Qui és l'hereu de Gryffindor?

Envia els teories sobre els llibres i comenta'ls!
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Qui és l'hereu de Gryffindor?

Harry Potter (per part de la Lily)
8
7%
Harry Potter (per part del James)
40
37%
Algú però el Harry no.
40
37%
No queden hereus vius.
19
18%
 
Vots totals: 107

Avatar de l’usuari
annmapo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 9:11 pm
Ubicació: a casa meva!
Contacta:

Entrada Autor: annmapo »

Pero no pot ser hereu per part de la mare perque els pares de la Lily eren muggles, jo crec q si es hereu es de part del James.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Que els pares de la Lily fossin muggles crec que no vol dir res pot ser que un dels dos fos descendent d'una antiga familia maga i que al cap de bastantes generacions hagi reaparegut i s'hagi transmes a la Lily.

PD: Crec que m'he liat amb elstemps dels verbs.

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Crec que ja vaig deixar una comentari per aquí, però ho tornaré a repetir: Qui diu que hi ha hereu de Griffindor??? No se n'ha parlat mai, de que n'hi hagi.... Jo crec que són ganes de buscar tres peus al gat...
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Rose jo tambe ho vaig dir pero la gent s'entossudeix en que si que n'hi ha un tot i que m'agradaria saber que te d'important al cap i a la fi la Jo va crear aquest personatge per inquibir lo de la serp i de passada... (spoiler) a mes d'incrementar l'odi vers aquella residencia.

Avatar de l’usuari
Charlotte
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dg. març 12, 2006 10:18 pm
Ubicació: Jamaica

Entrada Autor: Charlotte »

Jo crec que no serà el Harry vale que es el protagonista però no ho crec.... es que ja toca que sigui algú altre.....
ens sorpendriem més, però també estaria be que fos el harry.,

Avatar de l’usuari
julia figueras
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: ds. ago. 06, 2005 12:19 pm
Ubicació: idhun(altre mon)

Entrada Autor: julia figueras »

l'hereu de Griffindor va ser el James,per això ara ho és en Harry,perquè les altres possibilitats no són com dir-ho gaire sòlides,ha de ser en Harry,perquè si en Voldemort és el d'Slytherin i s'ha d'enfrontar en Harry tindria sentit que fos en Harry,també donaria raó a que en Voldemort el triés a ell i no a en Neville.
algu sap com es posen imatges???????

PicKzs
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: ds. jul. 29, 2006 1:06 am
Ubicació: Harry Potter
Contacta:

En Harry l'hereu de Gryffindor?

Entrada Autor: PicKzs »

Doncs qui pensi que en Harry es l'heredeu de Gryffindor esta equivocat.

JKR ha desmentit que en Harry sigues l'hereu de Gryffindor, pero crec que el seu pare era, ja que al 2 llibre, quan agafa l'espasa de Gryffindor, en Dumbledore li diu que només un autentic Gryffindor pot agafar l'espasa, i si ell no es l'hereu,s'explica perquè la va poder agafar,perquè el seu pare ho hera y l'esperit de Gryffindor l'ha heredat d'ell.

Petons ^^
Sense saber com era que la tenia,que el fénix se'n havia anat,que havia deixat Hogwarts per sempre,de la mateixa manera que en Dumbledore havia deixat l'escola i havia deixat aquest món... i havia deixat en Harry.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

roser, finalpotter.. es veritat en cap moment en harry pregunta: qui es lehreu de gryffindor? aaa. pero tmb te rao PicKzs, la espesa del segon llibre. un autenctic hereu de gryffindor pot agafar la espasa..i la va agafar en harry..pero en harry ja te altres coses... es el prota i qe lluitar contra el mal.. i ara hereu de griffindor? nop...

en james? home.. podria ser, perque no? pero jo crec que hages estat mes reconegut...
pero jo estic amb la roser i en finalpotter...
ui al sete...pobre de la rowling que ens deixi amb algun dubte... al sete llibre ho haura de explicar.ho tot.. jojo, com disfrutarem nois.
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: En Harry l'hereu de Gryffindor?

Entrada Autor: Padfoot »

PicKzs ha escrit:Doncs qui pensi que en Harry es l'heredeu de Gryffindor esta equivocat.

