Concurs de fanfictions

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Sobre quin tems t'agradaria que anés el concurs de FF?

L'època de joventut d'Albus Dumbledore
1
10%
Quan els Rondadors anaven a Hogwarts
1
10%
La Primera Guerra Màgica
1
10%
Els primers 11 anys després de la Primera Guerra Màgica
3
30%
Els fills dels nostres herois
4
40%
 
Vots totals: 10

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: harry_james_potter »

Perdoneu-me, ha sigut un dia ben estrany...

Doncs sí, ahir era 21 de juny. La cosa quedarà d'aquesta manera:

- ginny loovegod : Hestia Jones/Dèdal Diggle
- Cassandra Ross: Sírius Black/Bel·latrix Lestrange
- Agatha Black: Dirk Cresswell/Griphook
- hermione_potter: Arabella Figg/Albus Dumbledore
- Potter_granger: Walden MacNair/Lucius Malfoy/Cornelius Fudge
- marta_ginny: Emmeline Vance/Amelia Bones
- Unoi: Severus Snape

Com veieu, la meva idea és com es va viure des de diferents punts de vista la primera caiguda de Lord Voldemort.
A mesura que aneu penjant les vostres FF estaria bé que enviéssiu un missatge amb l'enllaç pertinent.

Molta sort i fins el 3 de setembre!
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Antares_Black »

Ei, ei, eeeeeeeii!!!!!!

Que jo també m'hi apunto!!!!!! :boig2: :boig2: :boig2: :boig2:

Ja havia vist el post abans, però no vaig poder respondre! I, mira, que se'm passa el termini d'inscripció!!! :adora

Espero que m'hi puguis apuntar igualment!! :mrgreen:

Sí que és cert que és una dinàmica de respte diferent de la que havíem dut fins ara. Però trobo d'allò més original tot això de l'assignació de personatges :ok És molt bona idea!

Apunta-m'hi, si us plau!! :pray: Ja tinc ganes de repte!! Quins personatges m'assignes?

Antares

PD: Ja sé que ja teniu resultats de les votacions (i força clars!), però jo he votat igualment!! :elis A veure si hi té cabuda en alguna altra ocasió!! A banda de la joventud d'en Dumbledore (d'allò més interessant per alguna imminent i apassionant escena de The Greater Good :mrgreen: jo ho deixo caure!), estaria bé fer alguna cosa sobre la vida escolar d'en Flitwick, la McGonagall i la Colifor!!
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Agatha Black »

Hola!

Segur que et pot buscar algun personatge més, Antares!

Jo quan he vist la llista m'he quedar a quadres! Dirk Cresswell! :atontat Ostres tu, no sabia ni qui era, ho he hagut de buscar! Al principi m'ha semblat impossible fer una història, però m'he adonat que això de tenir personatges tan secundaris dóna molta llibertat creativa, que ja m'agrada. I ja tinc algunes idees que poden fer una història interessant!

El que sí que em sembla una mica estrany és que hi hagi gent que té personatges tan coneguts com el Dumbledore, el Sirius o l'Snape i en canvi d'altres tenim gent ben "desconeguda"! Com els has escollit i assignat, els personatges?

(Suposo que aquesta és part de la gràcia i la dificultat: Algunes de nosaltres ja tenim els personatges muntats, que facilita una mica les coses, però això implica que no hi ha gaire llibertat de moviments, tens quests personatges que en aquest moment feien X cosa i s'ha de ser fidel. Altres, en canvi, ens trobem amb personatges gairebé nous, però podem fer un argument amb un escenari, diàlegs i temes al nostre gust.)

Ja m'agrada, el que m'ha tocat! Al principi he pensat "Al menys no tinc Slytherins/Cavallers de la Mort)", però ara que ho penso crec que el Griphook és Slytherin, encara que no hagi anat a Hogwarts, oi? Tot i que no estava a favor de Voldemort. I el Cresswell el puc muntar com vulgui!

