CONCURS DE FANFICTIONS: El gènere menys afí

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

CONCURS DE FANFICTIONS: El gènere menys afí

Entrada Autor: Agatha Black »

Sssssssenyores, i senyors, bruixes i bruixots, professors i elfs domèstics!

Us presento aquí el PRIMER CONCURS DE FANFICTIONS DEL 2021!

La principal condició serà que tots els participants hauràn d'escriure en un gènere literar / estil que sigui el més diferent possible del seu estil habitual. La cosa, aniria així:

marta_ginny: acció (psicològicament lleuger)
Cass Ross: humor (psicològicament lleuger)
Arwen Black: terror
Antares Black: teatre
Agatha Black: drama romàntic
Leo Tonks: comèdia (psicològicament lleuger)
Unapersona: dramam descriptiu/psicològic
Mercè Granger: drama filosòfic descriptiu (psicològicament lleuger)
hermione potter: drama descriptiu

Nota: hem fet la llista dels habituals de la web. Si algú altre s'hi anima a participar, que avisi i li buscarem gènere més (o sigui menys) adequat!

Tema: Per algun costat o per l'altre, ha de tenir a veure amb la majoria d'edat (per commemmorar que la web té 18 anys).

Extensió: Un màxim de 10.000 paraules (de word, que de vegades la web compta paraules de més).

Termini: Posem de moment el 31 de març (si arribat el moment algú hi està treballant pe`ro no ha acabat, es pot demanar una extensió).


Una vegada hageu penjat les vostres FF, recordeu deixar un post amb el link!

Apa! May the Force be with y'all!
Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: CONCURS DE FANFICTIONS: El gènere menys afí

Entrada Autor: Agatha Black »

Apa, aquí us porto la meva FF:

https://www.harrypottercat.cat/fanficti ... tol-1.html

He de dir que té gairebé 10.500 paraules, quan el límit establert eren 10.000. Ja l'he reduït i retallat molt i no ho puc fer més sense que perdi el sentit. Si m'ho perdoneu, fantàstic (o si decidim que el límit sigui una mica més ampli). Si no, entenc que no és just i que no compleixo els paràmetres, per la qual cosa no entrarà a concurs i no passa res, està escrita i això no és mai dolent! ^^
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: CONCURS DE FANFICTIONS: El gènere menys afí

Entrada Autor: Cass Ross »

Aquí hi ha la meva participació. 10.940 paraules justes, ja que el nou límit són 11.000. Potser tornaré a fer humor un altre dia, ha sigut tota una experiència.

https://www.harrypottercat.cat/fanficti ... -time.html
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: CONCURS DE FANFICTIONS: El gènere menys afí

Entrada Autor: Unapersona »

Aquesta és la meva participació: https://www.harrypottercat.cat/fanficti ... /925/.html (bastant curteta, com de costum! Una mica menys de 3.000 paraules)
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: CONCURS DE FANFICTIONS: El gènere menys afí

Entrada Autor: marta_ginny »

M'he adonat que m'havia oblidat totalment de venir a passar l'enllaç per aquí! Shame on my cow...

https://www.harrypottercat.cat/fanficti ... aires.html

Aquesta és la meva fic, Rondaires, que té... exactament 11000 paraules hahahahaha orgullosa d'haver pogut retallar prou perquè entrés en els paràmetres!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: CONCURS DE FANFICTIONS: El gènere menys afí

Entrada Autor: Arwen Black »

I aquí la meva primera participació als concursos de fanfics, com havia promès, ja que tots vau participar en aquell de fanart :mrgreen:

Espero no decebreus molt :pray:

Aquest és l'enllaç: https://www.harrypottercat.cat/fanficti ... embre.html

:fuig
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: CONCURS DE FANFICTIONS: El gènere menys afí

Entrada Autor: Agatha Black »

Doooooncs, com que això ja passa de taca d'oli, tanquem concurs!

Donem fins a final de setmana (fins diumenge a la nit) per votar!

Recordeu que es trien els 3 que més us agraden, i és donen 3 punts als primer lloc, 2 punts al segon i 1 punt al tercer!

