he trobat una cosa insignificant

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del cinquè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Si la mare es filla de muggles, encara que sigui bruixa, tu ets mestís, si és mig i mig suposo que també, encara que no estic segura de quantes generacions de bruixots es necessiten per ser pur. :?
Imatge

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

Molt bona LlunaRoja!
En un altre forum, en BliShAm deixava anar la posssibilitat que en Draco Malfoy fos en realitat un fill de sang de fang adoptat pel Lucius (incapaç d'assumir que el perfecte sang pura és incapaç d tenir fills). Ara ho afegeixo jo. Perquè per malcriat, en Draco. A més. Té cap germà, en Draco? Aleshores seria un princep de [i]sang bruta[/i]!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Quan la Rowling va dir que una cosa que va descobrir el Harry a la cambra secreta tindria importancia en el sise llibre es podria referir a la espassa del fundador de Gryffindor. Podria ser que es descobris que l'espassa, per si sola o juntament amb algo,
es essencial per derrotar al descendent de Slytherin el qual pot ser que com arma tingui una serp ja que es reptilingüe :?: No se que us sembla.

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

home, el draco i sun pare son tan iguals.... i a les pelis els han fet iguals fisikament cuasi també.... nuse no krek...

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

Però a veure que importa que el Dumbledore hagi dit al Harry príncep? Ja tenim clar que ell no ho és! I això de que el Dumbledore és el Príncep algú m'ho pot explicar?... encara no he vist els arguments.

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

jo suposo q nkara q tinguis antepassats llunyans q siguin muggles, sempre te n'ha d quedar una petita part ( x molt petita q sigui ) d'aquesta herència
xo llavors, un mag 99, 8% bruixot, es mitja sang¿? supsoso q no, rebran un altre nom...
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

pero la rowling no va dir q el princep no era ni el harry ni el voldy???? :?
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
sempre_cat
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dl. feb. 23, 2004 7:00 am
Ubicació: walking through the clouds
Contacta:

Entrada Autor: sempre_cat »

eis putse em repeteixu xk la veritat es k no me llegit tots els missatges k ia sobre akest tema po....(putse es una parido po am axo de princep malcriat i tal...) wenu k..creien k el prim=ncep mestis aket pot se el duddley?? es malcriat (cm un princep) i es de sang barrejada......
[tinc la sensacio k algu ja u deu haver pusat abans pero per si de cas...]
"ask me no questions and I'll tell you no lies"

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Riure sempre_cat COM POT SER EN DUDLEY? 8O Si tenim en compte que tan la seva mare(que de moment se sapiga) :twisted: i el seu pare son muggles =ment en dumbledore no el coneix i encara k el conegues no pot ser pq es un inutil que nomes sap abusar i menjar :hungry: es + probable q ho fos el Seamus o el Dumbledore(aquest ultim ja k en la portada inglesa infantil surt fent un encanteri amb el Harry)

Avatar de l’usuari
sempre_cat
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dl. feb. 23, 2004 7:00 am
Ubicació: walking through the clouds
Contacta:

Entrada Autor: sempre_cat »

sempre_cat COM POT SER EN DUDLEY? Si tenim en compte que tan la seva mare(que de moment se sapiga) i el seu pare son muggles =ment en dumbledore no el coneix i encara k el conegues no pot ser pq es un inutil que nomes sap abusar i menjar es + probable q ho fos el Seamus o el Dumbledore(aquest ultim ja k en la portada inglesa infantil surt fent un encanteri amb el Harry)

ei ei..tmpc cal regalarse de la gent, io numes e dunat la meva upinio, i tmpc e dit k stigues segura k era el dudley, es numes una upcio.
la mare del dudley es la germana duna maga, i iwal k l dumbeldore a parlat am la petunia (x carta) doncs pot saber coses sobre el dudley...pel k fa a si es inutil....ki ta dit k per ser princep no es pot ser inutil (ia menteneu a ki m referexu no?? :wink: ), a mes, bastanta gent upinava k princep no tenia res a veure am ser fill dunrei, i noseqiera deia k havia llegit alguna cosa d'un "princep malcriat"..docs axo es el k es el duddley.
Els mutius pels kuals pot ser el seammus no u se, pero estic dacord k seria molt probable k el "princep" aquest fos el dubbeldore (si es k te la sang barrejada, clar, cosa k no se o e passat per alt...).
"ask me no questions and I'll tell you no lies"

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Bueno, de fet aquesta manera de dirigir-se el Dumbledore al Harry no és la única al·lusió a la monarquial: el Regulus Black, un personatge que crec que té una mica més de suc del que sembla, ja que el seu nom (com ja sabem tots els que fem o hem fet llatí) té el doble significat de príncep o reietó i de basilisc. Com ja va dir la Rowling que el príncep mestís no era el Harry, no crec que tingui massa importància aquest detall en la manera d'adreçar-se-li el Dumbledore.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

sempre_cat ha escrit: ei ei..tmpc cal regalarse de la gent, io numes e dunat la meva upinio, i tmpc e dit k stigues segura k era el dudley, es numes una upcio.
Ho sento si te ofes, x cert sapigues k respecto la teva opinio, xo es k em sembla impossible k pugui ser en Dudley. Aixo si, no sa sap ki es i per tant podria sero, xo no ho crec.Esperem k triguin poc en fer la traduccio :pray: i poguem esbrinar ki es.

Avatar de l’usuari
sempre_cat
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dl. feb. 23, 2004 7:00 am
Ubicació: walking through the clouds
Contacta:

Entrada Autor: sempre_cat »

weis finalpotter tens rao...wenu u sentu x ave respost axi..wenu k tens rao
sobre el k a dit la violetta black (o algu axi ia nu menrecordu del nom) del regulus black....hm....em sembla k me perdut algu...ki es el regulus aket...
inga dew gen
"ask me no questions and I'll tell you no lies"

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

El Regulus Black es el germa del Sirius k es va fer cavaller de la mort, xo en saber el k tindria k fer va voler sortir i el van matar. Si mequivoco corregiume plis i si no comfirmeumo.
sempre_cat trankil tothom ha contestat precipitdament sense pensar algun cop.

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

jo crec q lu de la monarquia no es igual en el mon bruixot. Segurament en el passat tenien algun tipus de gerarquia (del pal: druida, mag de la cort, aprenent i... jo q se, alquimista o algu aixi).
per mi q lu de princep vindria mes algu heredat d'una epoca anterior o sino un titol com el d'hereu de slitherin, q es mes aviat inventat....
Per cert, vosaltre creieu q el varó sagant, el ser nicolas, el fra gras, etc eren bruixots? Es a dir, es obligatori haver sigut bruixot per convertir-se en fantasme? Jo crec q no, es mes crec q els fantasmes de les residencies no ho eren (menys la dama gris de ravenclaw, q potser si ho era...). En resum jo crec q mes haviat es q tothom pot ser fantasma pero nomes els mags els poden veure, o algu aixi... :roll:
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Bloquejat