Us sembla bé si deixem aquest tema obert per parlar entre les escriptores, per si tenim dubtes que volem consultar (per exemple prendre's algunes llibertats, o preguntar coses que potser no sabem sobre els personatges i potser algú altre ho sap...), o preferiu que sigui tot hermètic i que no sapiguem res de res del que fan les altres? El que decidiu.

Jo de fet ja tic una consulta, però estaria bé que ens la respongués el harry_james_potter:

Dins s'aquests 11 anys que engloven la fanfic, és obligatori parlar de tot aquest temps? No, oi? Ho dic perquè amb els personatges que m'han tocat la meva primera idea és descriure una mica els primers dies després de la mort de Voldemort. Està bé així, o m'hauria de ficar més en el futur? Ho puc fer, també, però prefereixo tenir-ho clar abans de posar-me a escriure. Pot ser tota la fanfiction d'un moment concret d'aquests 11 anys? Tenim aquesta llibretat de triar el moment que volem descriure?
Imatge

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Unapersona »

Em trobo en el mateix dubte de l'Agatha, la meva intenció no era explicar els 11 anys, sinó un període concret de temps.

He de penjar la ff al 3 de setembre o puc fer-ho abans?
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: harry_james_potter »

Antares_Black t'apunto però fliparàs amb els teus personatges :twisted: :twisted: :twisted:

- Antares_Black: Doris Crockford/Ernest "Erny" Estropey
Dins s'aquests 11 anys que engloven la fanfic, és obligatori parlar de tot aquest temps? No, oi? Ho dic perquè amb els personatges que m'han tocat la meva primera idea és descriure una mica els primers dies després de la mort de Voldemort. Està bé així, o m'hauria de ficar més en el futur? Ho puc fer, també, però prefereixo tenir-ho clar abans de posar-me a escriure. Pot ser tota la fanfiction d'un moment concret d'aquests 11 anys? Tenim aquesta llibretat de triar el moment que volem descriure?
Agatha, teniu llibertat per escriure sobre un breu període de temps, diversos períodes d'aquests 11 anys o els 11 anys sencers.
He de penjar la ff al 3 de setembre o puc fer-ho abans?
Unoi, tens com a data límit el 3 de setembre per penjar la teva FF.


La meva intenció és deixar el fil obert per penjar els enllaços de les ff quan estiguin penjades.




PS: Agatha, el Griphook no va anar a Slytherin... No et puc dir qui és perquè la gràcia dels personatges a l'atzar és saber qui són.
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Agatha Black »

Hahahahaha, ja se que el Griphook no va anar a Hogwarts! Jo tampoc no hi vaig anar i no deixo de ser Gryffindor! En Griphook ja sé qui és, ja... però no deixa de ser sly!
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola :D

Puc fer alguns petits flashback? Ho comento perquè serien d'abans de 1981 i tal. No són escenes senceres (vull dir que un flashback no és l'escena sencera), són més aviat com petits comentaris.

Fins aviat,

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Antares_Black »

Antares_Black t'apunto però fliparàs amb els teus personatges :twisted: :twisted: :twisted:

- Antares_Black: Doris Crockford/Ernest "Erny" Estropey
Vaja!! Conec tots dos personatges, però...
Ja em diràs COM REDIMONIS ELS RELACIONO!!!!! 8O
Spoiler:
Encara que també és cert que es poden trobar al Nintrèpid Bus... Es coneix molta gent en aquella bogeria ambulant! :riure:
Ens ho has posat difícil, eeeh! :mmm Però així és més emocionant!! :ok :ok :ok

Només contestava perquè veig que encara no m'has apuntat a la llista, no fos cas que ho hagués de confirmar. Sí, sí, participo. Això sí que és un senyor repte. :boig2:

A veure... M'asseguro d'una última cosa: el relat ha de ser entre1.500 i 10.000 paraules i pot ser d'un sol capítol o pot estar dividit en els capítols que vulguem, és així?

