Temes sense contingut

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Jomura
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: dc. jul. 30, 2003 7:00 am
Nom: Jordi
Rang: Auror
Ubicació: Palamós City

Entrada Autor: Jomura »

Estem tractan sobre els temes estupids, acabes de contestar una altre parida "wuoks" si keda klar no s'hi possa res i ja es dona per entès, aprofitu l'avinantesa x dir que duran un periode de descans tornu a participar activament al forum!
Salut!

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

pos venvingut de nou!!!!

Avatar de l’usuari
Laura Terré
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 152
Membre des de: ds. juny 18, 2005 10:22 am

Entrada Autor: Laura Terré »

xo es que si hi han masses pàgines es un rollo perquè quan acabes ja no tens res a dir perquè lu k havbies pensat ja ho han dit tots els altres :(
Imatge

Avatar de l’usuari
hermionegranger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dl. maig 16, 2005 8:52 pm

jo

Entrada Autor: hermionegranger »

jo volia llançar un missatge:

trobo que es veritat que de tant en tant surten temes patetics jo potser soc autora dalgun sense solta ni volta, pero aixo sempre va ser al principi de conectarme aquest forum, de tota manera penso que es un forum decent i temes sense solta ni volt no n'apareixen gairebe mai. a per cert hi ha varia gent que esta posant concursos com a tema ridicul, :police: hedwing vas ser una bona concursant i mentres va durar ens ho vem passar be els 10 ara en queden menys pero sempre atens i amb ganes de passar una bona estona, totaom pot tenir una opinio, pero proposar un consurs no crec que sigui un tema ridicul.

per cert usuaris sou tots molt respectuosos i amables. :wink: :boohoo: :peace:

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Home, però si no veus gaire missatges o temes sense contingut és, o xq no et semblen tan sense contingut o "xorres" com as altres usuaris, o xq els/les moderadors/res ens escarrasem per ordenar el forum una mica... :roll:

Avatar de l’usuari
hermionegranger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dl. maig 16, 2005 8:52 pm

Entrada Autor: hermionegranger »

si gracies als moderadors,
THANK YOU MODERADORS!!!!

Avatar de l’usuari
Hagrid
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dj. set. 29, 2005 7:54 pm

Entrada Autor: Hagrid »

D'acord en que els temes tipus "qui es mes guapo" :x , etc son una xorrada, jo almenys prefereixo noticies sobre els llibres :reading: , les pelis, o el mon HP en general, que per aixo ens conectem Cafè , o tambe els temes "muggles" d'actualitat, etc.

Pero no sigueu tan durs amb aquests usuaris que obren aquests temes, tothom es pot equivocar i a més aquest forum es (o hauria de ser) obert a tothom.

Per cert, ara que menciono el tema, què s'ha de fer per entrar a la secció restringida :police: del 6è llibre? Hem de passar un examen per demostrar que l'hem llegit o que?

Salut i peles!

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Per sort aqui no cal passar examens :wink:

Has d'anar aquí http://www.harrypottercat.com/forums/groupcp.php?g=435 i esperar que t'acceptin :mrgreen:

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

wenu, x aixo hi ha el subforum(es diu aixi??) d Temes inutils ooi???tots els temes aixi nomes san d posar alla.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

És que el subfòrum de Temes Inútils es va crear molt després d'això... :?

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

aps :oops: :oops: jeje

Avatar de l’usuari
sonatavarius
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 151
Membre des de: dv. març 28, 2003 7:00 am
Ubicació: Catalunya

xuxo

Entrada Autor: sonatavarius »

