CdeH: Behind the Scenes

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: CdeH: Behind the Scenes

Entrada Autor: Cass Ross »

Merci pels comentaris ^^ Passo a aclarir un parell de detalls:
No sé com l'aguanta, l'Eric, de veritat XD O sigui, el va buscar només per demanar-li favors i donar-li ordres i a més a més "en privat" perquè no vol els seus amics "intol·lerables" per allà. :boig
Ai, no, l’Ethel també té estones amb l’Eric, pobre! No el maltracta sempre. Només que he decidit tallar la resta de la conversa que tenien perquè (en el seu moment) eren coses relacionades amb el capítol aquell, i això sent un BTS no volia que s’allargués excessivament. Ja veureu (o això espero, perquè crec que tinc una impressió lleugerament esbiaixada dels meus personatges) en el pròxim capítol de l’Eric com la relació dels dos germans no sempre és com aquí. És que l’Ethel tenia un mal dia.

Però sí, per la segona part de la frase, sí, la cosa aquesta d’apartar els amics de l’Eric d’aquesta manera perquè són, com dius, “intolerables”, és molt Ethel. L’Eric li hauria de plantar més cara, però la veritat és que fa molt el que diu sa germana o valora molt el que diu per no contradir-la.
Cada vegada que llegeixo el fil de pensament de l'Ethel em sorprenen alguns comentaris que fa. Ja sabem com és, però d'alguna manera és com que te n'oblides i llavors... pam!
Sí, no? Quan dius, ai, pues no és tant xunga amb tot el tema de la puresa de la sang, i tal, te la clava per on menys t’ho esperes.
Al final encara tindrà una cosa en comú amb el Billy... no sap com es diuen la meitat dels seus companys de classe!
Ui, sort que l’Ethel no sap el que acabes d’escriure! hahahahaha I no, no comparteix això amb el Billy. L’Ethel sap el nom de tots els seus companys, i tant! Segurament sap el nom de molts estudiants. (I la veig molt capaç de ser de les primeres de descobrir la relació entre la Maire i el Flynn. Ja saps, la informació i ella...) Només que considera que alguns no s’ho valen prou per anomenar-los pel nom. Per exemple, els Hufflepuffs com la Zoe o la Natia. El Billy (i el Caleb, perquè aquest es fa amb el Mike d’Slytherin ― es diu Mike, oi?) els anomena pel cognom perquè són els companys de dormitori de l’Eric, així que és un estatus diferent.

Jo també tinc moltes ganes de veure com va evolucionant tot plegat i que la fanfiction tiri endavant ^^

Cass
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: CdeH: Behind the Scenes

Entrada Autor: marta_ginny »

Bon dia! Per no trencar el costum (que es trencarà la setmana que ve, no patiu) de penjar cada diumenge, havia pensat que podia compartir un bts que vaig escriure de la Maire fa uns deu dies. És una escena mooolt curta (500 paraules) que vaig fer per descarregar el drama quan no me'n sortia d'escriure el capítol del Billy XD i eh, va anar bé, perquè immediatament després vaig aconseguir escriure 700 paraules de cop! Es veu que el drama l'he de treure a passejar de manera una mica regular o no em deixa fer res més hahaha

En aquesta escena, veiem la Maire quan vomita al lavabo, just després d'haver aparegut el Flynn al Gran Saló, el principi del seu malson particular. Com veieu, l'ha deixat una mica trastornada... Aprofito l'ocasió per disculpar-me amb la pobra, que és la meva punching ball, prometo que li vull donar coses bones, però ara ha de passar per això i serà el seu punt més baix! També aprofito per donar-vos les gràcies als que em vau comentar l'última bts, m'alegro que us agradés ^^

I sense dir res més, us deixo amb la microescena (dic microescena i recordo que vam escriure microffs de... 1000? 2000? paraules, com ho vam fer?). Espero que us agradi!


Malson fet a mida

Miro el vòmit marronós que esquitxa el lavabo i no acabo de processar que és meu. El lavabo... he arribat aquí d'una correguda. Tot és borrós des que he vist aparèixer...
No. No. Ja feia estona que sentia rumors del nou infermer, i tothom estava a l'expectativa, però el que no esperava... el que no pensava era que el meu gran malson apareixeria aquí, davant dels meus ulls, després de vuit anys, més gran però amb la mateixa cara.
En Flynn. A Hogwarts.
No pot ser.
Començo a pessigar-me el braç esquerra amb la mà dreta, cada vegada més fort perquè no em desperto. Per què no em desperto? Això és un malson, per força ha de ser-ho, no pot ser real. Però per molt que em pessigui, segueixo aquí.
Noto com l'ungla s'enfonsa a la pell i aparto la mà mentre em comença a coure el braç. El tinc ple de marques de l'ungla, i aquesta última ha deixat sortir un fil de sang.
Però no m'he despertat.
El terror s'apodera de mi i respiro molt de pressa fins que no puc més i faig un crit. Em tapo la boca amb les mans, ràpidament. M'he de controlar... tinc el control... tinc...
Les llàgrimes em comencen a caure sense aturador i em mossego el dit per no tornar a cridar, perquè sé que el dolor genera endorfines i serà l'única manera de mantenir-me serena. He de... he de recuperar la respiració... Em poso el dit davant dels llavis per intentar-hi bufar de manera regular, però té tota la marca de les dents i també en surt una mica de sang, i no tinc manera de calmar les batzegades d'aire que deixo anar. D'acord... una altra cosa... he de trobar... cinc coses que pugui veure, després quatre que... però no... primer van les cinc... veig el vàter, i la paret de pedra, i el vòmit, i el dit... i me'n falta una... què veig? Què veig!?
En Flynn!
Però no, no és aquí, només al meu cap. Al meu cap i al Gran Saló. I ara què faig? He d'aconseguir que no em vegi, que no em vegi mai. No em puc posar malalta, ni prendre mal. M'aprendré els seus horaris i l'evitaré. Al capdavall, jo no tenia ni set anys quan va desaparèixer, i encara que jo el pugui reconèixer, no crec que ell m'identifiqui a primera vista. Perfil baix. Ser invisible. D'això, en sé.
Això ho puc fer.
Intento aixecar-me però m'he de fer endavant altre cop per vomitar el poc que em devia quedar a l'estómac. Té gust amarg, de bilis, i em crema la gola. Un exemple perfecte que, per molt que creguis que no, les coses sempre poden anar a pitjor.
Però ho puc mantenir sota control. Glopejaré aigua per treure'm el mal gust i em rentaré la cara. Ja he dit que no em trobava bé; després aniré a l'habitació per estirar-me i fer veure que dormo quan tornin l'Ethel i la Noa. No en parlaré amb ningú. No ho han de saber.
No ho sabran mai.
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: CdeH: Behind the Scenes

Entrada Autor: Arwen Black »

Uooo... Pobreta! Però està molt ben escrit, m'ha agradat lo de comptar 5 coses, i després 4... 4 de què? Com funciona? Ho pregunto per un amic xD

Que bé anar llegint cosetes teves de forma regular, m'hi podria acostumar...

A la Maire li vénen totes a sobre, una darrere l'altra! Tinc moltes ganes de veure com evoluciona la relació i la no-relació amb el Flynn.
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Respon