Adéu siau

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Adéu siau

Entrada Autor: Getta91 »

Bé, doncs el Jordi en saber-ho m'ha demanat que faci això per dir-ho... que ho digui al fòrum perquè se n'enterin tots i tal i el per què, bla bla bla...

El cas és que, com molts sabeu, he deixat de ser moderadora de FF... i la Costa també, però millor ella ja hi dirà la seva quan passi per aquí.
Parlo per mi. El per què és ben senzill: la gent fa el que li surt del què té, i arribat un punt et canses, i molt... admiro la gent que té paciència, perquè jo sé que en tinc poca, però certs usuaris haurien d'admetre que la poca que tinc l'he estirat amb ells, i dale que te pego dale que te pego el fil de la paciència s'ha partit. No parlaré de cap en especial, però em permetré el luxe de dir que això abans no passava, quan vaig començar quasi no havia de fer res i sembla que... la gent, ara, no sé... sé que m'enteneu amb els meus puntets suspensius... xD Que no dic que la gent que vingui ara ho faci malament, eh! Seria generalitzar molt! Però que jo en part entenc que no es pot esperar el mateix d'una nena de 11 anys que d'algú de 16, 17... bah, deixem-ho, suposo que m'heu entès...

Res, que no continuo en això però seguiré tocant la moral per la web! xD
I que espero que si s'escullen nous modes o si ho fa en Jomast mateix o qui sigui tingueu una mica de paciència vosaltres també i abans de parlar penseu una mica sobre si el què direu té un mínim de sentit...

El fet de ser mode ha fet que tingui certs "piques" amb gent i suposo que és ara el moment de demanar disculpes (no als qui s'han barallat amb mi, evidentment) als moderadors del fòrum que reconec que a vegades he estat al límit i varis cops el got estava a punt de vessar i en fi... que a vegades s'ha liat massa per culpa d'això.

Jo per part meva res més, ara tocaré jo els nassos des de l'oposició! xD
És broma... :lol:

Em sembla que no m'he deixat res^^
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Bueno com ja ha dit la Carla... jo també he deixat de ser moderadora de FF el meu perquè és semblant al de la Carla així que no se que més afegir, tot i així diré la meva:
Fa un temps quan em van dir de fer de moderadora vaig acceptar pensant que com ja portavem un temps amb la Carla la gent ja s'hauria acostumat a les poques normes que hi havien, però vaig veure que no era així i entre la Carla, jo i el Roni ens vam repartir les FF per revisar que tinguessin la llargada adient i tot, però no m'imaginava que quan borraves, ocultaves alguna FF la gent ja et venia amb males maneres dient-te que perquè li havies borrat. Al principi ho vaig aguantar, però al cap d'un temps ja costava més i m'havia de controlar per no engegar a algun usuari. Jo tinc moooolt poca paciència, menys que la Carla perquè el que ella ha aguantat és molt, i la paciència se m'ha acabat, vaig acceptar fer de moderadora perquè em feia ilusió sabent que seria dur i tal, però una cosa és que sigui dur i l'altre que els usuaris es rebotin quan fan una FF que no compleix les normes, que es queixin de les normes que hi han... i que a sobre, sabent que tenen alguna cosa malament tornin a intentar penjar-la, això al final cansa i t'acaba cremant.
Crec que res més... espero que els nous/noves moderadors/es o qui sigui que faci aquesta feina no s'estressi.

Costa
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Bloquejat