JKR ha desmentit que en Harry sigues l'hereu de Gryffindor, pero crec que el seu pare era, ja que al 2 llibre, quan agafa l'espasa de Gryffindor, en Dumbledore li diu que només un autentic Gryffindor pot agafar l'espasa, i si ell no es l'hereu,s'explica perquè la va poder agafar,perquè el seu pare ho hera y l'esperit de Gryffindor l'ha heredat d'ell.

Petons ^^
Tu entens el concepte d'hereu? Com pot ser que en James ho sigui (segons tu) i en Harry no? Si en James ho és, en Harry també ho ha de ser :lol: :lol: :lol:

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

jo no se ja ni si queden hereus pero si queden no es en harry, ja que com per aqui han dit la jk rowling ho va desmentir, pero ami m'intriga qui es el/la descendent de la hortensia hufflepuff, perque encara que la hepzibah smith moris va dir que tenia mes familia. ¿podria ser en zacharies smith?
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Sé que som frikis, però cal pensar en una cosa que ni sabem que exoisteix i en cas que sí, si tindrà imporància? Aquest tema sempre m'ha semblat "eing".

PD: Padfoot te m'ha adelantat snif.

Avatar de l’usuari
nimfadora_aeris
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 7:41 pm
Ubicació: barcelooonaaa ^^

Entrada Autor: nimfadora_aeris »

jo crec q l'ereu o eredera te que ser un weasley!! penseuhi tots an anat a griffindor desde temps inmemoriables!! segur que un d'ells es l'ereu!! :o
déejamee en paaaaaaaaaaaz
no me pienso duchaaaarrrrrrr


(8)platero y túuu

UO, tinc una fanficT!!!:
http://www.harrypottercat.com/mostra.php?num=2599
: )

Avatar de l’usuari
*Luna Lovegood*
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 230
Membre des de: ds. juny 07, 2008 10:25 am
Nom: Maria
Rang: Vaga professional
Ubicació: El meu ordinador @_@ (?)
Contacta:

Re: Qui és l'hereu de Gryffindor?

Entrada Autor: *Luna Lovegood* »

Lady ha escrit:Hola!

Podria ser que el Harry fos l'hereu de Griffindor? De fet no sabem res del avis del Harry ni part part de mare i pare... extrany...( 8O encara sera el dumbledore el avi del Harry?)
Cal que recordem que el Harry va treure l'espasa del barret, pero en canvi en un principi el mateix barret el volia posar a Slytherin :?

Nota: A l'enquesta he posat de part de la Lily... pero la Lily no va anar a Gryffindor... això no vol dir que no pogues ser hereva per part d'algun dels seus pares..., no?
:mmm :mmm :mmm
la Lily si va anar a Griffindor, i era filla de muggles.
Nomès us dic, que llegir aquesta firma pot tenir efectes secundaris;;

Avatar de l’usuari
_llunàtica
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 5:01 pm
Nom: Magda
Ubicació: El nas de Grenouille

Re: Qui és l'hereu de Gryffindor?

Entrada Autor: _llunàtica »

Home, és tot un misteri. Jo crec que no queden hereus vius :?
Ara no podré dormir, carai! No crec que sigui en Harry, encara que allò de l'espasa de Gryffindor...
Bé, repeteixo, és tot un misteri.

Llunàtica.
Quina Nit tan joiosa, la d'avui!

Professor Llagot:Harry?!
Harry Potter:Digui?!

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Qui és l'hereu de Gryffindor?

Entrada Autor: harry_james_potter »

Jo crec que en Harry Potter és descendent d'en Sírpentin Slytherin, ja que en Harry i en Voldemort tenen venen d'una mateixa família, els Peverell, i podria ser que Slytherin fos ascendent dels Peverell (Per exepmle: el fill d'Slytherin, dit també Slytherin -obviament- té una filla que es casa amb un Peverell, que tenen fills,... arriben els germans Peverell i la cosa es divideix).
I així es veu un tema mític que es relexa a les obres de Shakespeare, a la mitologia grega,... (fonts d'inspiració de Jane Kate Rowling), la lluita entre els hereus perl poder, tot i que en aquest cas és l'hereu qui vol matar a l'altre descendent per impedir que aquest li prengui el poder (en aquest cas el poder és la vida).
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Bloquejat