Concurs Breu de Fanfictions: "La frase de Nadal"
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- Cass Ross
- 3r Orde de Merlí
- Entrades: 487
- Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
- Ubicació: Departament de Misteris
Concurs Breu de Fanfictions: "La frase de Nadal"
Bon dia, bon dia!
Ha passat la castanyada i ja toca treure els llums de Nadal, posar el pessebre i esperar el tió. O això sembla, que tenim aquí un nou concurs amb una inspiració molt nadalenca! Què fareu, després, tots vosaltres? Moltes ganes de llegir-ho!
Aquesta vegada, tothom començarà la seva fanfiction amb la mateixa frase: Ja s'ha tornat a calar foc a l'arbre de Nadal. Això pot continuar de tantes maneres! Qui ho haurà fet? Quines seran les conseqüències? On és aquest arbre? És una metàfora o és real? A veure com ho feu anar!
Un repte no és un repte sense un repte, oi? (Aquesta frase té sentit en el meu cap i és molt tard, no em jutgeu.) Així que fem que sigui un concurs breu: la fanfiction ha de tenir una llargada d'un mínim de 3.500 paraules i un màxim de 5.000 paraules. Us passeu de llarg? A canalitzar el vostre Edward Scissorhands i a retallar! Que aquesta vegada no farem excepcions de cap mena. A escriure coses curtes, gent, que la gràcia del concurs és fer un relat breu!
I, per si no en teníem prou, el protagonista o els protagonistes de la fanfiction han de ser canon! (Els personatges originals poden ser personatges secundaris, però no protagonistes.) Idealment, un personatge canon que no hagis explorat mai abans i així tens una oportunitat per donar-li un cop d'ull. Però si decideixes fer sobre un personatge que ja hagis utilitzat, l'has de fer diferent que l'antiga versió que en tinguis. És a dir, seria construir el personatge de nou a partir de la informació canon que hi hagi disponible i amb elements que siguin diferents que l'altra versió que tinguis del personatge.
El concurs s'acaba el 28 de febrer de 2023 (yup, hem fet una pròrroga).
Guadiu dels torrons!
Cass
Ha passat la castanyada i ja toca treure els llums de Nadal, posar el pessebre i esperar el tió. O això sembla, que tenim aquí un nou concurs amb una inspiració molt nadalenca! Què fareu, després, tots vosaltres? Moltes ganes de llegir-ho!
Aquesta vegada, tothom començarà la seva fanfiction amb la mateixa frase: Ja s'ha tornat a calar foc a l'arbre de Nadal. Això pot continuar de tantes maneres! Qui ho haurà fet? Quines seran les conseqüències? On és aquest arbre? És una metàfora o és real? A veure com ho feu anar!
Un repte no és un repte sense un repte, oi? (Aquesta frase té sentit en el meu cap i és molt tard, no em jutgeu.) Així que fem que sigui un concurs breu: la fanfiction ha de tenir una llargada d'un mínim de 3.500 paraules i un màxim de 5.000 paraules. Us passeu de llarg? A canalitzar el vostre Edward Scissorhands i a retallar! Que aquesta vegada no farem excepcions de cap mena. A escriure coses curtes, gent, que la gràcia del concurs és fer un relat breu!
I, per si no en teníem prou, el protagonista o els protagonistes de la fanfiction han de ser canon! (Els personatges originals poden ser personatges secundaris, però no protagonistes.) Idealment, un personatge canon que no hagis explorat mai abans i així tens una oportunitat per donar-li un cop d'ull. Però si decideixes fer sobre un personatge que ja hagis utilitzat, l'has de fer diferent que l'antiga versió que en tinguis. És a dir, seria construir el personatge de nou a partir de la informació canon que hi hagi disponible i amb elements que siguin diferents que l'altra versió que tinguis del personatge.
El concurs s'acaba el 28 de febrer de 2023 (yup, hem fet una pròrroga).
Guadiu dels torrons!
Cass
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore
- Agatha Black
- Membre del Wizengamot
- Entrades: 662
- Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
- Rang: Gryffindor. Res més a afegir.
Re: Concurs Breu de Fanfictions: "La frase de Nadal"
Ei!
Doncs aquí deixo la meta participació!
https://www.harrypottercat.cat/fanficti ... -shot.html
Sort a tothom!
Doncs aquí deixo la meta participació!
https://www.harrypottercat.cat/fanficti ... -shot.html
Sort a tothom!

