Nova fic

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Lily Granger
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dc. maig 25, 2011 4:16 pm
Rang: Ravenclaw!
Ubicació: Palma!!!!!!!!!

Nova fic

Entrada Autor: Lily Granger »

Hola, soc nova en aquesta web, i m'agradaria penjar un fic, pero com que soc tan tremendament insegura, vull penjar aqui l'argument per veure si trobau que triunfaria o no, L'argument (es una mica crossover de Harry Potter i una serie):
Que faries si de cop descubrisis que no ets qui creus ser? Que apart de ser bruixa, pots capturar monstres, o el que es el mateix, domadora? I si en les teves mans i les de un altre noi esta el desti del mon? I si no saps qui es aquest noi? Totes i mes preguntes se les plantetga l'Elizabeth Jones, perdo, Barrymore. Tot es una carrera contra temps per trobar al noi, que ella creu que es el seu germa, al que no ha conegut. Pero tot empitjorara mes quan el seu cami es creui amb el de un altre domador, que l'ajudara... o no.
Be, no se que trobareu. Per contar-vos un poc mes, la protagonista es la Liz, una noia inteligent i dlça a primera vista, tot i que tambe una arrogant i creguda. La seva vida cambia quan descubrix qui es en realitad, i ha de iniciar un viatge a contratemps per trobar al seu germa biologic. I coneixera al Teddy, un domador igual d'iteligent i arrogant que ella, a qui estimara i odiara a la vegada. Els altres personatges son el Zick, el germana de la Liz, l'Elena, la millor amiga del Zick i l'Alex, la cosina del Teddy.

Sigueu sincers, per favor.

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Nova fic

Entrada Autor: marta_ginny »

L'argument promet! La meva resposta és molt clara: ESCRIU-LA! Però no l'escriguis perquè hagi de triomfar, sinó perquè t'agrada escriure i punt. Si tu creus que t'ho passaràs bé escrivint-la no ho dubtis, la gent ho notarà i li també s'ho passarà bé llegint-la. Així que ja estàs tardant! A veure si veig la ff penjada d'aquí poc, aquí tens una lectora! :)
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Lily Granger
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dc. maig 25, 2011 4:16 pm
Rang: Ravenclaw!
Ubicació: Palma!!!!!!!!!

Re: Nova fic

Entrada Autor: Lily Granger »

Gracies, es la primera historia que escric (els escrits de catala i castella no valen, no?), aixi que estic molt emocionada. Ja he començat el primer capitol, pero 2000 paraules, ufff. Em posare com a objectiu tenir el cap per divendres o dissabte.

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Nova fic

Entrada Autor: JoanaPotter »

Hola!
Has dit que volies opinions, oi? Doncs jo estic aquí amb la meva:
Opino igual que la marta_ginny: la història no l'has de fer perquè triomfi sinó que l'has de fer perquè en tens ganes. Sinó mira'm a mi! Les meves fanfics tenen pocs comentaris :mrgreen: però m'agrada escriure-la . Una altra cosa: la fanfic fa bona pinta, tot i que m'agradaria saber aquesta serie ;).
Fas alguna falta (sobretot accents, per exemple: destí, món,més, planteja,... bé, si tens algun dubte de faltes o així, et recomanaria que les passesis a un document word que sigui en català. Però, bé, jo tampoc sóc ningú com per anar dient a tothom el que ha de fer :oops:
Aquí tens una altra lectora fidel! A veure si penges aviat ;)

Avatar de l’usuari
Lily Granger
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dc. maig 25, 2011 4:16 pm
Rang: Ravenclaw!
Ubicació: Palma!!!!!!!!!

Re: Nova fic

Entrada Autor: Lily Granger »

Gracies, lo de les faltes, tenc la )""$ mania de escriure rapid i no revisar el que faig. Pero bueno: JA CASI TENC EL PRIMER CAPITOL!!!!!!! Pero em queden 650 paraules, alguna idea per emplenar-ho?

Avatar de l’usuari
Lily Granger
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dc. maig 25, 2011 4:16 pm
Rang: Ravenclaw!
Ubicació: Palma!!!!!!!!!

Re: Nova fic

Entrada Autor: Lily Granger »

JA ESTA EL PRIMER CAPITOL!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Nova fic

Entrada Autor: hermione potter »

Lily Granger ha escrit:JA ESTA EL PRIMER CAPITOL!!!!!!!!!!!
WOW ara mateix la vaig a llegir sembla interessant
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Respon