El Senyor dels Horricreus

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: El Senyor dels Horricreus

Entrada Autor: Cass Ross »

Responc el missatge de la Antares:
Aquesta és la idea: Us passareu tot l'estiu sense saber a quina residència anirà!
Què vol dir això?? Que tardaràs molt de temps en pujar el pròxim capítol? Pobre de tu! Hahahaha
Per cert, sabíeu que l'Emma Dobbs aniria a Ravenclaw?
O aquesta o Gryffindor; encara que si he de ser sincera no hi havia pensat molt, francament.
Bona observació! Sí, cal un permís (no, no m'he confòs). La McGonagall ha escrit/escriurà (no us revelo res ) una carta al conseller d'Afers Màgics. Per què t'ha sorprès que hi anessin amb portarreu?
Sí, gràcies :) No, no m'ha sorprès que anessin amb portarreu. M'he explicat malament: el que m'ha sorprès és que abans d'usar el portarreu anessin amb reculatemps cap al passat, perquè no ho havies dit i tampoc se m'hauria acudit retrocedir. D'acord?
La vareta del supervivent!
No m'ho invento pas. És així com es diu la vareta de fusta d'avet, per les seves qualitats varetològiques, no tant com a fusta. Especialment al senyor Ollivander (dins de HP) li agrada anomenar-la així.
Ah, doncs primera noticia! Es que jo de varetes no en tinc ni punyetera idea i d'això ni tant sols m'hi havia fixat. Per això vaig pensar que era una cosa que tu havies afegit i per això vaig preguntar, per si era un cosa important pel futur.
A més, com és que a l'Eothen li sona, això de la vareta del supervivent?
Això ho dic...?
Ho sento! És culpa meva. El que va passar és que vaig pensar que, d'aquest fragment d'aquí sota la última frase era de l'Eothen, però quan vaig tornar a llegir vaig entendre que es referia a la McGonagall..., un lapsus!
Semblava que la professora McGonagall tenia un sobresalt. El pit li havia fet un bot. Aquelles paraules li sonaven.
Petons!

Cassie

PSD: Tu vigila que et tornaré a molestar com no em comentis el meu capítol de la fanfiction, que ja fa uns dies que vaig pujar i estic esperant el teu comentari (jo així que vaig veure el teu capítol te'l vaig comentar...)!! I a veure si respons l'MP :D
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: El Senyor dels Horricreus

Entrada Autor: Antares_Black »

Aquesta és la idea: Us passareu tot l'estiu sense saber a quina residència anirà!


Què vol dir això?? Que tardaràs molt de temps en pujar el pròxim capítol? Pobre de tu! Hahahaha
Si tu acabes de pujar-ne un de nou (un nou capítol 9 haha)!! T'ho respondré tot de mica en mica, que la cosa es complica. De fet, l'MP sí que corre més pressa...

Probablement en pugi un a mitjans d'agost, no ho sé. Si fos així, tindríem un vuitè capítol. És que demà marxo i seré fora els últims dies de juliol. No estic segura de si el dia 27 o 28 pugui tenir connexió. També seré fora la primera quinzena d'agost. Segurament em pugui connectar després. A partir d'aquí, tota la resta d'agost desapareguda. Ja ho veurem, encara no està del tot clar.

Bé, ara que ja sabeu els meus plans xD Vaig al gra:

el que m'ha sorprès és que abans d'usar el portarreu anessin amb reculatemps cap al passat, perquè no ho havies dit i tampoc se m'hauria acudit retrocedir. D'acord?
He cregut més convenient usar el reculatemps abans, d'aquesta manera potser quedava millor usar un potarreu amb el castell buit d'estudiants (serien al tren). Però suposo que hauria fet el mateix efecte. :ok
Ei això vol dir que la cosa és original! :mrgreen:

Ah, doncs primera noticia! Es que jo de varetes no en tinc ni punyetera idea i d'això ni tant sols m'hi havia fixat. Per això vaig pensar que era una cosa que tu havies afegit i per això vaig preguntar, per si era un cosa important pel futur.
Com he dit, no m'ho he inventat (és varetologia), però això no vol dir que no sigui important en el futur. Ja vaig comentar que es dirien moltes coses que es farien secretament importants. Ara bé, al vuitè capítol, també hi trobareu detalls d'aquests :celles:

__

Últim apunt pel que fa la vareta de la McGonagall. És avet, recordeu. Les varetes d'avet sovint se les anomena així (La vareta del supervivent), perquè s'han donat multiples casos de bruixots que, després d'adquirir-la, van viure perills mortals i en van sortir il·lesos. La McGonagall n'ha passat de tots colors i també va sobreviure a les guerres màgiques. Ara bé, no era bona per a l'Éothen. Recorda el fragment, quan li dóna la vareta d'avet:
La vareta no mostrava canvis a la mà del noi, i el senyor Ollivander la va tornar a guardar a la capsa. Semblava decebut. Aleshores va tornar a amagar-se.
I quan li dóna la de xiprer:
Va tornar més seriós que abans amb una capsa plena de teranyines que sostenia amb molta cura.(...) El senyor Ollivander va somriure. (...), però a la seva veu hi havia una certa nota de tristesa.
Això és tot, de moment... :celles:

Antares

PD: Sí t'he de respondre l'MP. Espero fer-ho aviat, abans que marxi. M'agradaria aclarir allò que et vaig dir.
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Respon