Mort d'en Sirius

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del cinquè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Creus que la mort d'en Sirius es en part culpa de'n Harry?

Si
42
55%
No
34
45%
 
Vots totals: 76

Avatar de l’usuari
Noia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dc. des. 14, 2005 5:24 pm
Ubicació: al CAU

Mort d'en Sirius

Entrada Autor: Noia_Weasley »

Vull k em digueu si opineu km jo i creieu k si el harry hagués pres
oclumencia no hauria vist allo i no hauria pasat re
EL temps és Gringotts, amic meu!! ^[[FrEd 4EvEr]]^

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Decomptant el malefici de la mort tota la culpa es del Harry (en kreacher en te una part, pero el principal provocador es en Harry) i si hagues fet el que li havien manat (pel seu be) no hauria caigut en aquell parany i em Sirius no tindria que haver anat a fer de mainadera. Tot i que una cosa de bona si que va fer; va donar l'oportunitat al Sirius de morir com sempre havia somiat lluitant pels seus ideals i protegint a la gent que mes estima.

Avatar de l’usuari
Neville Longbottom
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: dl. gen. 09, 2006 8:59 pm
Ubicació: Torre de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: Neville Longbottom »

buffff :o :o :o . de moment guanya el si. estic completament d'acord amb el Finalpotter, però ja se sap, el Harry fa sempre el que li dona la gana, i evidentment si sapigués que el Sirius havia de morir, hauria fet el que li haguessin manat. per tan és clarament culpa del Harry, i que ningu m'ho discuteixi :evil:
Ja podeu llegir Un patós amb talent, una molt bona FF

Nevi!!!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Sí.


Vaal raonarééé....
En harry es precipita sense ser conscient en cap moment de que posiblement era un trampa, creu q té tot controlat i cau a les mans dels cavallers de la Mort...¬¬
és culpa seva, a més, si hagués après oclumència....Si no haguès "xafardejat" el pensiu de l'Snape fent empipar akest...
i moltes coses més...
Val q no ho va fer volent, i se li podria excusar, perquè potser jo faria el mateix i molta gent, però heu preguntat si es culpable, no? ¬¬

Veus com era millor dir si, directament...xD

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Sí és culpa del Harry i crec que són aquests factors:
-Els cavallers de la mort tenien bastant pensada l'estratègia i en Harry actua sense pensar.
-L'oclumència. I crec que no fa falta explicar més
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

ronsantanna ha escrit:Sí és culpa del Harry i crec que són aquests factors:
-Els cavallers de la mort tenien bastant pensada l'estratègia i en Harry actua sense pensar.
-L'oclumència. I crec que no fa falta explicar més
Amb tot el respecte del mon, els cavallers de la mort per si sols no son res mes que besties idiotes, que reprimeixen els seus instints el maxim que poden i que necessiten un jefe que tingui cervell i el sapiga utilitzar.

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

Es culpa seva, per haver actuat sense pensar, i si els membres de l'Orde no haguessin arribat a temps, hauria enviat els seus companys a una mort segura.
Per altra banda el Dumbledore li podria haver explicat que el Voldemort podria haver intentat fer una cosa així, per això també és culpa seva.

Avatar de l’usuari
marta_potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: dg. gen. 15, 2006 6:58 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: marta_potter »

evidentment és culpa d'en Harry, però la genètica li ´vé donada i ke li encanti trencar les normes és un fet inherent seu... i del seu pare, segons diuen els llibres constantment. ke xaferdegès el pensiu i la caguès profundament és akesta curiositat ke mata... però també és culpa de l'Snape ke molta predisposició no sembla tenir... ho fa pk li obliguen i va a ser ke a en Harry li cau igual de bé ke una eixam de demèntors... osigui entre un i altre no fan res.
total ke ell és un burro acabat i els porta al departament de misteris si, però no és només ell ´sol ke ho provoca tot. la paranoia és completament seva però hi ha altres coses...