Aquests són els participants:

- U de setembre, d'Arwen Black
- El túnel, d'Unapersona
- Rondaires, de marta_ginny
- The Greatest Party of All Time, de Cass Ross
- Burke, d'Agatha Black

Apa, a trencar-se el cap i a votar; a veure si repartim algun punt! XD Shame on all your cows!
Imatge

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: CONCURS DE FANFICTIONS: El gènere menys afí

Entrada Autor: Arwen Black »

Va que m'animo a votar... però estic molt cansada per fer resumet, com que ja us les he comentades capítol per capítol (excepte el Roc, Roc sorry, prometo comentar-te els capítols també) vaig a votar directe.
Spoiler:
1r lloc: Marta_ginny
2n lloc: Agatha Black
3r lloc: Cass Ross
Bueno va, sí que comento una mica...
Spoiler:
la Marta em deixa bocabadada per la recerca que fa, i com escriu. La Gee se'n va sortir molt bé (admet que ho vas disfrutar una mica vinga xD) i Cass, l'he votat perquè em va fer riure molt. Sento que sigui el tercer lloc, és que em va costar de seguir el primer capítol ^^". I sento deixar al Roc fora, votar és dur...
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: CONCURS DE FANFICTIONS: El gènere menys afí

Entrada Autor: Agatha Black »

Bé, doncs prefereixo votar ja i no donar-li més voltes:
Spoiler:
1r lloc: Arwen Black
2n lloc: Cass Ross
3r lloc: marta_ginny


He de dir que tot i que tenia clar el primer lloc des de fa temps (perquè em va sorprendre molt i em va tocar molt. No havia llegit mai cap història curta de l'Atenea i em va deixar amb un pam de nas. A més, a diferencia dels altres, no li va costar gens fer una història CURTA, amb tot el necessari per fer-la, i no li cal res més, està ben acabada, queda rodona, els personatges estan molt bé, i és esgarrifosa. No em puc creure que sigui el primer relat curt que escriu. És que m'explota el cap). És veritat que té algunes faltes més comparada amb la resta, però ja sabeu que per a mi això és secundari, el que valoro és la narració.

Ara, pel 2n i 3r lloc m'hi he estat barallant molt. Per a mi, totes dues històries es mereixen el 2n lloc, però he hagut de triar. M'he deciit pel de Cass perquè tot i que la marta ha fet una història d'acció que ha quedat GUAPÍSSIMA, Cass ha canviat el seu estil totalment (que era el repte) i ha posat humor A CADASCUN dels paràgrafs. No hi ha cap paràgraf que no sigui hilarant, desternillant o passat de voltes d'alguna manera. I això encara complica més el repte. I el millors és que no sacrifica la història, que tot i que absurda (en el bon sentit) té una premissa meravellosa (una festa real que es va organitzar i que es lliga amb una escena de les pel·lícules). És original, diferent, i molt, molt currada. Així que apa, segon lloc.

La de la marta està molt, molt xula, també. És una història de les que a mi m'agrada llegir. És misteriosa, divertida, thrilling i està molt cuidada i té molta recerca (com tot el que fa la marta...) :ok Normalment li hauria donat el primer lloc, perquè és, per a mi, una historia perfecta. Però sent un concurs del "genere menys afi" he valorat més el fet de sortir de la zona de confort i fer alguna cosa que s'allunyi el més possible del que solem fer (cosa que jo tampoc no he fet del tot).

I per últim, la del Roc, m'encanta! Està molt ben pensada i treballada, ambientada a Ilvermorny! I els personatges... és que m'encanten i trobo que estan molt ben caracteritzats i amb molt de rerefons... però li falta textura de relat curt. Si l'allarga i en fa una història llarga m'encantara llegir-la! Però trobo que queden massa coses a l'aire com per ser una història curta... té més aviat una textura de pròleg. Ara, kudos pero haver sortit de la seva zona de confort i fer una cosa tan currada i diferent!
I fins aquí la mva votació
Imatge

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: CONCURS DE FANFICTIONS: El gènere menys afí

Entrada Autor: marta_ginny »

Mira, he tingut un canvi sobtat d'opinió i potser m'hauria d'esperar a reflexionar-ho per votar... però ara que ho he rellegit tot, ho tinc fresc i tinc un rànquing mental, ho deixo fet i ja em disculpareu >.<

