Aire de triomf d'en Dumbledore

Envia els teories sobre els llibres i comenta'ls!
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Berxu
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dg. nov. 19, 2006 9:21 pm
Ubicació: Al bosc prohibit...

Aire de triomf d'en Dumbledore

Entrada Autor: Berxu »

Harry va creure haver vist al Dumbledore un "aire de triomf" quan se li va dir que Voldemort Havia recuperat el seu cos al final del llibre 4. Rowling ha dit que "això és molt important"...

El Dumby és un cavaller de la mort o què??
Aquesta informació l'he trobat a Wikipedia...No pot ser,jo que veia al Dumby cara de no haver trencat mai cap plat..
UNEIX-TE AL ACLEE

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

que? com? que? com?

en Dumblie amb aire de triomf per això? umm.... ho trobo molt raro. No me n'havia enterat (per variar, xD)

Vols dir que numes son, rumors?
perque pel wikipedia...xD ves a saber....

ueno, xau gent!
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
HermioneLaSabelotodo
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dg. gen. 08, 2006 7:08 pm
Ubicació: En la meva ment

Entrada Autor: HermioneLaSabelotodo »

ho podries explicar més bé Berxu?

es que no ho acabo d'entendre. En Dumbledore cavaller de la mort? que diu que que?

siusplau, expliquet millor, m'has deixat amb intriga


adeu siau
*Nur¡ Sellés*

[pensant en coses impossibles]

Avatar de l’usuari
S.P.
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dc. maig 11, 2005 8:42 pm

Entrada Autor: S.P. »

Jo no ho trobo tant estrany, al cap i a la fi que en Voldemort recuperaria el cos en Dumbledore n'estava convençut, quan no en tenia no se'l podia combatre, ni es podia saber quins serien els moviments que duria a terme a més de que el ministeri si no tenen en Voldemort en cos i anima no creurien les idees de l'Albus.

Jo ho trobo normal, no?
El que no entenc es que la Joanne li donés tanta importancia...
"Quan eliminem l'impossible només queda la veritat." (Shinichi)

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Aquesta mateixa pregunta vaig fer jo temps enrere... i em sembla que va ser en Finalpotter qui me la va respondre, comentant-me que en Dumby es mostrava joiós perquè ara que tenia un cos material podria ser suprimit si es destruïen els horricreus.

Ara bé, mirat des de la distància, jo segueixo creient que el fet de que no és tant per la notícia que el Voldy ha retornat, sinó pel fet que ho ha fet amb sang del Harry a dintre del seu cos (o almenys no li brillen estranyament els ulls fins aleshores...)

Com ja s'ha dit mil vegades, el Harry no pot carregar-se en Voldy amb un simple Obitus, pel que caldria tenir en compte una via sanguínia de resolució del tema... encara que acabi implicant una mútua immolació :twisted:

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Osti, Eric....

Sincerament: No he entès res de res de l'últim paràgraf...

Ara bé, responent al tema... Crec que ho feia perquè sabia que és impossible destruir una cosa que no es pot tocar. Per tant, si té cos, com que es pot tocar, ja es pot destruir.

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Hahahaha, és possible que no hagis entès res, perquè jo mateix no ho tinc massa clar.

Jo crec que si al Dumbledore li brillen els ulls és per una altra cosa que per la notícia del retorn d'en Voldemort. Entre d'altres coses perquè:

1) El Harry ja li diu quan torna a Hogwarts amb el cadàver d'en Cèdric, i per tan no és motiu de sorpresa

Va aixecar la mà lliure i va agafar el Dumbledore pel canell, mentre tractava d'enfocar-lo amb la vista.
- Ha ressucitat -va xiuxiuejar el Harry-. Voldemort ha ressucitat.


2) com el mateix Mauch després,

- "El pla del meu Senyor ha funcionat. Ha ressorgit i jo seré recompensat més enllà dels meus somnis"


Analitzem el tros en què li brillen els ulls al bo d'en Dumby:

- Voldemort ha dit que la meva sang el faria més poderós que si hagués usat la de qualsevol altre bruixot [...] que la protecció [...] que la mare em va donar... ara també seria a les seves venes. I tenia raó... Em podia tocar sense fer-se mal. M'ha tocat la cara i no li havia passat res.

Per un instant el Harry va pensar que al Dumbledore li brillaven els ulls amb expressió de triomf.