Jo no m'he llegit tot els missatges detenidament.
Jo fa molt k no esntro sobint al fòrum i, per tant, no sé qui son els moderadors i qui no (tot i que m'agradaria aportar que això de crear moderadors és fer diferències al forum que a mi, per exemple, m'importa una merda, però que potser hi ha gent que se sent menys timguda).
El què vull dir és que és feina dels moderadors decidir què és lícit i què no. Si algú no vol participar en el tema de qui es més wapo (jo no hi participaré pk no m'importa) doncs que no hi participi i prou. No fa falta tractar a algú de infantil o de patètic pk pregunti qui està més bo. Segurament molts de que us cageueu amb ells us makilleu, per anar a la disco del cel fins a les 10 de la nit. O sigui que una mica de respecte, pk si en un forum com aquest, un espai lúdic, no es pot preguntar el què es vulgui, o no es pot expressar el que es vulgui, com volem exigir que sen's respecti?
A mi els temes com: Qui està més bo? Qui es mes wapo? qui actua millor? Quin pintallavis et compres? No m'importen. Però no per això els menyspreo. Simplement no els llegeixo. Només faltaria que algú no pogués penjar el què vol i, que si ho fa, us tireu a sobre d'ell amb aquests despotisme, amb aires de suficiència i creient que sou superiors a ell.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Si haguessis llegit els missatges que hem escrit, veuries que als ki no ens interesen akest tema som a la majoria, i que la majoria no ens "creiem superiors a ells", ni ho hen dit, ni ho pensem ni ho donem a entendre o a pensar, si llegeixes les nostres opinions... :roll:
I si deixesim tots els temes que es fcreen, segur que no entraries més a la web, ni més de la meitat de la gent, xq hi haurien més temes sobre la bellesa (que això SI QUE ÉS DISTINCIÓ de les persones!!!!) dels actors, anuncis de webs, temes sense ni una frase oberts per provar el fòrum i insults a actors/trius, i sobretot , SPOILERS (que hi han hagut un munt...)...

Cres que això seria millor???

Avatar de l’usuari
sonatavarius
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 151
Membre des de: dv. març 28, 2003 7:00 am
Ubicació: Catalunya

xuxooooooo

Entrada Autor: sonatavarius »

Luna, jo porto com tres anys entrant a la web. I et garantitxo que si hi entro menys no és pels missatges sense contingut. No estavem parlant d'spoilers. Estavem parlant de missatges parides. Jo crec que es poden dir les coses d'una altra forma. Dic k no cal dir que son parides o que son infantils, pk pot agredir a algu. Això no m'ho negaràs. Jo vaig ser el primer en cardar-li bronca al mendi, en el seu moment, pk escrivia capullades. Però escrivia capullades als llocs sèrios, i feia que es fes pesat entrar. Però el fet de que hi hagin missatges sense contiguts, i repetèixo k estik defensant això i no els spoilers, no fa que m'agradi menys la web. El que també dic és que si a la gent no li ha d'agradar una web pk cadascú hi diu el què vol, això te un nom: feixisme. Tampoc em pots negar això.
Estic totalment d'acord amb tu que el fet de ser mako ho lleig no es un tret per ser millor. Però dubtu que no hagis dit mai que el jonny deep o l'Orlando bloom estan bons.
Jo el que defenso es la llibertat d'expressió. I titllar de patètics uns temes que parlen de quelcom que no t'interessen (a mi tampoc) és no respectar-la. És l'unic que he dit.
M'atreviria a dir que jo, juntament amb la Calis, el voldy i evidentment el Jomast i el Jepp, sóc dels que porto més temps en aquest fòrum i en aquesta web i el fet de que hi hagin temes que en dieu "xorra" (sempre n'hi ha hagut) no m'ha suposat mai un impediment en seguir-hi entrant.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

I creus que no hi ha llibertat dexpresió al fòrum, només pel fet de que no hi han vint-mil temes sobre el mateix, i això mateix és insultar als actors, fer propaganda i possar missatges per pujar el rang, a més de sobre la bellesa dels actors(desenes de temes)? A me´s ara és quan més llibertat hi ha, perquè hi ha el "Temes Inútils", i quan vaig escriure això hi havien moltíssims més temes inútils que ara, paradojicament...

Bloquejat