Aquí van les meves puntuacions!
Spoiler:
1r lloc (3 punts): Agatha Black
La tenia en segon lloc, però és que ara l'he rellegit... i coi, està molt bé! Crec que la Gee en va parlar massa malament i tenia més el record d'això que de la fic en si. És una història coherent i tancada, adaptada totalment al tema que li tocava, amb detalls brillants, una trama encertada i uns personatges interessants i complets. Sí que hi ha alguna coseta millorable... però coi, és molt mínima! O sigui que enhorabona i et menges els tres punts per la teva fic més odiada XD
2n lloc (2 punts): Cass Ross
Desconcertant i hilarant com a punts principals. També s'adapta perfectament al gènere que se li va assignar, i llegir-la és tota una experiència! La trama i els personatges són totalment surrealistes i exagerats, però és d'aquí que surt aquest caràcter tan especial i divertit de la història. Un punt extra pel gos que no és un gos sinó que és un gat que es diu Chihuahua. Mind blown. Felicitats!
3r lloc (1 punt): Arwen Black
Definitivament mereix més d'un punt, però a l'hora de repartir els llocs ha caigut aquí... Per ser un primer relat, em sembla espectacular! Com vaig comentar a la fic, m'hauria agradat que per cobrir la temàtica de "por" s'hagués explotat més el pànic de no poder confiar en un mateix, i menys tota l'estètica clàssica de "manicomi". Aquesta és l'única raó per la qual no és més amunt! Sense cap mena de dubte, una gran feina. En pots estar molt contenta! ^^
4t lloc: Unapersona
És que em sap SÚPER greu haver-la deixat fora de les puntuacions. Quan vaig començar a llegir estava molt emocionada, perquè tota l'ambientació i el plantejament són una passada, i pensava que seria dalt de tot del rànquing... però al final no acaba de quedar ben tancat, i això afecta tant la trama com el desenvolupament dels personatges. És totalment una llàstima perquè hi ha altres coses que estan TAN ben fetes! No voldria que els aspectes positius quedessin desmerescuts per un sol problema. És que hi ha hagut molt de nivell... i al final les coses han quedat així. Però moltes, moltes felicitats per la fanfiction! A la pròxima, acaba d'arrodonir el final i estic segura que aniràs molt amunt :)
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: CONCURS DE FANFICTIONS: El gènere menys afí

Entrada Autor: Unapersona »

Soc aquí! Diria que faig tard, però un bruixot mai arriba tard, ni d'hora. Arriba exactament quan s'ho proposa! I fet el cross-over, aquí teniu els meus vots i comentaris:
Spoiler:
1r lloc (3 punts): Agatha Black. Ja vaig deixar comentari a la ff o sigui que no m'allargo, però els personatges estan molt ben fets, l'argument enganxa i la prosa està molt ben cuidada també.

2n lloc (2 punts): marta_ginny. Si no fos per l'enunciat del concurs no hauria sospitat que no estàs acostumada a escriure acció. Em va encantar molt la caracterització, cada personatge està molt ben diferenciat i la dinàmica del grup protagonista mola molt. Es nota la feina de documentació amb tots els detalls per connectar-ho amb el cànon, i el final em va encantar! És èpic però alhora bastant ridícul, molt a to amb un grup d'amics sense experiència al "camp de batalla".

3r lloc (1 punt): Arwen Black. Em va fer por. La veritat és que dubtava bastant, m'esperava una certa intriga però no aquest nivell. I em va agradar moltíssim! El final és brutal, vaig haver de llegir l'escena del vidre un parell de vegades perquè a la primera no hi vaig caure, però quan me'n vaig adonar em va explotar el cap.

4t lloc: Cass Ross. L'incloc per posar el minicomentari. Em van agradar molt els personatges (també els secundaris), i totes les bogeries caòtiques (és a dir, tota la ff), igual que la prosa en sí, eren molt divertides. Però no em vaig trobar rient durant la major part de la història, em va costar connectar amb l'humor i el ritme.
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Mercè Granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 119
Membre des de: dv. oct. 25, 2013 10:47 pm

Re: CONCURS DE FANFICTIONS: El gènere menys afí

Entrada Autor: Mercè Granger »

M'ha costat MOLT decidir-me i sincerament les posicions encara ballen però...
Spoiler:
  • 3 punts: Un Rostit per Nadal de marta_ginny.
  • 2 punts: stars by the pocketful (you wanting me tonight feels impossible) de Cass Ross.
  • 1 punt: Les cada vegada més pobres decisions del Charlie Weasley i la Nymphadora Tonks de Agatha Black.
Petonets.
Mercè Granger l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 18, 2023 11:20 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
"We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are"
Imatge

Avatar de l’usuari
frubbsulce
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dc. feb. 24, 2021 7:34 pm
Nom: Laura