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: harry_james_potter »

Cassandra Ross ha escrit:Puc fer alguns petits flashback?
Pots fer-ne, sí.
Antares_Black ha escrit:Només contestava perquè veig que encara no m'has apuntat a la llista, no fos cas que ho hagués de confirmar. Sí, sí, participo. Això sí que és un senyor repte
Sí, participes, tranquil·la.
Antares_Black ha escrit:el relat ha de ser entre 1.500 i 10.000 paraules i pot ser d'un sol capítol o pot estar dividit en els capítols que vulguem, és així?
El relat ha de ser entre 1.500 i 10.000 paraules, i tant pot ser un únic capítol com estar dividit en diversos.
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Agatha Black »

Hola, una pregunta!

A la meva fanfiction hi vull fer aparèixer un personatge que té assignat una altre persona (només apareixerà, no serà pas un personatge principal), però entenc que clar, tot i que a la meva fanfic aquest personatge es trobi amb el Dirk Cresswell i el Griphook, no vol dir pas que també se'ls trobi a la fanfiction de la persona que el té de protagonista.

Posem per exemple (no és el cas, perquè no vull fer spoilers) que l'endemà de morir el Voldemort, els meus personatges pugen al Nitrèpid bus i es troben amb l'Ernie i la Doris, i parlen amb ells. I resulta que l'Antares també parla justament del dia després de la mort del Voldy, però a la seva història el Dirk i el Griphook no apareixen en cap moment al Nitrèpid Bus.

Entenc que això crearia una contradicció espai-temporal, però no passa res, oi? Ho podem fer, això de fer aparèixer altres personatges que ja estan assignats?
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Cass Ross »

En la meva opinió, sí. Ho pots fer i no passa res. Perquè forma part del ’canon' (fanon) de cada autora de fanfics, no res que hagi dit l'autora. Per tant, mentre no contradigui res del llibres, suposo que pots.

Tot i que clar, com que afecten personatges assignats a algú altre, que parli el harry_james_potter.

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: harry_james_potter »

Agatha Black ha escrit:Hola, una pregunta!

A la meva fanfiction hi vull fer aparèixer un personatge que té assignat una altre persona. [...] Entenc que això crearia una contradicció espai-temporal, però no passa res, oi? Ho podem fer, això de fer aparèixer altres personatges que ja estan assignats?
No, no passa res. Cada relat és independent dels altres, i pots escriure coses que no tenen absolutament res a veure amb el que la Rowling ha dit (tant per Pottermore com per altres llocs).
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola, gent!

Ja sé que queda molt de temps, i segurament vosaltres no l'heu ni començada, però jo ja he acabat la meva participació! I l'he penjada d'una vegada perquè no sabia per on arreglar-la, ja. Ratlla el mínim de paraules, però d'entrar-hi entra.

http://www.harrypottercat.cat/fanfictio ... oscor.html

Fins aviat!

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Agatha Black »

Perdoneu, pero se m'acaba d'acudir que això hauria de comptar per punts, no?

Quant creieu que hauria de guanyar, la persona que guanyi el concurs? 50 punts, mes els que ja hagi guanyat penjant de la fanfic (d'un o més capítols)?
Imatge

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: harry_james_potter »

Cassandra Ross ha escrit:Hola, gent!

Ja sé que queda molt de temps, i segurament vosaltres no l'heu ni començada, però jo ja he acabat la meva participació! I l'he penjada d'una vegada perquè no sabia per on arreglar-la, ja. Ratlla el mínim de paraules, però d'entrar-hi entra.

http://www.harrypottercat.cat/fanfictio ... oscor.html

Fins aviat!

Cassie.
Molt bé Cassandra, poso el teu enllaç al primer comentaria al costat del teu nom i els teus personatges.


Agatha Black ha escrit: Perdoneu, pero se m'acaba d'acudir que això hauria de comptar per punts, no?

Quant creieu que hauria de guanyar, la persona que guanyi el concurs? 50 punts, mes els que ja hagi guanyat penjant de la fanfic (d'un o més capítols)?
Si us sembla bé, jo ho faria així:
- 50 punts la fanfic més votada.
- 20 la segona.
- 5 la tercera.
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Respon