No és fins al final del paràgraf que en Dumby mostra l'expressió de triomf. Per saber que el Voldemort tornava a ser de carn i ossos en tenia de sobres quan diu el "Voldemort ha dit..." i no obstant, l'instant aquest no es produeix fins que el Harry menciona lo de la sang. Altrament, el fet de saber que per fi pots enfrontar-te contra el teu enemic perquè torna a ser material (i ja tens algun indici per derrotar-lo) no provoca senyals triomfants, sinó més aviat un aire d'assumir un moment que tard o d'hora havia d'arribar.

És per això que jo crec que és precisament el fet que el Voldy tingui sang del Harry dins les seves venes el que provoca l'instint triomfal d'en Dumby. Per algun motiu que desconeixem, creu que això podrà ser una debilitat d'en Voldemort alhora d'enfrontar-shi, o d'afavorir al Harry i fer-lo més capacitat en una lluita contra l'innominable.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Eric, tot el que has dit em sembla molt raonable i 100% possible, l'únic que no entenc massa (tot i que tu mateix has dit que no ho saps ben bé) és la relació sanguínia que afavoreix la probable derrota d'en Voldemort per en Harry.

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

no m'havia adonat d'això dels ulls brillants del dumbledore. no entenia res, però després de l'explicació de l'eric ardan ho he entès ja del tot .
però això de la sang del voldemort i la possible debilitat (si és cert)en la derrota contra el harry al setè llibre, em sembla que no ho esbrinarem fins que no tinguem el llibre a les mans. però si és aixi, el dumby és podria haver molestat a explicar-li, perquè si havia de dinyar-la... :P
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
Berxu
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dg. nov. 19, 2006 9:21 pm
Ubicació: Al bosc prohibit...

Entrada Autor: Berxu »

uf, jo ja m'imaginava al dumby cavaller d la mort, pero aquestes explicacions em semblen molt raonables...
Ja veurem el que ha decidit Rowling.
Gràcies :wink:
UNEIX-TE AL ACLEE

A. R. Rodlel
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:25 pm
Ubicació: bcn

Entrada Autor: A. R. Rodlel »

no m'estranyaria q tot acabés donant la volta... no se si teniu un anàlisi (conjetures i suposicions) del setè, xo jo me l'he llegit, i... diu no se q sobre q no se sabrà d kin bàndol stà l'snape fins q el llibre no surti i coses així... Si voleu el deixo aki, si encara no en teniu cap en cap subforo

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

A. R. Rodlel ha escrit:no m'estranyaria q tot acabés donant la volta... no se si teniu un anàlisi (conjetures i suposicions) del setè, xo jo me l'he llegit, i... diu no se q sobre q no se sabrà d kin bàndol stà l'snape fins q el llibre no surti i coses així... Si voleu el deixo aki, si encara no en teniu cap en cap subforo
Què t'has llegit? Que se sàpiga (o almenys que me n'hagi enterat) la Rowling encara no l'ha acabat d'escriure i per tan no pot ser el llibre. Si es tracta de conjetures i suposicions (que sí que en tenim) no hi ha pot haver res de veritable (a dia d'avui) només probable.

Perdó si he entès malament el teu missatge i et referies a una altra cosa.

A. R. Rodlel
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:25 pm
Ubicació: bcn

Entrada Autor: A. R. Rodlel »

Exacte. Probabilitats. Evidentment q no s'ha extret directament dl llibre, però em sembla que són declaracions d l'autora

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Sobre el que dèieu de la sang... jo no en tinc ni idea de la informació que porta la sang... segurament cap... però... potser tenint la sang del Harry i tot això podria ser que quan volgués matar al Harry, alguna cosa dins seu li ho impedís, com si fos amor (Que m'he pres avui?) per això al Dumbledore li brillen els ulls en senyal de triomf... (no em feu molt de cas... estic fatal avui, el mal de cap m'afecta)
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Rebeca
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 9
Membre des de: dg. nov. 19, 2006 9:15 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Rebeca »

Crec que la Costa pot tenir força rao, perquè pensant una mica crec que tot pot tenir relació amb lo de la protecció de la mare d'en Harry, l'amor (que és la "força" d'en Harry), i pot estar relacionat amb lo de que el harry tingui els ulls de la seva mare i que diuen que serà molt important al setè.
La veritat és que encara no he acabat de trobar la relació entre tot però cerc que per aqui es cou alguna cosa important... :? :mmm

Per altre banda, va haver un moment en que també vaig pensar que en Dumbledore podria ser un cavaller de la mort, però ara no se que pensar... Encara que trobo que seria una passada si la Rowling el convertis en un cavaller de la mort a l'últim llibre :twisted:, ho trobo força improvable.
Nathilium

Bloquejat