Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: marta_ginny »

Holaholaholaaaaaaaa!
Sí, no em podia esperar més per començar la següent ff i... ja tenim data!
EL DIA 4 DE JULIOL!
I obro un tema a aquest fòrum perquè falten 10 dies justos! I res, per fer una mica de promoció i una mica de spoilers i aquestes coses divertides ^^

De moment, us deixo amb la sinopsi. D'aquí poc tindreu fotos, i el dibuix de la portada, i altres cosetes.
I per cert, si algú s'anima a llegir aquesta (que serà curteta) i no ha llegit l'anterior que no es preocupi, que li faré un resum de com estan les coses i ho podrà llegir perfectament! ^^


Amb la mudança d'en Mike i la punyalada de l'Àlex, els Desterrats s'han separat. La Julie, la Marta, la Mei i en Heath continuaran les seves vides intentant mantenir-se units, però acabarà sent impossible i s'aniran dividint cada vegada més. Persones noves apareixeran a les seves vides, però mai podran oblidar el que havien viscut junts. L'última paraula la tindrà l'Àlex, que es proposa arreglar els errors que ha comès i tornar a unir els Desterrats, mentre viu una batalla interior entre els seus sentiments per la Julie i el convenciment que ella estarà millor si marxa de la seva vida.



Apa doncs, aquí ho teniu :) Espero que tingueu tantes ganes de llegir-la com jo d'escriure-la i que us ho passeu moooooolt bé! ^^
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: hpkarina »

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH COM QUE SEPARATS'!?!?!?! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Jo sóc cruel?! JO?!?!?! I el que estàs fent tu amb Mike i Marta te pareixerà molt amable i bonico no??!?!?!?!? ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬ I hate you........... no,I don't hate you.... aaaah I hate myself for not hating you!!ladvnklavsjnjlfk
Àlex, rebenta, deixa a Julie, però reuneix els desterrats xD
uiiiii nous personatges, of cors! és quart=torneig dels tres mags=tiarrons de Durmstrang i floretes de Beauxbatons :D
però ara la pregunta que tots ens fem.... Roser i Jack tornaran a aparèixer? Continuaran junts? Roser tindrà algun lio amb algú de Durmstrang? hmmmm....
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: marta_ginny »

A veure, a veure, deixa els Durmstrang tranquils tu xD La veritat és que està tot molt atapeït i sortiran poquet, però de tant en tant els farem aparèixer :) I per què vols Durmstrang tu quan tens un dels nois més simpàtics i genials de Hogwarts, eh? Que no en tens prou o què? xD
I de Beauxbatons... no, no en vindran només floretes :P
I això de com que separats? Ho sabies de sobres, dona. A part, jo no estic matant a ningú ¬¬ Així que per cruel, tu xD

Apa doncs, demà continua el compte enrere amb alguna coseta que penjaré ^^ Fins llavors!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: marta_ginny »

Continuem el compte enrere... FALTEN 9 DIES!
I com que falten 9 dies, toca l'avançament del dia ^^ Com que si donés avançaments sucosos cada dia al final em quedaria sense, alguns dies (com avui) no seran taaaaan guais, però demà serà més important... Per ara penjo un collage que he fet amb fotos d'actors que he agafat pels meus personatges!
I demà... tenim un convidat especial al nostre programa de ràdio! (?) I és el búlgar, el noi que li vau triar el nom, és... en Nikolai! (que malament que em venc xD) Total, que tindrem una petita entrevista al Nikolai, i que podeu penjar dubtes/ preguntes sobre ell i intentaré respondre-les!
No serà el primer convidat, en tindrem més, així que podreu fer totes les preguntes que volgueu!

Apa, doncs, que aquí una té autoescola xD Us deixo amb el collage i ja direu quelcom!

Imatge
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: Cass Ross »

Com mola!
Tinc unes ganes bojes de que comenci ja la fanficiton :) A part, vull que el grup es reuneixi definitivament. I que els rencors i els dubtes siguin eliminats.
Per cert, m'encanta la portada, el resum i el títol de la fanfiction. No sé massa què esperar-me. I perquè serà tant curta, aquesta vegada? SI justament és quan han de passar les coses més interesants...

Petons!
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

xudit_95
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 10:39 pm

Re: Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: xudit_95 »

jkdhasjkfhafhadklfhdhah!!! el Nicolai es una monada! m'encanta el colage eee.
Realment, tinc moltes ganes de veure la ff, per què es la continuació de la primera ff que em vaig llegir... :3
Les coses entre la Julie i l'Àlex s'han d'arreglar, això està clar, però em fa mooooolta pena el Mike, aixi que .... vv', espero que tot s'arregli, tot el que es pugui, i que, encara que perdin contactes, sempre siguin els desterrats!