Re: CONCURS DE FANFICTIONS: El gènere menys afí

Entrada Autor: frubbsulce »

Hola! Aprofito ara que tinc les idees una mica més clares per votar, abans que torni a canviar d'opinió:
Spoiler:
1r lloc (3 punts): Cass Ross
M'ha encantat, no hi ha hagut ni un moment en que no m'hagi mort de riure mentre la llegia. Tot està passadíssim de voltes, l'argument, els personatges, les situacions... Tenint en compte que les dues fic teves que ha llegit em van fer plorar com una magdalena, trobo que te n'has sortit de meravella. Felicitats!
2n lloc (2 punts):Agatha Black
Potser tu dius que l'odies, però a mi m'ha agradat molt. No vaig llegir tota la crítica que en vas fer, així que la vaig començar sense prejudicis i em va encantar. M'ha fet plorar bastant, però tot i així m'ha agradat molt. La història és magnífica, el final et mata, sí, però era del que es tractava. Felicitats a tu també!
3r lloc (1 punt):Arwen Black
Quina por que m'has fet passar. Al final em vaig animar i la vaig llegir (però quan encara era completament de dia, eh) i tot i que he passat molta por, no me'n penedeixo. Hi ha trossos molt confosos i desconcertants, però està súper ben escrita i fa que no puguis parar de llegir. També felicitats!
M'ha costat moltíssim decidir-me, i em sap greu no poder-les posar totes, perquè totes són molt bones. Us prometo que comentaré les fics, suposo que per capítols, espero haver acabat a finals de juliol.

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: CONCURS DE FANFICTIONS: El gènere menys afí

Entrada Autor: Cass Ross »

Mireu, porto TOTA la tarda pensant com votar, i canvio l'ordre dels vots cada cinc minuts. Per això, em limito a posar els punts tal i com ho veig ara, sabent que potser canviaré d'opinió d'aquí quatre minuts. És molt, molt difícil votar. Per què m'ho feu això a mi?
Spoiler:
1r lloc: marta_ginny
2n lloc: Agatha Black
3r lloc: Unapersona
Molta sort a tothom!
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: CONCURS DE FANFICTIONS: El gènere menys afí

Entrada Autor: Antares_Black »

Salut! Vinc a votar!
Spoiler:
1r lloc (3 punts): Rondaires, de marta_ginny
Ai, Marta, que m’ha agradat moltíssim aquesta història! La idea, els personatges, l’aventura... Has posat acció i la dosi justa d’humor de manera tan cohesionada amb el que fas normalment que no semblava que no fos el que acostumes a fer. I tot plegat amb la teva marca personal. Història, documentació, personatges; i un text molt ben cuidat (i no ho has oblidat ni tan sols en els trossos més actius). El conjunt t’ha quedat molt rodó! I crec que aquesta pràctica et pot haver servit per integrar bé aquests nous elements en futures fics. Com he dit, en aquesta estava tot molt ben integrat. A mi ja m’agrada la dimensió de drama que sovinteges, però veure que ets capaç de tirar per una altra banda és genial! I si vols escriure l’epíleg de la història o un BTS o una nova fic amb els Rondaires, la llegiré! :mrgreen:

2r lloc (2 punts): The Greatest Party of All Time, de Cass Ross
Mare meva! Tothom t’ha dit que és una fumada i tot això! Però això és pel tipus d’humor que hi has posat! Crec que el que denota és que t’has deixat anar molt i crec que aquest era precisament l’objectiu d’aquest concurs. Has fet una cosa molt diferent del que acostumes a fer. Aquest humor absurd i esbojarrat. Però la història continua tenint una trama i una aventura definides! I els personatges m’han agradat molt i molt! De debò, genial! I el tema dels viatges en el temps, que fa temps que insisteixes que t’agrada i que investigues, està molt ben plasmat, i recull la tema personalitat. I la meravellosa presència final del gran professor (no vull fer spoiler, per molt que s’entén que qui es per per aquí és perquè ja s’ho ha llegit tot)!! El grupet dels Amics Predilectes, m’ha agradat molt, i que siguin estereotípics (no del tot, eh, tenen les seves sorpreses i tocs personals) de les seves residències ja anava molt bé per la fic. Tot i que hi havia trossos un xic desequilibrats, crec que deu haver estat molt complicat mantenir aquest ritme fins al final, així que és una menudesa. És cert que es nota que ho estàs acostumat a l’humor i de vegades sobrecarregava, però com que aquest era el caràcter de la fic, no hi tinc cap objecció! Crec que ets qui més s’ha allunyat del que normalment escriu (et segueix la Marta) i has permès que t’envaís el nou halo. Un gran exercici. A més, dius que has après coses i t’ho has passat bé (dintre del que la pressió de fer una cosa tan diferent del que un està acostumat comporta), així que encara millor! l’Enhorabona! :clap:


