Sirius Black T*RN*R*!!

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del cinquè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Atenció JKRowling diu ke el mirrall tindrà importaància al futur.

Diu que li servirà de més ajuda del que ens pensem!
i que necessitareml llegir el súltims llibres per entendre-ho!

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

calis ha escrit: Per aquesta regla de tres...el cedric tp ha mort.... NO l'ha vist el Dumbledore!!!!
m... Jo diria k el Harry porta el cos mort i tothom el veu.... i el Harry el veu morir, i el cedrik el maten a traves del malefici k mata, no hi ha dubte de k el cedrik està mort, encanvi si k hi ha dubte d k el Sirius esta mort(k no ho dubto) xo sino no hi hauria akesta diskussió nop?

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

El mirall podria servir a en Harry per a enlluernar en Voldemort i així matar-lo mentre no el veu amb un punyal, XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D 8) :wink: :D

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Noooo, en Harry agafarà el mirall, li pillarà un xungo d'aquests que li pillen a ell i petarà el mirall (amb el seu puny, el molt idiota :P), però llavors agafarà un tros de vidre i li tallarà el coll al Voldemort. Mola, eh! :roll:
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

espero k la mort sigui una mika més.... apassionant....

:wink:

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

Més que apassionant és una mort apassionada... :)

Una altra bona opció seria aquesta:

VOldemort subjectava la seva gloriosa vareta amb el puny clos, i la mantenia a 4 centímetres del seu ull i perpendicular, per comprovar quán grácil i bonica era la seva máquina de matar preferida. UNa ombra anteriorment desaparcebuda va cobrar vida.

EN Harry es va balancejar cap al senyor de les forçes del mal des d'un racó i per sorpresa li va subjectar la varea per l'extrem inferior, i va cridar:
-priora encantamenta
Un raig de llum verda va atravessar l'ull del senyor de les forçes del mal i aquesta va caure fulminat a terra, posteriorment en potter va ser atropellat pel nitrèpid bus.

FI .

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

Blisham ppp? :?

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Aishh!!! Mir ak no saber-ho1!!! :( :( :( :( :(

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

home no venia al cas no?? si estiguessim al tema dels fans o nosek de potter puppet pals encara... xo no hi pensava....

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

PPP i companyia és la bíblia de tot friki liante... llegeixi's gran part dels que anem a les quedades XDDD

Avatar de l’usuari
nia_Sirius
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dg. jul. 04, 2004 7:00 am
Ubicació: València

Entrada Autor: nia_Sirius »

A veure, una mica d'ordre... Jo sóc fan de Sírius Black, pero pense que SÍ que ha mort, tot i que m'ha costat, ja ho tinc assumit, SÍRIUS HAMORT, SÍRIUS HA MORT...
Una altre tema és que a mi la seua mort em va decepcionar una miqueta, em sembla una mica cutre i rídicula, no sé, esperava que fora més emocionant, més intensa, vaja com les altres... Vaig plorar una miqueta perque és el meu personatge favorit, però trobe que hi han moltes incògnites sobre la seua mort: La Belatrix li fa un conjur estabornidor, i abans de caure a terra encara és viu, i després cau en aquella cortina i desapareix, ja no se'n torna a saber res més d'ell. Remus i Dumbledore diuen que és mort, si ells ho diuen jo m'ho crec, perquè si no haguera mort, com és que no fan res per salvar-lo? O siga, que jo pense que Remus i Dumbledore(i en consequència, la resta de membres de l'Orde) saben què és aquella cortina i què hi ha al darrere, supose que en el pròxim llibre se sabrà, i potser, quan ho sapiguem ja no ens semblarà una mort tan ridícula(espere qiue siga així).
A més, la Rowling diu que la seua mort té un motiu, jo crec que serà important per alguna cosa, però no crec que torne a apareixer, no sé què pensar. Almenys no crec que ressucite ni res paregut, si l'ha matat és per alguna cosa, ja la descobrirem. Potser que se li aparega en somnis a Harry, o com els seus pares o jo què sé. Segur que es farà referència a ell moltes vegades, encara que no aparega.
Bé, i en quant al mirall, pense que a Harry li serà útil en els pròxims llibres, la Rowling no l'ha fet apareixer perquè sí, per a alguna cosa el faran servir. No crec que es comunique amb Sírius amb aquest mirall.

Això és tot, em sembla que no m'he deixat res............ :D :D

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

em penedeixo de haver obert akest tema, ara estic convensut que no tornarà!

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

S'hauria de fer una enquesta o algo. La veritat es que m'heu convençut, però jo fins que no llegeixi el 6è no starè del tot segura, la veritat q decebria una mica si tornès, seria massa típic i un cop baix de la Rowling. Encara q tot pot ser....... :? :roll: :roll:
Imatge

Avatar de l’usuari
Rilwen
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dg. abr. 04, 2004 7:00 am
Ubicació: ¿? social i econòmica ben alta... geogràfica ja l'he dit, rec q era Barcelona, no se si sabeu on és

Entrada Autor: Rilwen »

mmm... no hi ha cap manera de clausurar forums? (ho dic no nomes x aquest, n'hi ha mes d'un q ja no s diu res d nou fa temps)

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

el preobelam es ke la gent vca xerant al tema xd

Bloquejat