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: hpkarina »

Hola Nikolai n.n feia temps que et volia conèixer ^^ aixina que d'allà de l'est, no? jijiji vull saber cosetes :$ :$ :$

val, val, deixe de fer la tonta xD a veure, a veure, què li podríem preguntar...?

1. Vas amb intenció de trobar nòvia o ja en tens, de xicona? (very important)
2. Et presentaràs al torneig dels tres mags?
3. Si entrares al torneig creus que guanyaries? Per què?
4. Jugues al Quidditch?
5. Quin és el teu cognom?
6. Et fa il·lusió anar a Hogwarts?

I fins ací les meues preguntes ^^si en són massa, òbvian alguna (la primera no) :) :)
un besikuu!!
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

xudit_95
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 10:39 pm

Re: Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: xudit_95 »

Pregubntes per al Nicolai.
1. Sabent que tu vens de Durmstrang, com et trobes en aquella escola? es a dir, t'ho sents a gust, o hauries preferit venir a Hogwarts?
2. Tens edat per presentar-te al Torneis dels tres Bruixots?
3. Si en tens, et voldries presentar?
4. realment, series capaç de fer trampes per poder-te prsentar, o per guanyar el Torneig?
5. Savies qui era el Harry Potter?
6. Si ho savies, tenies intencions o ganes de conèixe'l? be, si no pots, sempre pots con``eixer la seva germana ;p
7. Hi ha algna persona de Hogwarts que hagis trobat interessant?
8. Algu que odiis, tant de Durmstrang com de Hogwarts?

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: marta_ginny »

Demà, en Nikolai les respondrà totes en el nostre programa especial! Moltes gràcies per les vostres preguntes! ^^ Si algú més hi vol intervenir, que faci les preguntes que vulgui!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
lluna_de_plata
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 14
Membre des de: dl. jul. 09, 2007 9:10 pm
Nom: Marta
Rang: fricky, sheck i semi-lloba...
Ubicació: Torre de Drakwen, Idhun.

Re: Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: lluna_de_plata »

HOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! (Em sembla que es de les primeres vegades k dic algo al forum XPXPPX)

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! SPOILERS!!!!

Niko: 1. 3 adjectius fisics de la teva noia ideal.
2. Tres adjectius de caracter
3. .... ... ... Ara es quan dius: Soc gay. XP

Marta, si, ets cruel, accepta-ho. Viuras mes tranquila XP

Estare a Israel quan comensis la fanfic :S XPXPP A veure si ho podre llegir!!! :D

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: marta_ginny »

Holaholaholaaaa! Aquí Stella Gregory, corresponsal des de Hogwarts. Estic encantada de ser avui aquí en aquest primer episodi del meu nou programa d'entrevistes, on podrem saber totes les notícies sucoses i interessants del que passa per Hogwarts!
I quin primer dia! Durant tot el dia d'ahir ens vau estar enviant preguntes pel nostre convidat. Avui sóc aquí amb en Nikolai Antonov! Bon dia, Nikolai, com estàs?

Molt bé, Stella, moltes gràcies.

Per aquells que no el conegueu, en Nikolai és un estudiant de Durmstrang que avui mateix ha arribat a Hogwarts. Però perquè sapigueu més coses d'ell, passarem directament a les preguntes, que espero que puguin resoldre els vostres dubtes. Molt bé, Nikolai, tenim vàries preguntes relacionades amb la teva edat, si participaràs al Torneig dels Tres Bruixots, si creus que guanyaries i per què. Series capaç de fer trampes per aconseguir-ho?

Doncs la veritat és que no hi puc participar perquè només tinc 14 anys. Si he vingut a Hogwarts és per acompanyar el meu germà gran, en Damyan, que es presentarà al Torneig. I ni que pogués... no, no guanyaria pas. El meu germà és massa bo, sempre em serà impossible superar-lo. Ni fent trampes, cosa que tampoc faria. No sóc d'aquest tipus de persones.

I has vingut amb els alumnes més grans, deixant allà els teus companys de curs? Perquè hi ha molta diferència entre tu i la resta... Això em porta a una altra pregunta que hem rebut: com et trobes a Durmstrang? T'hi sents a gust o creus que hauries estat millor a Hogwarts? Et fa il·lusió ser aquí?

La veritat és que no crec que canviés gaire cosa. No sóc gaire obert i la gent em troba més aviat sec. Si he vingut és per veure el meu germà.

Parles molt del teu germà. Com és la teva relació amb ell?

El meu germà és la persona que admiro més. Ell és el futur de la nostra nissaga, i és fort, poderós i responsable. La meva feina és ajudar-lo en tot el que necessiti per assegurar el bon futur de la família.