3r lloc (1 punt): U de setembre, de Arwen Black
No entenc per què t’han donat ‘terror’, de debò... En tot cas, terror psicològic no, que sembla que és precisament el teu fort! Però si l’únic que t’hem llegit de fics és de la fic comunitària i quasi ens mates amb el rerefons dels personatges! M’ha agradat molt la història, i era horripilant! Es nota que està presa d’experiències reals, canviades per crear la història. I també t’has documentat pel tema que hi tractes. Trobo que has sabut recrear molt bé la confusió de la protagonista davant dels fets, i la resolució ha estat molt enginyosa. És en tercer lloc perquè no està tan ben escrita, però no em queixo perquè és la teva primera fanfiction i està molt treballada. Segur que si en fas més, milloraràs molt el teu redactat! :ok

---

Els que no he triat, no penseu que les vostres històries no són bones! Ha estat un concurs estrany perquè calia valorar els nous elements. No s’esperava que es dominessin a la primera, però he tingut en compte l’esforç d’integrar-los, i també que la història tingués un mínim de sentit. :nose

Burke és una bona història, i no ha quedat seleccionada perquè finalment ha quedat més enllà del tercer lloc. És una història rodona i m’ha agradat molt l’estructura que has triat per escriure-la (la història principal en la retrospectiva, els versos...). I m’ha agradat molt la introducció del tema de la dansa, que es nota que domines i que t’apassiona (i del qual, com et dic als comentaris, també saps veure els elements amagats, la seva cara fosca, que també acompanyava el tema de la fic). Però l’he trobada massa clixé. D’acord, admeto que si un no ha llegit gaire sobre el tema, en aquest cas drama romàntic, no és fàcil crear un trama i encara menys que no s’hagi explotat abans. Això sí, les bromes i la crítica són el millor i són molt tu! I també ens has donat un tema filosòfic (digues-li com vulguis) per debatre: si triar l’amor o triar allò al que sempre has volgut dedicar-te. Totes les mamarratxades de la McKinnon, la denúncia del ‘quedar bé’ de les classes de bé... m’han agradat molt. La cosa és que sortien poc del teu estiu habitual. Però, ei! Que la història és bona i m’ha agradat molt! O sia que igualment et felicito, encara que diguessis que no està bé, perquè ho està i, si et serveix, a mi m’ha agradat. Només em sap greu que no t’ho hagis passat bé mentre l’escrivies...

El que més m’agrada de la història El túnel són els personatges. Són tan teus... I, oh!, l’ambientació d’Ilvermorny, i des d’un enfocament més obert que el que la destronada igualaria... I una sensibilitat per les realitats ocultes en el que entenem com a normal, també de respecte al lloc i cultura del lloc en el qual se situa el que escrivim. El problema és que no m’ha sembla una història rodona. Potser tenies massa informació de fons per un relat curt. Aquest és un dels errors que jo també comento. A més, no has acabat d’aconseguir la integració del tema del drama psicològic, ni s’han acabat de resoldre els misteris que has obert (tinc un munt de preguntes, ja ho veuràs als comentaris). Teníem la tranquil·litat i la falsa senzillesa habituals en els teus escrits, però ha faltat un equilibri amb el tema nou de drama psicològic que calia afegir-hi. Ara, si vols continuar la història (continuant amb drama psicològic o descriptiu, o bé tirant per una altra banda), jo la seguiré, perquè m’agrada molt el teu estil i tinc moltes ganes de llegir més sobre els teus personatges! I qui diu aquesta història, diu qualsevol que ens parlin de l’Aale, la Valkea, la San, l’Aiyana i la Greeny! ^^
Felicitats per la feina, ha estat un bon concurs encara que al final no hi hagi pogut participar!
I em sap greu portar tants comentaris pendents, però les fics estan llegides i amb notes preses. Quan pugi comentaré, i llegiré el que em queda (no, si és que a més he descriure! :deumeu )

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Respon