ui kines parrafades ke deixo anar.... vaia pal... jajaj

PER CERT, HI HA ALGÚ A QUI LI AGRADI EN HARRY?? O KE CREGUI KE ÉS UN BON PERSONATGE??? perquè el pobre noi només se'l critica per tot arreu.... ve a ser una mena de Myers de l'akasvayu ke kuan falla ja sel mengen.... (ai dios marta vaia comparacions...)
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures que li havien posat. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

Doncs jo crec que en harry en té la culpa...Va ser ell qui va caure
al parany... Va ser ell que no va pendre oclumència...
I a sobre li dòna la culpa al Dumbledore :evil: (aixo no vol dir que en Dumbledore no tingui una part de la culpa)


PD: Si, marta_potter,quina comparació... :roll:
Imatge

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

Eh, no hi fiquis l'Snape en això que si no hagués avisat de que el Harry havia marxat ningú l'hauria anat a buscar, i tenint en comte que odia al Harry ja va ser tot un detall per part seva.

Avatar de l’usuari
marta_potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: dg. gen. 15, 2006 6:58 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: marta_potter »

jo no he dit en cap moment ke no hagi fet res bo, però la predisposició entre els DOS no és gaire bona... i entre tots dos la lien un pilo...
a més tinguent en compte ke era una ordre den Dumbledore podria haver superat lodi akest i mantenir una relació profe-alumne... però ke consti ke no li dono la culpa a lSnape, que en Harry en té la major part, però ell ajuda...


pd: si mira ske sóc d lakasvayu (weno del girona de tota la vida) i em fa pena ke es carreguin en Myers kuan no fot els triples per salvar-los...
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures que li havien posat. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

jo penso que el Harry en té la major part de la culpa, sobretot per tot això que heu anat dient :mrgreen:
marta_draco, per molt de que l'Snape i el Harry tinguessin una bona relació profe-alumne la raó no és aquesta però si la relació Dumble-Harry hagués estat més bona potser tota la culpa no la tindria el Harry (amb això no carrego la clupa el Dumble, eh!)

com tots sabem, si el harry hagués après l'oclumència potser no hauria passat però... si es que el harry... :P
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Si que en té la culpa però penseu que el noi no hi anava amb l'intenció que matessin al Sírius (ni de conya) sinó amb la intenció de salvar-lo. Per tant el noi va anar a fer el contrari del que creia que anava a fer (ell creia que anava a salvar en Sírius, però va embolicar la troca i el Sírius va acabar morint... m'enteneu?)
I a mi m'encanta com a personatge. Perquè és innocent, tímid, lluita per la gent que estima...
I la culpa de la mort del Sírius també se la dóna ell mateix (o això sembla), així que mala persona no és, remordiments en sent (i molts).

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

kk_xû_black ha escrit:I la culpa de la mort del Sírius també se la dóna ell mateix (o això sembla), així que mala persona no és, remordiments en sent (i molts).
Quant? Perque que jo recordi primer li dona la culpa a l'Snape, despres "a en Dumbledore" (ben be no li dona la culpa pero li ddona una part de la culpabilitat) del Kreacher s'enfada pero no el considera culpable, perque creu que es podia haver evitat si els grans haguessin actuat millor. En el fons en Harry es creu que la seva actuacio ha estat fruit dels errors dels demes. I aixo es molt trist.

Avatar de l’usuari
marta_draco
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 58
Membre des de: ds. oct. 15, 2005 10:08 pm

Entrada Autor: marta_draco »

Jo penso que la culpa està repartida, l'Snape tenia que aver superat l'odi cap al harry i pensar que ensenyar oclumancia era una feina que li havia encomanat l'ordre i punt, el dumbeldore per pensar que el harry es un nen petit, en harry per voler ser sempre un heroi, en Sirius per anar encara que s'havia de quedar a casa, la lastrange (o com es digui) per matar el sirius, el voldemort per manar-so, la J.K. Rowling per crear aquest llibres i fer que per culpa seva jo estigui escribint aquestes parides... En definitiva: TOTHOM TE LA CULPA!!!!!!!!!!! :o :o :o
Ei Gina, i que jo no he dit l'ho de l'Snape, ho ha dit marta_potter; els noms s'assemblem pero son diferents... :riure:
Apa ja està!

Bloquejat