Les nostres oients també es pregunten si jugues a Quidditch. T'agrada?

M'agrada molt, de fet, sóc el porter de l'equip, encara que l'equip del Viktor sempre ens guanya. El meu germà és el caçador del mateix que jo.

Caçador, eh? Com en Harry Potter! De fet, també ens han preguntat per ell. Saps que és a Hogwarts? Tens ganes de conèixer-lo?

Sí, sí que ho sabia. Tinc curiositat, més que res.

Una oient ens comenta que també pots conèixer la seva germana, cosa que ens porta a un altre tema interessant i que ocupa moltes de les preguntes: les noies. Tens la intenció de trobar nòvia o... ja en tens?

No en tinc, no. I crec que tampoc en tindré cap venint a Hogwarts.

No m'ho puc creure. Perquè... tu què busques, en una noia? Ens demanen tres característiques físiques i tres de psicològiques.

Les físiques em són igual, i ho dic de veritat, no és cap tòpic. M'agraden les noies sensibles, senzilles i honestes.

Hi ha algú que odiïs?

Ningú que pugui revelar en una entrevista.

Ja veig que no em diràs gaires coses. Bé, doncs, moltes gràcies! Als nostres oients, que sapigueu que podreu enviar preguntes durant tot el dia i nosaltres serem aquí encantats de respondre. Passat-demà tindrem un altre convidat exclusiu. Ja us n'anirem revelant més cosetes!


OFF: Com que representa que l'entrevista és quan arriba a Hogwarts, no he pogut respondre a preguntes del que passarà després (com ara si ha conegut algú interessant a Hogwarts). Però sí que podeu preguntar als personatges en futur, pel que passarà!
Opinions, opinions! A veure si el Nikolai us agrada tant com a mi ^^ Apa doncs, demà torno jo, li donarem un dia de festa a la Stella (un, eh? No més.)
Apa doncs, fins demàaaaa que tindreu la portada oficial de la ff!
8 DIES! ^^
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

xudit_95
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 10:39 pm

Re: Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: xudit_95 »

El Nicolai, tal i com el seu nom, m'encantaa!!! se'l veu bon noi! *-* i em sembla que quasi podria sir que es convertirà en un dels meus personatges prefes eeee ^^
Però el que no m'ha agradat molt molt, és tot el que arriva a valorar al seu germà..... és que si li passes res al seu germà, què, no se no se :S, però buenu, que així ha de ser l'amor de families!! :p

Avatar de l’usuari
lluna_de_plata
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 14
Membre des de: dl. jul. 09, 2007 9:10 pm
Nom: Marta
Rang: fricky, sheck i semi-lloba...
Ubicació: Torre de Drakwen, Idhun.

Re: Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: lluna_de_plata »

Hola Nikolai!!!! Aqui una futura companya de Hogwarts, em dic Mei. Uhm.... Ens podries ensenyar alguna fotografia del teu germa? Ara, preguntes sobre la familia, la gent que va a Drumstrang te una reputació mes o menys semblant a la dels Slytherin d'aqui... Opinio sobre les forces del mal? Voldemort & co? Sota quines circumstancies faries servir un dels tres encanteris prohibits? I el teu germa? Quines son les seves opinions sobre el tema? Moltes gracies, ets molt simpatic i sembles bon noi :)

(Gregory t'estic montant un club de fans XP)

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: marta_ginny »

Val, val, ho sento, ho sento, la Stella és més puntual que jo TT però he estat OCUPADÍSSIMA amb l'autoescola i la nota de sele i reunions i aniversaris i tal i no he pogut escanejar la portada... Així que sentint-ho molt deixarem l'estrena per demà i avui us passaré una altra foto :)
ENTREVISTES! Com que hem retardat la portada la pròxima entrevista també quedarà retardada... però DISSABTE tenim com a convidat especial el LOUIS!!! Sep, el francès :P Li podeu fer toooooootes les preguntes que volgueu i la Stella s'encarregarà de treure-li tot... també respondrà les preguntes del Nikolai que falten. Teniu tot el dia de demà per enviar les vostres preguntes! ^^
Apa doncs, aquí us deixo que estic de celebració xD Pregunteu molt i fins demà! ^^

Imatge
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: marta_ginny »

I, senyores i senyors, avui sí, aquí la tenim: la magnífica, incomparable i meravellosa PORTADAAAAAAA! (Gentilesa d'una graaaan artista com és la Judith ^^)

Imatge

Us recordo que teniu tot el dia per enviar preguntes pel Louis! Demà us deixo amb la Stella! ^^
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Respon