Valoració del llibre

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Quina puntuació posarieu al sisé llibre?

2
0
No hi ha cap vot
3
0
No hi ha cap vot
4
1
2%
5
0
No hi ha cap vot
6
3
5%
7
10
15%
8
17
26%
9
18
27%
10
17
26%
 
Vots totals: 66

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

Dons un 9,7 xk m'agradat molt, xo alguns dels fets k hi pasen no m'han agradat gens :cry: :cry:
Akesta nota era dl llibre en angles, x culpa d la traducció la nota baixa uns 3 punts. :riure: :lol: :lol: :riure: :riure:
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

Jo li poso un 9 que noe sta malament!!!no es el llibre que m' agradat mes però no ma desagradat i trobo esta molt mes b que el cinque llibre!!!

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Doooncs, jo li poso un 9

El deu mel reservo per un altre llibreeee (el 7è, clar està!)

No li dono un deu, perque no se, ma deixat encara amb mes dubtes, i al 7è, suposadament els aclarira...
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
alba_potter
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dv. set. 16, 2005 6:57 pm
Ubicació: fent puenting amb el portatil...... no ti fot XD

Entrada Autor: alba_potter »

Quans nous!!!!!!!!!!!!

Jejeje jo meys , molt menys , no se no m'ha acabat d'agradar , m'hesplico , esq no se ........

Tot va molt rapid i ames no m'acava de fer el pes, ho veig una mica pastos , desde el ! moment ja hi ha una aura de raresa , com de tristesa i no perq comença la gerra , no se .................. :?

Jo li posso un 5'75
"En Ste Mundo De Sombra Y De Luz , La Verdad Se Logra Ocultar , Pero Siempre Suele Llegar Alguien Q No La Deja De Buscar "

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

mmmmm un 9, el 10 li poso al cinquè llibre que x mi és el millor i espero poder posar un altre 10 al setè!!!! :mrgreen:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

A mi m'ha agradat mmooool , tot i que hi he posat un 8, perquè trobo k el Dumbie hagués de morir, espero que hi hagi una bona raó,
A mi no em va agradar tampoc el culebrón protagonitzat per la Lavander Brown i el Ron Weasley, m'hagués agradat més que el Harry i la Ginny sortissin des del començament del llibre....

un 8!, m'ha agradat un 80% del llibre xD

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

Trobo que m'ha agradat Força, pero no és gens dens, vui dir fins als ultims 4 capitols que no passa res de res, no?¿ pensava que sent el penultim havien de tancar moltes coses i explicar moltes coses, im nose... no el veig un llibre importantissim de la saga.
Tot i aixo li he votat un 7.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

esta força bé el llibre: un 9 he ficat.... perque per arribar al 10 tindria que haver sortit tot el que jkrowling havia dit que sortiria i no ha soritit, un 9!!!
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

jo,li he donat un 7,perque el llibre no está malament,però tampoc es que sigui un obra d'art.Al menys m'ha agradat més que el cinqué ,que el vaig trobar pessat ,vuit,i avorrit.En general está prou bé,el que no m'agrada massa es el rotllo que és porten en Ron i l'Hermione,que al final cansa i tot.I en cuan al final,no está mal,la mort d'en Dumbledore es trista,però és el que possa en marxa el principi de la fí de la historia.
Els meus favorits,però,segueixen sent,la pedra filosofal per ser l'inici de la saga,i el calze de foc,on la Rowling es llueix totalment.

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

li-kiow ha escrit:A mi m'ha agradat mmooool , tot i que hi he posat un 8, perquè trobo k el Dumbie hagués de morir, espero que hi hagi una bona raó,
A mi no em va agradar tampoc el culebrón protagonitzat per la Lavander Brown i el Ron Weasley, m'hagués agradat més que el Harry i la Ginny sortissin des del començament del llibre....

un 8!, m'ha agradat un 80% del llibre xD
És que si el Dumbledore no s'hagués mort, què seria l'important del llibre? A mi si el Dumbledore no s'hagués mort, m'hagués semblat una merda (no volia que es morís, però...) A mi el 6è m'ha decepcionat molt, me'n esperava una altra cosa, i si no hagués passat una cosa d'aquest estil encara hauria estat mooolt pitjor.

Per cert, en aquest llibre no hi ha hagut enfrontament Voldemort - Harry, encara no me'n havia adonat O_O xD

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Pamela_Granger
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dt. gen. 03, 2006 7:23 pm

Entrada Autor: Pamela_Granger »

El llibre m'a encantat l'hi he posat un 9 si no ages mort en dumbeldore ......seria un 10!!!
Cuando veas a un niño preguntar por que el sol viene i se va, dile por que en esta vida no hay luz sin oscuridad

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

Pues wueno, li he ficat un 7.m'ha rallat mol la relacio Ron-Lavander,i la veritat, no passa gran cosa al llibre, apart de la mort del Dumby i la traicio de Snape. no se, el trobo mol fluixet comparat amb altres.i trobo k hi ha masses 10's jajaja.wueno, k JA SOM A PARIS!!!!!JAJAJAJAJAJA SISISI NOS VAMOS A PARIS!!!!!!!
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Raistlin ha escrit:la veritat, no passa gran cosa al llibre, apart de la mort del Dumby i la traicio de Snape. no se, el trobo mol fluixet comparat amb altres
Estas dient que es mes complet el cinque? En el sise se'ns dona molta informacio sobre le passat de'n Voldemort (no sembla massa important pero es molt interessant veure la seva evolucio), durant el llibre vas tenint ganes de saber que fa en Malfoy i si es un Cavaller de la mort o no. Com ja et deus suposar li he posat una nota bastant bona (concretament un 9) no li posso un 10 entre d'altres raon perque la perfeccio no existeix en aquest mon.

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Jo estava dubtant entre posarli un 7 o un 8 (notable, no esta malament), i al final he anat pel vuit. En aquest llibre m'hi ha faltat algo, i no m'ha agradat tant com els altres( per exemple no ma enganxat tant com el cinquè) i quan le acabat no he tingut aquelles ganes boges de repassar-lo com en els altres llibres. Potser m'he remirat una mica el passat de Voldemort i el final, pero res mes.
M'ha ratllat una miqueta que de cop en aquest llibre comencessin les paralletes.... ho he trobat cursi, i al final, pesat. Em fallava, que voleu que hi fagi.
Dubtava entre el set i el vuit, i com a llibre no esta gens malament, pero crec que n'esperem massa dels llibres de la rowling, i per aixo li he posat un vuit.

Com a llibre notable alt, i com a llibre de la saga de harry potter notable baix.
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

Ps no se...jo li possaria un...9.... No es pq siga el q + m'ha agradat d tots..ni molt - ...Pro es Harry Potter no puc fikar menys valoracio q eixa... Ja hi han ganes del sete llibre ...I despres a viure dels fan fictions!!! :cry: :cry: :cry: :cry: NOOOO!!!
AURAA!!

Bloquejat