Edat de l'Hermione

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

llavors nkra sta + mal fet, xq les noies sempre creixen abans que els nois.... llavors, a l'Hermione se l'hauria d veure molt + gran i madura q lls, no?? :?
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
Viktor Krum
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dc. març 23, 2005 9:50 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Viktor Krum »

no crec k les noies siguin mes madures k els nois. xo aixo es un altre tema...
Aaaah! Quan al cel apareixen dos Neptuns, Harry, tenim un signe clar que ha nascut un mosquit amb ulleres...

Avatar de l’usuari
Nymfadora
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dg. març 27, 2005 4:57 am
Ubicació: Hospitalet (BCN)

Entrada Autor: Nymfadora »

Stic d'acord amb en Viktor Krum. Siguis noi o noia, n'hi ha un moment en què t'arriba la maduresa. No té res a veure k siguis noi o noia pk t'arribi abans o dsp

Avatar de l’usuari
Viktor Krum
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dc. març 23, 2005 9:50 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Viktor Krum »

ja som 2 els ki u pensem. xo crec k ens stem desviant del tema. si algú té alguna cosa a dir d l'edat d l'hermione k ho digui, xk sino tanco el tema ja k trobo k ja està tot dit.
Aaaah! Quan al cel apareixen dos Neptuns, Harry, tenim un signe clar que ha nascut un mosquit amb ulleres...

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

perdona, viktor krum, però em sembla que una cosa és, per exemple, no deixar que els temes desviin en insults personals i coses d'aquestes, i l'altra és fer que les converses vagin per on tu vols que vagin. tampoc passa res si ens desviem una mica del tema; al cap i a la fi això no és res seriós, només venim aquí a passar-nos-ho bé. i això de tancar el fil, vols dir que cal? els fils ja es 'tanquen' sols quan la gent no els respon.

em sembla a mi, vaja. de bon rollo t'ho dic. :roll:
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Estic dacord amb la LlunaRoja, no potser que tanquis el tema si veus que ja s'està desviant, sinó ja pots començar a tancar temes, xq ja em diras quin tema, de més de 1 pàgina no s'ha desviat cap a altres temes?
Els temes es van desvariant xq es van fent relacions entre significats, ara mateix n'estic fent una.
En questió a lo de les noies, si crec que en general maduren abans que els nois. Però és una questió d'educació.
Per lo de l'Hermione, ella ja és molt més madura que els seus dos companys a més encara que es portin un any van al mateix curs i per tant han rebut més o menys el mateix temps d'educació màgica a l'escola, vull dir que no té res a veure, perquè imagineuvos que entresin a l'escola amb el sistema d'anys de naixement, també podria ser que un hagues nascut al gener i un altre al desembre i per tan es portarien un any, al igual que un que hagi nascut al setembre i un altre a l'agost del següent any. No sé si m'explico :roll:
Imatge

Visitant

Entrada Autor: Visitant »

Estic d'acord.

Les noies solen madurar i desenvolupar-se abans que els nois.
I nromalment són més llestes.

Sinó, compta quantes noies hi ha a suficiència, i compara-ho amb els nois.

^^

Era broma.

Però això sí que és cert. Es 'centren' abans que nosaltres (els nois) -encara que moltes vegades podene star tan 'centrades', i al cap de tres minuts, tot al contrari. Ai, l'adolescència...-.


PD:sóc l'HpConan, que no m'he registrat.^^

Avatar de l’usuari
Corellian
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 20
Membre des de: dl. març 21, 2005 12:13 am
Ubicació: 0:0:0:0:0:0:0:1
Contacta:

Entrada Autor: Corellian »

Sobre lo de desviar-se de tema, jo ho trobo bé en cas que no hi hagi mals rotllos, perquè fa que es desencadenin més temes de discussió, i això és bo... in my humble opinion... :roll:
Jo sóc de la opinió que les noies un 99% dels casos maduren abans que els nois, és gairebé inqüestionable, diria jo, és clar que hi ha excepcions, em direu alguns/es, evidentment, sempre hi ha excepcions a la naturalesa, no sé si algú haurà sentit a parlar de Charles Darwin i la seva teoria de la Selecció Natural™... :wink:
Imatge GPG Key-ID: 0x564903FA - Jabber ID: corellian@swissjabber.ch

Bup, bup, cargolets! :P © by Getta91

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

io tornu al tema (un moment), respecte l'edat i els anys del personatjes ho portu una mica malament xk mai o e acabat dentrendre

ia podeu tornar al desviament de tema :P :P
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

A veure, el Ron és el més gran de tots tres (fa els anys en febrer), de manera que quan va entrar a Hogwarts tenia 11 anys.
El Harry va nèixer al juliol, de manera que també va comencar el curs amb 11 anys.
L'Hernione és la més jove de tots tres, ja que fa els anys en setembre, i comenca el curs amb 10 anys, a punt de fer-ne els 11.

