyor no ho puc fer encara que m'ho demani en harry potter!!...
Harry: doncs fess-ho tu kreacher!!!
Voldy: NO, no ho facis..
En harry es mor i ALGÚ mata voldemort.
:roll: :roll: :roll: Bé és una opinió Starwars
:nose no acabo d'entendre el teu "dialeg"... :blahblah:
que vols dir exactament??
Diria que descriu l'escena en que en Harry podria morir. Ell descobreix que és un horcrux però no es veu cap de suïcidar-se i per això li demana en el Dobby (que no sé que hi pinten els elfs) que el mati, el s'hi nega i en Kreacher, com que ha d'obeïr al seu amo, el mata per disgust d'en Voldemort.

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

Jo crec que pot ser un horrecreu,però no involuntari.Per tan,per que en voldemort hauria de convertir a en Harry en un horricreu,si ell mateix el vol matar i per tan destruir-lo??
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
fitag05
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 6:28 pm
Ubicació: my hOusE

Entrada Autor: fitag05 »

Enllunada16 ha escrit:Jo crec que pot ser un horrecreu,però no involuntari.Per tan,per que en voldemort hauria de convertir a en Harry en un horricreu,si ell mateix el vol matar i per tan destruir-lo??

Es veritat! un horcrux no es pot fer involuntariament, no pots partir lanima involuntariament, i si en voldy hagues fet servir en Harry de horcrux, no el voldria matar..
seria com si es volgues matar a si mateix...

Be el bol matar pel que va sentir l'Snap de la professia... per tan, si ell ja pensava que en Harry era el que el podía el·liminar... no sería lògic que el fes servir de horcrux... seria com posar a les mans den Harry la seva propia vida..
i això en Voldy no ho faria...
...I'll try to go on like I never knew you...

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

fitag05 ha escrit:[Es veritat! un horcrux no es pot fer involuntariament, no pots partir lanima involuntariament
M'ho pots explicar? S'ha de tenir en compte que el malefici amb el qual en Voldemort volia matar en Harry no va funcionar i, tal com diu en Murri, és l'únic cas que es coneix en que un n'hagi sobreviscut. Com ja ha passat en alguna sèrie/llibre quan un mor la seva ànim surt però, rarament, si té un cos a prop s'hi introdueix per tal de quedar-se en aquest món. L'ànima trossejada d'en Voldemort podria haver fet això, al sortir introduir-se en el cos d'en HArry nadó. No seria massa original però la Rowling és humana i ho fa prou bé i mentre el final en sí fos bo això no tindria massa importància.

Avatar de l’usuari
fitag05
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 6:28 pm
Ubicació: my hOusE

Entrada Autor: fitag05 »

Finalpotter ha escrit:
fitag05 ha escrit:[Es veritat! un horcrux no es pot fer involuntariament, no pots partir lanima involuntariament
M'ho pots explicar? S'ha de tenir en compte que el malefici amb el qual en Voldemort volia matar en Harry no va funcionar i, tal com diu en Murri, és l'únic cas que es coneix en que un n'hagi sobreviscut. Com ja ha passat en alguna sèrie/llibre quan un mor la seva ànim surt però, rarament, si té un cos a prop s'hi introdueix per tal de quedar-se en aquest món. L'ànima trossejada d'en Voldemort podria haver fet això, al sortir introduir-se en el cos d'en HArry nadó. No seria massa original però la Rowling és humana i ho fa prou bé i mentre el final en sí fos bo això no tindria massa importància.

El malefici se suposa (segons en Dumbledore) que no va funcionar perque la mare va protegir en Harry amb la vida...
no ho se, però jo crec que en el moment que en Voldemort l'hi va fer el malefici a en Harry, dons que aquest malefici li va rebutir el Voldy es quedes solsament amb una de les parts de l'anima, no tenia ni cos ni res amb que pogues agafar la bareta i poder fer un altre horcrux...

que s'introduïs dins del cos d'en Harry com a última opció abans de morir... home, no crec que pogués, ja que la mort de la Lily va fer que en Voldemort no el pogués tocar, estava protegit per un vincle de sang... i si el malefici no fa fer el seu efecte, dubtu que pogués tocar-lo, i encara menys introduïr part de la seva ànima dins del seu cos...


tot sòn suposicions, i tothom es lliure de pensar el que vol... però aixo nomès son teories, no sabrem la veritat fins a tenir el setè llibre a les nostres mans.
...I'll try to go on like I never knew you...

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Ei, avui una noia d'un Club de Lectura al que vaig jo m'ha dit una cosa que m'ha deixat de pasta de moniato...

Aquesta noia diu que està convençuda que un dels horricreus és Hogwarts. L'escola sencera! 8O
Que respon a la seva cerca "d'algun objecte dels Quatre Fundadors" (i l'Escola és la propietat dels Fundadors per antonomàsia), i que li dóna sentit a allò de que "sembla que l'assignatura de Defensa Contra les Forces del Mal estigui maleïda", ja que és el lloc que cerca en Voldemort...

No ho sé. M'ha fet pensar... :roll: Però el Harry, llavors, hauria de destruir tota l'Escola? Tan desprotegida està l'escola com perquè el Voldemort la converteixi en part de la seva ànima...? :o Una mica heavy, no?
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Ho trobo una mica molt bèstia però mai se sap. Té certa lògica però és excesivament recargolat i poc probable que ho hagués pogut fer. Suposo que si ho fos en Harry li faria mal la cicatriu a tot moment però no n'hi fa.

Avatar de l’usuari
iRiS_MaLFoY
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:38 pm
Ubicació: Malfoy Manor (Sabadell)
Contacta:

Entrada Autor: iRiS_MaLFoY »

home...Sin serament crec que aixó es pasar-se tres o quatre pobles (com a mínim) no crec que la JKR sigui tant recargolada... :S
Em costa creure que tot Hogwarts pugui ser un horcrux (horricreu em va venir ganas de vomitar :vomita xDD)

Jo diria que els 7 horcrux son (com ja han dit moltes persones abans):

-El diari d'en Ryddle (destruït)
-L'anell dels Gaunt (destruït)
-La copa de Helga Hupplepuf
-El "guardapelo" (que surt al 5è llibre a cal Sirius)
-Nagini
- el propi Voldemort (el tros d'ànima del seu cos)

i ara dubto entre:
-Quelcom de Gryffindor (Harry Potter)
-Quelcom de Ravenclaw (una opció molt interessant és l'àliga del despatx d'en Dumbledore, ja que només pel fet de ser tan fàcil de trobar, seria poc probable que se'ls passés pel cap)

sincerament m'agradaria que fos en Potter, però de fet crec més probable que sigui alguna cosa de Ravenclaw, ja que el dessig d'en Voldy era un Horcrux de cada fundador, i si en va fer un de Hupplepuf ( que están pitjor considerats a Slytherin... hi hauria d'haver un de Ravenclaw no??


Ya ho veurem...xDDD
Imatge
"-No creo que tener la cabeza abierta por una cicatriz sea tan importante." (2° libro pag. 89)

Bloquejat