No pillo el sentit de l'humor de'n Harry...

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

jajaja jo si que trobu la gracia xdxd
esk en harry, diu bastantes coses gracioses als llibres
pero en ron jaja moltissimes!!!! :lol: :mrgreen: :) 8)
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

A mi em va sonar el sí senyor com quan el sargent pregunta coses i els subordinats li diuen: senyor, sí senyor...
A mi em va recordar a això, tot i que no em vaig petar de riure... N'he llegit de millors sortides de Harry Potter xD

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

ei!
si que és veritat que els anglesos tenen un sentit de l'humor diferent... si escoltes alguns dels seus acudits et quedes igual, de veritat...
a mi, una escena que em vaig petar de riure va ser en el 5e llibre, quan el Harry torna del judici que el Fred el George i la Giny es posen a cantar i ballar x la cuina. vaig haver de parar de llegir perquè no m'hi veia de tan plorar de riure (sisi, plorar de riure :lol: :lol: )
apa siau!
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

A mi em va encantar aquell troç, i també el de (avise, humor extrany) HPPF, quan van conversant els tres protas i li diuen a Hermione que ella podria preguntar-los als pares, puix no hi havia cap perill, i ella contestava:
-No, cap perill. Ambdós són dentistes.

:lol: :lol:
he avisat XD
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Aket troç va ser divertit xD! Però un dels pocs ke el Harry fa gràcia, perke a vegades sembla ke ho intenti però jo no acavo de veure-l'hi el que :nose

Akets ke dius, Neus, jo quan el vax llegir per primera vegada em vaix quedar igual, perke vax pensar: "poden ser mags dentistes, no?" Però despres ja vax veure que els mags no en deuen tenir, (de dentistes, de dents si xD, vale broma tonta xD) es deuen curar ells mateixos, sinò no se :roll: ...

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

Ei! Doncs a mi sí q em va fer gràcia i molta allò de senyor :mrgreen: (i no crec q costi gaire de captar :roll: ). El q passa és q és ben veriutat q té més gràcia en anglès pq ells estan més acostumats a tractar-se de vostè q nosaltres i això de si senyor en català no només queda una mica forçat sino q a més confon pq aquí ho fem servir sovint el el sentit de sí senyor! molt ben duit! No se si m'enteneu...
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
S.P.
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dc. maig 11, 2005 8:42 pm

Entrada Autor: S.P. »

Jo em vaig pixar de riure amb la vacilada de'n Harry, però també es veritat que sóc de riure fàcil...
Per mi el moment més divertit va ser en La cambra secreta quan tothom considera en Harry l'hereu d'Slytherin i en Fred i en George van fent broma al seu voltant, ho recordeu?

ruth
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 38
Membre des de: dt. ago. 29, 2006 9:18 am
Ubicació: Al departament de misteris

Entrada Autor: ruth »

Aixó del si senjyores una pasada es el tipic to sarcastic per vacilar.

Trobo que avegades costa pillar les coses.
8O 8O 8O 8O 8O

M'he tingut de llegir els 2 últims llibres al menys un parell de cops per poguer treure tota la substancia.

Crec, sobretot el 6è es una mica enrabassat. Hi ha troços que costen de llegir. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Doncs no se si serà per la manera que llegeixo pero esque jo mai me rigut amb les gràcies de la Rowling als llibres... i quan hi penso... perque un amiga sempre es riu i cuan estem llegint juntes ella es posa a riure sola i penso que m'agradaria esborrarme el record de que m'e llegit els llibres i tornarmels a llegir, avere si em farien més gràcia... de fet penso això sempre que em torno a llegir un llibre m'agradaria que sempre fos la primera vegada en llegirme un llibre per moltes vegades que m'els hagi llegit, esque m'agrada molt la sensació que s'em queda quan acabo un llibre que m'agrada... :)

┼Ø•L•ã•ï•Ä╣ :reading:
Imatge

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

He trovat una altra super bacilada d'en Harry en un professor, en aquest cas és la professora Trelawney diu així:
- ( wenu avans d'aixo li diu que en Harry sera molt desgraciat etc etc.) M'equivocu si dc que vostè va neixer en ple hivern?
- Bé.... vaix nèixer al juliol.

Wenu jo vaig començar a riure i encara ho faig amb aquest tros ho trovu massa això pasa a la vida real i ploru i tot!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Jaja a mi aquest tros també em va fer molta gràcia és boníssim. Jo també em vaig posar a riure. És que els llibres tenen tants moments divertits!
Tenen de tot!
Ai pobra Trelawney que no en té ni idea :lol:
I a mi sí que em fan gràcia les escenes còmiques de la Rowling jo ric molt amb els llibres i la meva mare s'estranya de veure'm riure sola :lol:

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

Es que si ens pusem a buscar fragments graciosos en troveriem... no se po molts. Em sembla que ni han molts al cinquè llibre perquè en Ron i el Harry s'inventen els deures i hi ha tot lu de l'Umbrige, el quiddich, els bessons o sigui que cre que el cinquè és el més graciós. Per mi.
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

Laiona_hermione ha escrit:Es que si ens pusem a buscar fragments graciosos en troveriem... no se po molts. Em sembla que ni han molts al cinquè llibre perquè en Ron i el Harry s'inventen els deures i hi ha tot lu de l'Umbrige, el quiddich, els bessons o sigui que cre que el cinquè és el més graciós. Per mi.
Ei! Que a la web hi ha una secció a l'apartat de llibres que es diu "Fragments graciosos" i si us fa gràcia tots aquests que dieu els podeu enviar o anar a llegir-ne uns quants per passar l'estona... jjeje, semblu una propagandera de la web, el jomast m'hauria de contractar :roll: :P
Jo trobu que n'hi ha moltíssims de fragments d'aquest, sobretot al 4rt llibre, i em fan gràcia per molt que me'ls rellegeixi, tot i q és veritat q més d'una vegada he desitjat tornar a llegir els llibre per primera vegada pq tot és més especial... :boohoo: (em poso nostàlgica)
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

emmahg
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 16
Membre des de: dt. jul. 11, 2006 10:59 pm

Entrada Autor: emmahg »

A mi els fragments aquets ni ha que em fan molta gracia i ni ha que ric pero no molt.

Pero amb el que em vaig morir de mal de panxa va ser quan estan a la Final, i van a buscar aigua i hi ha un tio que porta una camisa de dormir de dona. En aquell moment no podia parar de riure... Ara ja no em fa tanta gràcia...

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

emmahg ha escrit:A mi els fragments aquets ni ha que em fan molta gracia i ni ha que ric pero no molt.

Pero amb el que em vaig morir de mal de panxa va ser quan estan a la Final, i van a buscar aigua i hi ha un tio que porta una camisa de dormir de dona. En aquell moment no podia parar de riure... Ara ja no em fa tanta gràcia...
xDxD iwal que jo!!!! jajajajjajaja
i els de la trelawney tmb fan molt de riure....esqu en'hi ha un munt!!!
els den fred i en george, simplement BONISSIMS!!!!! :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Bloquejat