^^ oh, oh!! XD

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

ala, jo em pensava k lhermione era + gran k el harry, no se, del maig x exemple (del 9, ja d pas, com jo) k mal...
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

luna Lovegood ha escrit:A veure, el Ron és el més gran de tots tres (fa els anys en febrer), de manera que quan va entrar a Hogwarts tenia 11 anys.
El Harry va nèixer al juliol, de manera que també va comencar el curs amb 11 anys.
L'Hernione és la més jove de tots tres, ja que fa els anys en setembre, i comenca el curs amb 10 anys, a punt de fer-ne els 11.

^^ oh, oh!! XD
Sento contradir-te pero l'Hermione es la mes gran tots van entrar amb 11 anys ja que em 10 no s'hi pot entrar i per tant l'Hermione al poc d'haver entrat va fer els 12 el Ron es el mitja i en Harry es el petit.

Avatar de l’usuari
Laura Terré
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 152
Membre des de: ds. juny 18, 2005 10:22 am

Entrada Autor: Laura Terré »

luna lovegood tens tota la raó!!!!!!
finalpotter no es aixi l el Rupert es el més gran k com ha dit la luna lovegood fa els anys el febrer, el Daniel es el mitja i fa els anys el 23 de juliol i la Emma és la més petita, ja k fa els anys a finals de setembre

m'he repetit no???? :mrgreen:
Imatge

Avatar de l’usuari
Laura Terré
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 152
Membre des de: ds. juny 18, 2005 10:22 am

Entrada Autor: Laura Terré »

aya ba la vida comleta de Emma watson diu k va neixer el 15 d'Avril pero a mi em sonava de molts llocs k havia nescut al setembre

Emma Charlotte Duerre Watson was born to Jacqueline (1960) and Chris(1960) in Oxfordshire , England on April 15 th , 1990 . However, she moved to France and lived there for 5 years , before moving back to England where she has lived ever since. Emma was named after her paternal grandmother, who after marriage became “Emma Charlotte Duerre Watson”.

Emma, currently 15, now lives with her mother, Jacqueline, in Oxford . Chris and Jacqueline are both lawyers and are now divorced. Emma has a younger brother, called Alex (1993) and she also has two cats, Bubbles and Domino, although Domino is actually her brothers.

At school, Emma was very enthusiastic about acting, and took the lead role in several plays, including 'Arthur: The Young Years', 'The Happy Prince' and ‘Alice in Wonderland'. In addition to acting, Emma also participated in many other school productions. At the age of seven she won 1 st prize in a school poetry recital, the Daisy Pratt Poetry Competition. Emma's debut into the world of professional acting came when people from the casting office came to her Oxford primary school.
Her head teacher had nominated her and a couple of her friends to audition, and to compete against many other girls for the role of Hermione Granger in the film, Harry Potter and the Philosopher's Stone.

At first Emma just went along for fun, but the more auditions she did, the more serious it became. Emma was up against literally thousands of other actresses, many of whom had a lot more acting experience than herself. Nevertheless, numerous auditions later she had a call at home saying she had received the part, and what a wonderful actress she has turned out to be.

Emma has filmed 3 Harry Potter movies, and is in the process of filming the 4 th instalment of the Harry Potter series which is set to be released in November 2005. She has dark blonde hair, yet in the films it is brown. Emma is around 5'4” tall and during the filming of the Chamber of Secrets, Emma received the nickname ‘One Take Watson' because she could do a scene in one take, it just proves what a fantastic actress she really is.

When Emma isn't filming, she attends Headington school where she studies Art, History and English. Emma also enjoys playing sport; especially hockey, tennis and rounders. Away from the cinematic world , she loves spending time with her friends, shopping and going to the cinema. Her favourite films include Shawshank Redemption, Gladiator, Braveheart, Pride & Prejudice, Grease, Shrek, and Ocean's 11. Her favourite actors/actresses are: Julia Roberts, Brad Pitt & Renee Zellwegger.

daniel

Daniel Radcliffe es el hijo único del agente literario Alan Radcliffe y de la directora de casting Marcia Gresham. br> Inició su trayectoria como actor en 1999, cuando fue escogido para interpretar a David Copperfield para la BBC en una serie de televisión basada en el popular libro de Charles Dickens.
En la serie, por la cual fue alabado por su interpretación, también aparecían actores como Bob Hoskins, Maggie Smith o Sir Ian McKellen.

El actor británico también tuvo la fortuna de ser elegido entre miles de aspirantes para encarnar al joven mago Harry Potter, exitosa creación de la escritora J. K. Rowling que le catapultó a la fama mundial.

rupert

NOME COMPLETO
Rupert Micheal Grint

DATA DI NASCITA
24 Agosto 1988
Hertfordshire, Inghilterra
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Laura, en finalpotter parla dels personatges, Harry, Ron i Hermione. No dels actors... :roll:

A mi també em sona que l'Hermione era la més gran de tots :wink:

Bloquejat