- Cass Ross
- 3r Orde de Merlí
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore
- marta_ginny
- Cap de Departament
- Entrades: 443
- Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
- Rang: Ravenpuff
- Ubicació: Asteroide B-612
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?
La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824
La Crida d'Avalon
- Cass Ross
- 3r Orde de Merlí
Gràcies per participar!
El concurs està tancat oficialment. S'obre el període de votacions fins el 15 de març a les 23.59h
El sistema de puntuació és 3 punts per al primer lloc, 2 punts per al segon i 1 punt per al tercer.
Les fanfictions participants són:
- Les cada vegada més pobres decisions del Charlie Weasley i la Nymphadora Tonks, de l'Agatha Black
- stars by the pocketful, de Cass Ross
- Un Rostit per Nadal, de la marta_ginny
Que la sort us acompanyi!
Cass
El concurs està tancat oficialment. S'obre el període de votacions fins el 15 de març a les 23.59h
El sistema de puntuació és 3 punts per al primer lloc, 2 punts per al segon i 1 punt per al tercer.
Les fanfictions participants són:
- Les cada vegada més pobres decisions del Charlie Weasley i la Nymphadora Tonks, de l'Agatha Black
- stars by the pocketful, de Cass Ross
- Un Rostit per Nadal, de la marta_ginny
Que la sort us acompanyi!
Cass
- Cass Ross
- 3r Orde de Merlí
Hola, hola! Temps de votar:
Que vagi molt bé! Ha sigut un concurs molt divertit d'escriure i llegir ^^
Cass
Spoiler:
Cass
- Agatha Black
- Membre del Wizengamot
- Entrades: 662
- Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
- Rang: Gryffindor. Res més a afegir.
Hola! Jo també voto!
M'han agradat molt totes dues, felicitats a tots dos!
Spoiler:

- marta_ginny
- Cap de Departament
- Entrades: 443
- Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
- Rang: Ravenpuff
- Ubicació: Asteroide B-612
Aquí teniu el meu vot! Enhorabona a tothom!
Spoiler:
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?
La Crida d'Avalon
La Crida d'Avalon
- Unapersona
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 255
- Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
- Rang: Persona
Hola! Vinc a votar, perdoneu per anar taaaaaant tard. Intentaré que la propera vegada no passi. M'ho he passat bé llegint totes les FFs i posar-les per ordre de preferència aquí ha estat difícil, però aquí les tenim. Si voleu detalls del que m'ha agradat més o menys, he deixat comentaris a cada FF explicant què m'han semblat. Només diré que m'he sorprès a mi mateix amb la primera posició haha
Felicitats a tots!
Spoiler:
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona · Nova fanfic properament (no feu cas d'això de properament, ho poso aquí per autopressionar-me una mica)
Unapersona · Nova fanfic properament (no feu cas d'això de properament, ho poso aquí per autopressionar-me una mica)
- frubbsulce
- Alumne/a de 1r
- Entrades: 26
- Membre des de: dc. feb. 24, 2021 7:34 pm
- Nom: Laura
Hola, vinc a votar per fi!
Felicitats a tothom, totes les fics eren genials!
Spoiler:
- Arwen Black
- Treballador/a de la conselleria
- Entrades: 365
- Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
- Rang: Dels que tenen mapes per cicat
- Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure
Hola hola, perdó per haver contribuït a que s'hagi allargat tant, però gràcies per esperar-nos als que anem tard hehe Vinc a votar!
Spoiler:
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid
- Antares_Black
- Cap de Departament
- Entrades: 410
- Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
- Rang: Slytherclaw
- Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan
Voto tard!
Us comento més coses a les fanfictions!
Antares

Spoiler:
Spoiler:
Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black

«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»
La meva fic més actual: El Retorn dels Black

«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»
- Mercè Granger
- Alumne/a de 4t
- Entrades: 119
- Membre des de: dv. oct. 25, 2013 10:47 pm
M'ha costat MOLT decidir-me i sincerament les posicions encara ballen però...
Petonets.
Spoiler:
"We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are"

- Cass Ross
- 3r Orde de Merlí
Gràcies a tothom per votar!
En primer lloc, Cass Ross amb stars by the pocketful
En segon lloc, marta_ginny amb Un Rostit per Nadal
En tercer lloc, Agatha Black amb Les cada vegada més pobres decisions del Charlie Weasley i la Nymphadora Tonks
Ha estat un plaer llegir les històries!
En primer lloc, Cass Ross amb stars by the pocketful
En segon lloc, marta_ginny amb Un Rostit per Nadal
En tercer lloc, Agatha Black amb Les cada vegada més pobres decisions del Charlie Weasley i la Nymphadora Tonks
Ha estat un plaer llegir les històries!