CONCURS: Jocs d'atzar

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: CONCURS: Jocs d'atzar

Entrada Autor: Agatha Black »

Vinga va, no ho allarguem més...
Spoiler:

1r lloc: Els North Downs de Cass Ross
M'ha semblat superior. I ara no parlo de les altres FF sinó que trobo que, Cass, t'hi has lluït. Aquesta FF em va semblar TOP. L'ambientació és fantàstica, la portes al teu terreny, que com a historiador saps molt bé el que et dius i del que parles i em sembla molt natural, la història és preciosa, queda ben acabada tot i que dona sensació de possible continuació i ganes de més, i com sempre, el vocabulari i el redactat són molt cuidats. Em va semblar d'una qualitat brutal.

2n lloc: Enmig del caos de Marta_ginny
Que bonica. És molt bonica! I molt trista, és clar, com no ho havia de ser! Com sempre, saps arribar al cor dels lectors i t'ho muntes molt bé. Com la de Cass, també està molt ben acabada, i tot i així dona sensació que la cosa no acaba aquí i que hi haurà una continuació dona un missatge d'esperança que m'encanta!

3r lloc: Grace, caça-recompenses, d'hermione potter
Feia molt que no llegia res teu. Olga, i m'he quedat molt impressionada. M'ha agradat molt la història que has muntat amb les fotos, i has fet una trama molt complexa en molt pocs capítols i poques paraules! Jo he de muntar una història d'aventures així, i bueno, la que lio XD

M'ha costat una mica triar el tercer lloc, perquè Gatets i gatots també em va agradar molt, però finalment he triat la de l'hermione potter perquè el final està més lligat, i pel tema fotos, que estan integrades a la perfecció, i trobo que s'ha de valorar.
Imatge

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: CONCURS: Jocs d'atzar

Entrada Autor: Unapersona »

Hola! Els punts em queden repartits així:
Spoiler:
- 3 punts per Els North Downs.

- 2 punts per Enmig del caos.

- 1 punt per Grace, Caça-recompenses.
Però fantàstics els tres relats! Els tres em van agradar molt.
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Mercè Granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 119
Membre des de: dv. oct. 25, 2013 10:47 pm

Re: CONCURS: Jocs d'atzar

Entrada Autor: Mercè Granger »

Després de MOLTS dubtes, moltes cavil·lacions, crec que ho tinc:
Spoiler:
3 punts per 'Els North Downs'
2 punts per 'Enmig del caos'
1 punt per 'Grace, caça-recompenses'
Però sincerament podria ser just el contrari. És que estan tan bé totes. Deixeu de ser tan talentosos!
"We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are"
Imatge

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: CONCURS: Jocs d'atzar

Entrada Autor: Antares_Black »

Aquí les meves votacions a l'últim moment...

No ha estat gens fàcil i sempre sap greu deixar-ne un fora...
Spoiler:

marta_ginny per Enmig del Caos
1r lloc (3 punts)
Per mi és de deu. TOTES les imatges íntimament lligades a la fic, que era l'objectiu del concurs. Té un final conclusiu per un relat curt. Tot es pot allargar, evidentment, però això ja seria qüestió d'epílegs i d'spin-offs. Trobo que també està molt ben escrit, amb pocs personatges, entenedor i molt emotiu! A mi m'ha encantat!


hermione potter per Grace Caça-recompenses
2n lloc (2 punts)
Una història prou original, amb molts espais coneguts en la retrospectiva i el principal que respecta la imatge. Les altres dues imatges ben encaixades i l'element pottèric recurrent. Crec que la narrativa ha millorat considerablement. Em falla el final poc conclusiu per un relat curt. Podria ser l'inici d'una fic llarga, però trobo que amb alguna escena final s'hauria pogut arrodonir. No sabem què li passa a en Paul (jo he assumit que està en coma, però no ens ho dius en cap moment ni tampoc com li ha passat), no sabem com espera ajudar-lo amb els diners, no sabem per què li han encarregat de robar el Barret que Tria, no sabem ni si trobarà la recompensa acordada a la famosa cambra cuirassada... Massa qüestions per acceptar-lo com a final obert. Però el personatge de la Grace m'ha agradat molt i la seva història també!


Unapersona per Gatets i Gatots
3r lloc (1 punts)
Gran títol i molta originalitat. Ha fallat la imatge de l'escenari, però la resta d'imatges molt bé. Barreja humor i amor. Història amb un final força conclusiu (en comparació), encara que es podria allargar més amb altres històries dels mateixos personatges. Personatges molt guais!

-------

No és que no m'hagi agradat North Downs, no us penseu. De fet m'ha agradat molt!! Trobo que està molt ben escrita, els personatges són molt clars i m'han agradat molt, i la història és consistent també en els petits detalls. Però trobo que el principi m'ha agradat molt més que la segona meitat... I ara diré per què no l'he escollida. És una fic i una història molt bones. Però una ha de quedar fora i per mi aquesta és la que, en el meu parer, no ha acabat d'assolir l'objectiu del concurs. Per una banda, no té un final prou resolutori per un relat curt. D'acord que pot tenir un final obert que podria ser conclusiu només saben que probablement aniran cap a França. Tanmateix, trobo que és buit com a gran final per tot el que hem viscut en la història. Sobre les imatges, només m'hi encaixa el far. El far és l'estrella. Però i la resta? A la imatge del personatge surten tres persones. Tota la fic preguntant-me qui era la tercera persona que corria amb la Poppy i en Marius. No crec que fos en Phineas ni la tieta de la Poppy... I el kappa només surt un instant! Ni tan sols té gaire rellevància a la història... (l'excursió al circ potser sí, però no pas la criatura en si, sinó com tota la resta... de fet, té més importància l'hipogrif)Als comentaris ens explicaves una mica com era la història original, que has hagut de tallar molt i fer que encaixés a les imatges. No tinc res en contra d'aprofitar un concurs per presentar una història que ja tens en ment (de fet, està molt bé i és una oportunitat motivadora!), però crec que es tractava de construir una història a partir de les imatges i em fa l'efecte que tu has intentat adaptar una història que ja tenies a les imatges. La veritat és que tinc moltes ganes de llegir la història íntegre, original i sencera! Ah, i les referències i la recerca estan molt i molt bé!

-------

Totes les fics són genials, però s'havia de triar i em semblava just explicar per què, atès que no és que estigui malament o no m'agradi, sinó que és una altra cosa.
Molt bona feina!! :ok

Us deixaré els comentaris pertinents a les fics. :boig2:

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Mercè Granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 119
Membre des de: dv. oct. 25, 2013 10:47 pm

Re: CONCURS: Jocs d'atzar

Entrada Autor: Mercè Granger »

CONCURS TANCAT

1r premi: Enmig del Caos, de marta_ginny
2n premi: Els North Downs, de Cass Ross
3r premi: Grace, caça-recompenses, d'hermione potter
"We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are"
Imatge

Respon